AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hvis jeg feks er bosatt i Gjøvik. Hvordan kan jeg da lese om "snappere" eller kjendissladder? Jeg får jo kun opp ting som er rundt Gjøvik. (bor ikke der, kun som et eksempel) men dere skjønner.. Jeg så på en snap at det skrives så mye om enkeltpersoner, og nysgjerrig som jeg er vil jeg også lese dette. Men hvordan finner jeg det? Haha, jeg har blitt gammel.. Anonymkode: 78b62...059
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Du må bruke VPN og deretter sette Oslo som "hjem". Da kan du lese jodel fra Oslo uansett hvor du er. På snap må du søke på navnet til den brukeren. Anonymkode: 1d361...755
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Men man kan ikke søke opp et navn feks på Jodel? Takk for svar 😊 Anonymkode: 78b62...059
Peanut Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 (endret) Nei. Man kan ikke søke opp navn. Du kan sjekke kanalene da ^^, att kjendis. att kjendisgossip. Endret 6. november 2020 av Peanut
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Du kan jo bare trykke på den pilen hvor det står gjøvik, så skifter du til oslo. Anonymkode: 23ca7...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå