Gå til innhold

Har lyst på hull i ørene, men samboer hater øredobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde hull i ørene før som etter mange år fikk gro igjen fordi ene hullet var skjevt og vanskelig å ha med å gjøre. Fikk etter hvert lyst til å ta det igjen, men kom aldri så langt at jeg gjorde det. Etter en stund møtte jeg samboer og vi ble etter hvert sammen, og han har alltid vært tydelig på at han ikke liker øredobber. Har respektert dette, for det er ikke akkurat et stort behov, og jeg hadde jo ikke syntes noe om at han tok hull i ørene eller klipte seg skalla eller noe annet merkelig i den duren. Synes uansett at det er litt vanskelig å forstå aversjonen hans. Samtidig så synes jeg enkelte dobber er så fine, og føler tidvis at antrekkene mine mangler det lille ekstra i form av øredobber. Synes dere samboer er litt urimelig her, eller bør jeg bare legge fra meg ønsket om å ta hull først som sist? Det er jo en fillesak og han hadde jo tilgitt det, men synes ikke noe om å gå imot ønsket hans så kraftig, heller.

Anonymkode: b28fb...382

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes han rett og slett er urimelig, hull i ørene er jo veeeeeldig vanlig. Man trenger ikke å bruke store øredobber av den grunn, men synes ikke han skal kunne «bestemme» det?

Anonymkode: 3a794...c5d

• Liker 8
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes han rett og slett er urimelig, hull i ørene er jo veeeeeldig vanlig. Man trenger ikke å bruke store øredobber av den grunn, men synes ikke han skal kunne «bestemme» det?

Han hadde sikkert gitt etter om jeg ga inntrykk av at det er veldig viktig for meg, men det er jo ikke det heller. Det handler jo ikke egentlig om at han "bestemmer" det, heller at jeg har valgt å respektere at han synes det er ekkelt. Jeg vet han hadde respektert min mening på samme måte om han ville gjøre noe med kroppen som jeg ikke syntes var særlig fint 😊. Om det derimot skulle bli aktuelt å ta hull, kunne jeg jo tatt ut øredobbene til daglig og bare brukt det på fest eller ved andre liknende anledninger, men om jeg ikke husker feil må man vel gå med dobbene konstant en viss periode for at det ikke skal gro igjen i starten? 

• Liker 1
Skrevet

Det tek fort ein del månader før det er grodd så godt at du kan gå uten i lengre tid.

Eg hadde nok tatt hol likevel dersom eg følte for det.

• Liker 2
Skrevet

Han har alltid vært tydelig på at han ikke liker øredobber? Merkelig type, denne kjæresten din. 

• Liker 7
Skrevet

Enig med han. Jeg liker heller ikke piercing. Eller tatovering. 
Ja, hull i øre er vanlig, men ikke desto mindre Harry. La kroppen være som den er skapt.

K37

Anonymkode: 5d109...124

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, Hannah80 skrev:

Han har alltid vært tydelig på at han ikke liker øredobber? Merkelig type, denne kjæresten din. 

Til hans forsvar er det ikke merkelig å ha en preferanse om partners utseende.

• Liker 2
Skrevet
På 5.11.2020 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Det er sant. Men liker man det ikke, så liker man det ikke. Ts kan selvsagt gjøre det, men til hvilken pris? Det er det kjipe i et forhold; man må gi og ta. Men forhåpentligvis får man mye igjen for å ofre noen småting. 

Anonymkode: 08922...4bd

• Liker 1
Skrevet
På 5.11.2020 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Han hadde sikkert gitt etter om jeg ga inntrykk av at det er veldig viktig for meg, men det er jo ikke det heller. Det handler jo ikke egentlig om at han "bestemmer" det, heller at jeg har valgt å respektere at han synes det er ekkelt. Jeg vet han hadde respektert min mening på samme måte om han ville gjøre noe med kroppen som jeg ikke syntes var særlig fint 😊. Om det derimot skulle bli aktuelt å ta hull, kunne jeg jo tatt ut øredobbene til daglig og bare brukt det på fest eller ved andre liknende anledninger, men om jeg ikke husker feil må man vel gå med dobbene konstant en viss periode for at det ikke skal gro igjen i starten? 

Altså... Vi lever i 2020 og du bestemmer da selv om du skal ha hull i ørene eller ikke. Og hvis du ikke kan bestemme det selv så bør du gå fra den mannen før det er noe mer og langt alvorligere han vil ha kontroll over.

Anonymkode: cfa5f...4c9

• Liker 2
Gjest Jon Are
Skrevet

Jeg liker heller ikke store øredobber eller svære ringer. Liker best ingenting i ørene. Tror ikke det er så uvanlig blant menn.

Skrevet

Dine ører, ditt valg. 

Anonymkode: bd0b8...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...