Gå til innhold

Er det noen her som forble singel i mange år etter samlivsbrudd i 30-årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan takler dere å leve uten nærhet og sex? Noen har vel «ones» eller FF i perioder. Mens andre er kanskje single og uten tilgang på sex i årevis. Hvordan takler man det?

Jeg ble skilt som 35-åring og har to barn 50-50. Jeg har nok ingen garanti for å få et nytt forhold. Er kvinne, slank og gjennomsnittlig pen. 

Anonymkode: 42ffe...e87

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere å leve uten nærhet og sex? Noen har vel «ones» eller FF i perioder. Mens andre er kanskje single og uten tilgang på sex i årevis. Hvordan takler man det?

Jeg ble skilt som 35-åring og har to barn 50-50. Jeg har nok ingen garanti for å få et nytt forhold. Er kvinne, slank og gjennomsnittlig pen. 

Flesteparten ramler inn i nye forhold, så ut av disse igjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som RoH skriver. Jeg ble skilt 38 år gammel. Har vært i et forhold på 1 1/2 år siden da, og ellers en håndfull datingperioder som har vart i noen månder. Så det er ikke helt sex-tørke, selv om det i perioder selvefølgelig går litt tid uten. ONS eller FF passer ikke for meg.

Ingen har vel garanti for å finne et nytt varig forhold. Men det har litt med hvilken innstilling man har også tenker jeg. Jeg har det helt greit alene, så jeg er ikke desperat etter noen ny mann. Har tid til å lete etter han jeg virkelig kan tenke meg å leve resten av livet med. Men det kan nytes litt underveis også.😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Engel skrev:

Som RoH skriver. Jeg ble skilt 38 år gammel. Har vært i et forhold på 1 1/2 år siden da, og ellers en håndfull datingperioder som har vart i noen månder. Så det er ikke helt sex-tørke, selv om det i perioder selvefølgelig går litt tid uten. ONS eller FF passer ikke for meg.

Ingen har vel garanti for å finne et nytt varig forhold. Men det har litt med hvilken innstilling man har også tenker jeg. Jeg har det helt greit alene, så jeg er ikke desperat etter noen ny mann. Har tid til å lete etter han jeg virkelig kan tenke meg å leve resten av livet med. Men det kan nytes litt underveis også.😉

Takk for svar 😊 Å begynne å date er vel første skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skilt i 30-årene og har 2 barn. Hadde en heftig datingperiode, og merket at det ikke nødvendigvis er vanskelig å finne noen, men jeg setter høyere krav til de jeg møter. Vi klarer oss så fint alene, så hvorfor involvere noen om det ikke føles helt riktig? Har nå en fwb som jeg har hatt i et år. Det dekker forsåvidt behovet for nærhet, men på sikt ønsker jeg meg noe mer seriøst og langvarig. Er ikke aktiv på datingmarkedet, og tar det som det kommer. 

Anonymkode: 2dd21...069

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samlivsbrudd 2015, datet mange i 2016 men fant ingen. Har vært singel siden og har ikke møtt noen fordi jeg ikke møter noen naturlig i det daglige og ikke orker nettdating. Har blitt 40. Har lengsel etter omsorg og nærhet. Tenker at får jeg det, kommer interessen for sex naturlig. Slik det er nå er det ikke mangelen på sex som er det viktigste, men at noen ser meg og bryr seg om meg i det daglige. Synes det er trist og er redd for å bli gammel alene. Ønsker meg barn også.

Anonymkode: c114a...f84

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 30 år, og har mange lange forhold bak meg. Nå orker jeg ikke tanken på noe nytt, og tror at jeg vil være alene i et par år. Orker ikke å tenke på «den biologiske klokka» akkurat nå 😊

Anonymkode: 1fb4f...7c1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel som 29-åring, hadde kjæreste igjen i løpet av det første året som singel. Jeg stresset ikke og hadde tenkt å være alene en stund, men så dukket bare drømmemannen opp, og hadde ikke tenkt å si nei pga kort tid fra sist brudd😅 var helt ferdig med eksen og klar, så det var ikke et problem.

Tror ikke du skal ha store problemer med å finne noen, spørsmålet er jo bare hvor fort du finner en du matcher veldig godt med 😊

Anonymkode: 8108b...09c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skilt som 37. Ett barn. Datet en mann i 1,5 år etterpå. Nå blir jeg 40, og det er ham jeg savner, ikke eksmann. Jeg har ikke truffet noen etterpå. Kjenner mye på ensomhet i hverdagen, men det går mer på nærhet enn sex. 

Anonymkode: cfcb6...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd med samboer i 2016, og jeg har ikke møtt noen siden, er 39 nå. Nå har jeg ikke lagt ned noen innsats heller da. Jeg er i et miljø med stor overvekt av kvinner og homofile menn, samt at jeg bor på at sted hvor jeg knapt kan se for meg at en eneste mann kan passe for meg, så jeg møter ingen i hverdagen. Nettdating er prøvd og det var ikke noe for meg, syntes bare det var kleint, så det får blir som det blir. Jeg trives uansett godt alene, og har bare sex med følelser så jeg savner det ikke når jeg er singel. 

Anonymkode: 3a935...ebd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudd når jeg var 35, nå er jeg 43 og er fortsatt singel. Jeg og barna mine har ett flott liv, og det er ingen behov for en mann. Sex har jeg null lengsel etter.

Anonymkode: 7d47a...ede

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 Å begynne å date er vel første skritt.

Ikke stress. Om du nylig har blitt singel er det lurt å bruke tid til å finne ut av sitt nye liv og finne tilbake til seg selv igjen. Hvem er du uten din eks? Hva slags liv ønsker du å ha? Og ikke minst: finn ut hva du vil ha i fremdtiden FØR du begynner å date. Så slipper du kanskje å bomme like mye som jeg har gjort tidligere.🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel for et drøy år siden. Vil gjerne treffe en ny, men får omtrent ingen matcher på Tinder, så det ser ikke så bra ut så langt.

Anonymkode: 7fc4b...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært enslig i åtte år. Trives i mitt eget selskap. Har ikke barn. Eneste jeg savner er noen å dele større livshendelser med (har ikke lenger foreldre og søsken i live, så i det lange løp føler jeg meg alene). Orker ikke nettdating, er bare idioter. Da vil jeg heller være alene. Får dekket sosialt behov med jobb og frivillig arbeid, og venner. Om noen år kommer det nok flere skilsmisser i min aldersgruppe, så treffer kanskje en mann om en fem års tid eller så.  Har ingen hast, vil heller være sammen med riktig mann enn bare hvilken som helst fyr.

Anonymkode: 30134...bc0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 42 og var 21 da jeg og mannen min ble sammen. Hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg villet være alene restn av livet. Pga jeg har vært i forhold så lenge og ikke turt å innvolvere meg med ny mann. Har venninner som har vært alene i flere år etter samlivsbrudd og de trives godt alene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært singel siden jeg var 37 år, og nå er jeg 41 år. Føler ikke behov for forhold med noen. Men tenker på å ha en elsker. Men er litt forsiktig og redd for det i denne korona tiden

Anonymkode: 0ea16...45b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TheCatLady

Jeg har vært singel i ca 3 år nå og er 38 år, men har ikke datet noen. Jeg har skrevet med flere på datingapper, men ikke blitt noe av. I hverdagen møter jeg sjeldent single menn i hvert fall. 

Jeg ønsker jo også noen som kan tilføre livet mitt noe positivt. Gidder ikke å hoppe inn i et forhold bare for å ha noen. Trives i eget selskap, men savner å ha noen. Ikke bare for sex, men alt som kommer med det å ha en partner. 

Opplever egentlig at jeg ikke synes datingapper tilfører noe særlig positivt. Kanskje jeg bare er lei, men får følelsen av å være mislykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40 årene, separert for 2 år siden og skilt i fjor. Har to barn hvor det ene bor fast hos meg og det andre 50/50. Etter mange år i et ekteskap som ikke fungerte er jeg veldig skeptisk til nye forhold. Det er ikke noe jeg velger å prioritere nå. I tankene mine savner jeg jo en å være glad i men tror ikke det ville fungert i det virkelige liv nå. Skilsmissen var veldig traumatisk pga utroskap og løgner så holder meg til det trygge, å være alene. 

Anonymkode: 63703...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel som 34-åring med to barn som bor 80% hos meg. Har siden hatt fwb på og av (samme vennen 😉 ). Nå veldig på igjen, han er på vei hit faktisk. 😅😉 For meg fungerer dette helt supert! Eneste jeg tenker litt på er at jeg kanskje bør tenke litt på den biologiske klokka dersom jeg ønsker meg et barn til... Nå har det jo seg slik at denne fwb er barnløs og vi har egentlig følelser for hverandre....så...vi får se hva som utvikler seg og ikke. Vi bruker ikke prevensjon.... Er 38,5 år. 

Anonymkode: fa1ad...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 16.17, Tears in heaven skrev:

Jeg er straks 42 og var 21 da jeg og mannen min ble sammen. Hadde jeg blitt singel nå så hadde jeg villet være alene restn av livet. Pga jeg har vært i forhold så lenge og ikke turt å innvolvere meg med ny mann. Har venninner som har vært alene i flere år etter samlivsbrudd og de trives godt alene.

Jeg tenkte det samme, var helt overbevist, men ble visst plutselig ekstremt forelsket i verdens nydeligste mann ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...