Gå til innhold

Får man kjøpt mango ipa noe sted nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den fra Hansa. Noen som vet? 

Anonymkode: e0d3b...fd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett den på noen uker, da de fikk inn en pall på Meny på Holmen. Men den ble nok tom raskt, gitt.

Anonymkode: 5461d...ece

Skrevet

Jeg har sett i flere meny butikker, ingen har. Begynner å bli desperat, har liksom bestemt meg for at jeg må ha akkurat den 🙈

Anonymkode: e0d3b...fd8

Skrevet

Mener å ha hørt at den ble så populær at den skulle inn i det faste sortimentet. Her har jeg bare sett den hos meny.

Anonymkode: 7c2c8...5cb

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meny på Holmen

Finnes ikke noen Meny på Holmen her jeg bor :sprettoy: Og jeg har fortsatt ikke fått smakt denne saga omsuste  mango-ølen...

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Ikke sett Hansa sin i det siste, men Frydenlund har en «juicy IPA» som jeg liker bedre enn Hansa sin. Denne finner jeg fremdeles i butikken. 

Anonymkode: 17d03...ec2

• Liker 1
Skrevet

Skulle også til å tipse om «juicy ipa» fra Frydenlund, prøv den, den er enklere å få tak i. Sist jeg så (og kjøpte) Mango Ipa var det på Extra Askerholmen. og den frydenlund sin kjøpte jeg på Rema, også i Asker. 

jeg håper de er ikke sommer assortement, fordi jeg tenkte å kjøpe noen til jul. 

Anonymkode: 3032e...d1c

• Liker 1
Skrevet

Nei, den er som sommerøl og selges kun i sommerhalvåret. Nå er det tid for juleøl. 

Anonymkode: 8d85c...919

• Liker 1
Skrevet
På 5.11.2020 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Mener å ha hørt at den ble så populær at den skulle inn i det faste sortimentet. Her har jeg bare sett den hos meny.

Anonymkode: 7c2c8...5cb

Kommer i fast sortiment fra februar først😭

Anonymkode: a2fbe...2af

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, den er som sommerøl og selges kun i sommerhalvåret. Nå er det tid for juleøl. 

Altså det er min favoritt øl, men det var svaret jeg fikk da jeg undersøkte for noen uker siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...