Gå til innhold

Passende alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en mann på 45år som er blitt singel etter gift med jevnaldrende kvinne. Jeg har lyst til finne meg ny kjæreste, men kunne kanskje tenkt meg gå litt ned på alder. Hun kan godt ha barn fra før, men for meg er er det ikke ønskelig med felles barn sammen med en ny kjæresten. Så hun må også være ferdig med det. Hva tenker dere kvinner er en passende alder? 

Anonymkode: 27760...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig spørsmål, er det ikke du som skal finne en ny kjæreste? Skal kvinner mene hvilken alder du kommer til å like, eller skal kvinner mene noe om din alder?

Formelen for ideell alder for kvinner=mannens alder/2+7, så da ender vel du på 30+.

Anonymkode: fa216...4cd

• Liker 1
Skrevet

Det viktigste er å være åpen om at du ikke ønsker flere barn helt fra starten, og at hun er trygg på at det er ikke noe hun ønsker heller.

Anonymkode: 9149c...628

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er alder så viktig? Jeg tenker at kjemi er avgjørende for et forhold, aldersforskjellen har da ingenting å si. 

• Liker 2
Skrevet

Lurt å gå ned i alder. 

25-35 er passe.

Anonymkode: d4dfb...50d

Skrevet

Hvorfor skal du gå ned i alder hvis det er viktig for deg at hun ikke ønsker barn? 

Anonymkode: a3411...af4

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann, så da kan jeg ikke svare deg på spørsmålet. Jeg tror alltids du kan finne en 10 år yngre kvinne, som har alle de barna hun vil ha, men vil du virkelig lage deg slike snevre grenser? Det er alle mulige kriterier til kompatibilitet du heller bør se etter. 

Anonymkode: 3584a...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...