AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 En ting jeg har tenkt en stund på. En god del av oss menn tenner på å se en catfight, enten på film eller 'live'. Også om damene er påkledd, gjerne med tettsittende klær. Når de sitter oerskrevs på noen og småerter litt. Kjenner at det har en slags erotisk undetone. Er det noe som dere damer kan tenne på også? Andre menn som kjenner det igjen? Anonymkode: 3528e...5fb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Mitt svar: Nei. Anonymkode: 74133...bbc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Eller i lekeslossing mellom gutter og jenter? Anonymkode: 3528e...5fb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 22 minutter siden, SlemUlv skrev: Neitakk. Er jo digg med lekeslossing mellom oss gutter og dere jenter. Spesielt hvis man er lettkledd. Elsker å legge meg over ei lettkledd venninne, mens jeg har kun boxer på. Holde henne nede med vekta mi, mens jeg kiler henne og hun forsøker å vri seg løs. Catfight mellom jenter tenner jeg ikke så mye på, med mindre de er begge lettkledde. Anonymkode: a5bd8...ec1 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Har vel vært i et par catfights i min ville ungdomstid, men jeg tror nok IKKE at det var turn on å se på! Var PÅ INGEN MÅTE noen sensuell affære! Anonymkode: 7fee0...6a1 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vel vært i et par catfights i min ville ungdomstid, men jeg tror nok IKKE at det var turn on å se på! Var PÅ INGEN MÅTE noen sensuell affære! Anonymkode: 7fee0...6a1 Enig. Catfights ser bare dumt ut.😅 Ikke kan de sloss, og de bare lugger, spytter, hyler og klorer. Ikke det jeg forbinder med sexy iallefall😂 Anonymkode: a2daa...3c0
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jo digg med lekeslossing mellom oss gutter og dere jenter. Spesielt hvis man er lettkledd. Elsker å legge meg over ei lettkledd venninne, mens jeg har kun boxer på. Holde henne nede med vekta mi, mens jeg kiler henne og hun forsøker å vri seg løs. Catfight mellom jenter tenner jeg ikke så mye på, med mindre de er begge lettkledde. Anonymkode: a5bd8...ec1 Igjen: Neitakk.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 23 minutter siden, SlemUlv skrev: Igjen: Neitakk. Så du lekesloss aldri med kjæresten? Anonymkode: a5bd8...ec1 1
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du lekesloss aldri med kjæresten? Anonymkode: a5bd8...ec1 Nei, heldigvis. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Nei, heldigvis. Kan du utdype? Hva er galt ved det? Anonymkode: a5bd8...ec1
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #12 Skrevet 6. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype? Hva er galt ved det? Anonymkode: a5bd8...ec1 Ingenting galt med det, for de som liker det. Det er bare ikke for oss.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 Jeg kvinne elsker å leksloss med en mann, så bare skjer det av vi begynner å kysser og alt skjer mmm Anonymkode: 65670...a83 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Ingenting galt med det, for de som liker det. Det er bare ikke for oss. Kun bdsm som er din greie? Du får jo begrenset bevegelsesfrihet hvis jeg legger meg oppå deg og holder deg nede. Kan jo gå under mild bdsm. Anonymkode: a5bd8...ec1 2
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kun bdsm som er din greie? Du får jo begrenset bevegelsesfrihet hvis jeg legger meg oppå deg og holder deg nede. Kan jo gå under mild bdsm. Anonymkode: a5bd8...ec1 Lekeslossing er ikke for oss. Neitakk. Sukk. Var det så vanskelig? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 55 minutter siden, SlemUlv skrev: Lekeslossing er ikke for oss. Neitakk. Sukk. Var det så vanskelig? Slapp av da, bare spør. 🤷♂️ Anonymkode: a5bd8...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 Det virker som det er enten-eller. Helt ok å ikke like det. Mens noen av oss synes det kan være litt spennende. Kanskje det er en mild form for bdsm? Vet ikke. Jeg liker ikke grov bdsm med pisking og sånt. ts. Anonymkode: 3528e...5fb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #18 Skrevet 7. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kvinne elsker å leksloss med en mann, så bare skjer det av vi begynner å kysser og alt skjer mmm Anonymkode: 65670...a83 Så det bidrar til at dere får tenning etter hvert? Jeg er man og kan oppleve det. Også om vi lekesloss ute i snøen, veksler på å sitte oppå og dynke den andre. Anonymkode: 3528e...5fb
Mæn40 Skrevet 10. november 2020 #19 Skrevet 10. november 2020 Kanskje muligens om det var slik at de slåss om meg. Men jeg har tilgode å oppleve det, så foreløpig er svaret nei. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå