AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Hei alle! trenge litt råd. jeg er pr dags dato sykmeldt, og ser ikke at jeg kan fortsette i min jobb. blir tilbudt sluttpakke, men må da si opp jobben. lurer da på om jeg fortsatt kan motta sykepenger om jeg sier opp jobben? jeg trenger hjelp til å prøve ut forskjellige yrker mtp min helse, så det er ikke kun jobben som gjør meg syk. sykepengefrist i august. Er det lurt av meg å si opp? Anonymkode: 90819...e3a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Dette ville jeg sjekka med NAV, Ikke ukjente folk på et nettforum. Anonymkode: 252b4...74b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Sier du opp risikerer du avkorting av stønad, eller i hvert fall karantenetid. Kontakt NAV og hør. Spørs litt hvor bra sluttpakka er, sant. Anonymkode: 37e29...073
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei alle! trenge litt råd. jeg er pr dags dato sykmeldt, og ser ikke at jeg kan fortsette i min jobb. blir tilbudt sluttpakke, men må da si opp jobben. lurer da på om jeg fortsatt kan motta sykepenger om jeg sier opp jobben? jeg trenger hjelp til å prøve ut forskjellige yrker mtp min helse, så det er ikke kun jobben som gjør meg syk. sykepengefrist i august. Er det lurt av meg å si opp? Anonymkode: 90819...e3a Hvor mange månader slutpakke. Og hvor mange månader antar du at det blir før du er klar til å jobbe igjen? Anonymkode: f5f58...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå