fiesta Skrevet 1. august 2005 #1 Del Skrevet 1. august 2005 Nå syntes jeg at de må skjerpe seg. Tenker på den mottakelsen Tore Andre Flo fikk på lørdag. Det burde ikke gå an. Å kalle han hore flo og lignede er jo bare helt sykt. Spillere kommer og spillere går fra klubber. Så det burde de holde seg for god for. Brann burde gi de en skikkelig advarsel. Hva mener dere om dette? Kan ikke få fram en link til siden. Vet ikke hvordan man gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. august 2005 #2 Del Skrevet 1. august 2005 Har lest om det. Fryktelig lavmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minimor Skrevet 2. august 2005 #3 Del Skrevet 2. august 2005 Men skal en ha en slik diskusjon, så burde det ikke bare være brann det skal gå utover. Har sett mye annet dårlig også. Sjekk f.eks det stabæk skriver om mk og andre spillere. Alle har desverre "dårlige" supportere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. august 2005 #4 Del Skrevet 2. august 2005 Bortsett fra mange gode tilløp hos Klanen er det vel ikke akkurat intelligens og/eller vidd som preger supportersanger eller -atferd. Nedover i divisjonene, derimot, finner man hobbysupportere med selvironi. Da laget til fetteren min, som ligger sist i sin 4. divisjonsavdeling, nylig reduserte til 1-5 i kamp mot det nest dårligste laget (forøvrig et selvmål) gjallet We are the champions fra alle de tre tilreisende supporterne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 2. august 2005 #5 Del Skrevet 2. august 2005 Var det ikke en plakat det stod "Fuck off Flo" på? Jeg forventet muligens (i et naivt øyeblikk) å se en sjuåring som holdt den, men neida, det var visst en "voksen" kar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 2. august 2005 #6 Del Skrevet 2. august 2005 Ikke bare en som holder oppe denne Hore Andre Flo banneren: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. august 2005 #7 Del Skrevet 2. august 2005 Bergen-maskoten Davy har sagt i fra, så da skjerper de seg nok framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupen Skrevet 5. august 2005 #8 Del Skrevet 5. august 2005 Her i dette øyeblikk er eg ikke stolt, men eg er bergenser.. Eg skjønner dere såå godt, eg såg kampen og fikk hakeslep, What??? Står det det eg tror det står?? Det ekke mulig.. Nei og nei de har virkelig gått for langt , men som du andre sa.. Det er heldigvis ikke bare brannsuportere som er sånn, har sett flere klubb suportere som er idioter på siden =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #9 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg støtter på ingen måte det som ble gjort på stadioen mot Flo. Men samtidig reagerer jeg litt på at dere er så enige alle sammen om den type oppførsel, men ingen av dere har nevnt Tore Andre Flo sin oppførsel i dette. Som brann tillhenger så følger man laget i tykt og tynt. Og det er jo ingen stor hemmelighet at på den tiden Flo spilte her og litt i ettertid så hadde klubben et økonomisk virrvarr. Og så gjør Flo sitt berømte triks... Og Brann sitter igjen som svarte per. Ja ja... kan forstå de som ikke liker han og det han gjorde den gangen. For det gjør ikke jeg. Men står ikke med hore banner til han fordet. Nei liker ikke Flo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #10 Del Skrevet 22. august 2005 Å sørge for kontrakter er ikke Tor Andre Flo sitt problem. Det er Brann-ledelsen som dreit seg ut. De hadde hørt om Bossman-dommen i Brann-ledelsen, hadde de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dum Perignon Skrevet 23. august 2005 #11 Del Skrevet 23. august 2005 . De hadde hørt om Bossman-dommen i Brann-ledelsen, hadde de ikke? ← Joda. I ettertid viste det seg dessverre at de trodde den handlet om arbeidsvilkår for søppelkjørere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 23. august 2005 #12 Del Skrevet 23. august 2005 Slik er det ikke bare i Brann, slik er det mange plasser. Det har også litt med spilleren å gjøre, og hvordan en spiller oppfører seg i forbindelse med en overgang. Dere som kritiserer, la dere merke til hvordan Kvisvik ble behandlet etter sin overgang? Det er noe med hvor ryddig man selv oppfører seg også, for selv om kontrakter ikke er spillerens ansvar som dere sier, så er det mange måter for en spiller å oppføre seg på også. Uansett, jeg forsvarer ikke slik oppførsel som det vises til. Men jeg er Brann-supporter, og stolt av det! Det betyr ikke at jeg støtter alt hva andre supportere gjør, men slikt finnes det i alle klubber, ikke bare her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 27. august 2005 #13 Del Skrevet 27. august 2005 Joda. I ettertid viste det seg dessverre at de trodde den handlet om arbeidsvilkår for søppelkjørere ← Den var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå