AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Jeg pleide å drikke en del soyamelk før, og kjøpte noen ganger Go Green sin naturelle. Den var så ofte dårlig, og jeg leverte tilbake mange pakker. Samme med de hermetiske linsene og bønnene deres, måtte bare levere tilbake, og til slutt sluttet jeg å kjøpe det. Nå for en stund siden skulle jeg teste en pakke med grønne linser som en venninne hadde kjøpt, tenkte de kanskje hadde blitt bedre. Måtte bare gi opp der også, de var ikke skikkelig kokt og jeg følte meg dårlig i magen av dem. Hvordan går det an å ha så dårlig kvalitet over så mange år, tydeligvis uten at de får noe særlig klager? Klarte å kjøpe en pakke med linser fra dem nå igjen, fordi de har endret pakningen. Kommer ikke til å spise den.. Anonymkode: b3d24...843
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Jeg har aldri opplevd et dårlig produkt fra dem og jeg kjøper mye derfra. Enten har du hatt skikkelig uflaks, eller så er du skikkelig kresen. Alternativt er nærbutikken din veldig dårlig på å plukke ut utgåtte varer, og det er jo i såfall ikke produsentens feil. Anonymkode: 4a419...06d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå