Herlighet Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Heisann. Jeg kunne tenkt meg å eksprimentere med sub/dom.. Ser det er mange profiler på tinder som tilbyr dette, men er det en trygg måte å starte på? Jeg er en singel kvinne i begynnelsen av 30 årene, som kunne tenkt meg å prøve en dominant mann. Har noen noen tips om hvor jeg kan begynne for å finne dette? Jeg er ikke ute etter ett forhold, men en sexpartner og teste ut denne fantasien med 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Sjekk ut fetlife fremfor tinder tenker jeg. Anonymkode: 0e66d...acc 8
Herlighet Skrevet 5. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut fetlife fremfor tinder tenker jeg. Anonymkode: 0e66d...acc Takk for tips!
Dominas leketøy Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 4 timer siden, Herlighet skrev: Heisann. Jeg kunne tenkt meg å eksprimentere med sub/dom.. Ser det er mange profiler på tinder som tilbyr dette, men er det en trygg måte å starte på? Jeg er en singel kvinne i begynnelsen av 30 årene, som kunne tenkt meg å prøve en dominant mann. Har noen noen tips om hvor jeg kan begynne for å finne dette? Jeg er ikke ute etter ett forhold, men en sexpartner og teste ut denne fantasien med Vær forsiktig.. Finn en dominant og bli godt kjent og trygg før du eventuelt velger å underkaste deg 4
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Nei, nei. Møte fremmede menn, for å teste ut bdsm, er ikke en trygg måte å teste bdsm på. 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 3 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, nei. Møte fremmede menn, for å teste ut bdsm, er ikke en trygg måte å teste bdsm på. Likevel så gjør stort sett alle single det. Tror du glemmer det faktum at når man er singel så er det problematisk å eksperimentere med noen man er sammen med.. 😂 Anonymkode: a05ac...b09 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 30 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, nei. Møte fremmede menn, for å teste ut bdsm, er ikke en trygg måte å teste bdsm på. Er kanskje litt vanskelig å spørre gutta i vennegjengen om noen kan dominere henne og vise henne alle kinks de måtte ha 🤷🏻♀️ Et sted må man gå frem for å møte likesinnede. Man går jo ikke all in med pisk, bondage og gagball ved første treff. Møt noen, bli kjent, test ut.. Anonymkode: 0e66d...acc 2
Prille Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 Jeg er også ny i dette. Har brukt veldig lang tid på å sette meg inn i det i forkant, har vært på fetlife lenge og tittet. Lest. Sett videoer på youtube. Det er mange fallgruver, og ikke kjempelett å finne den rette lekepartneren... Jeg vil gjerne på treff for å lære mer, men det går jo ikke nå i pandemien.. Kanskje senere.. 2
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likevel så gjør stort sett alle single det. Tror du glemmer det faktum at når man er singel så er det problematisk å eksperimentere med noen man er sammen med.. 😂 Anonymkode: a05ac...b09 Så møt noen å BLI KJENT! Alt for mange som hopper rett i lek, uten å snakke sammen først! Og da mener jeg: Snakke om grenser! Snakke om stoppord! Snakke om hva man faktisk håper på, hva man liker, hva man tror kanskje man kunne like. Snakke snakke snakke. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er kanskje litt vanskelig å spørre gutta i vennegjengen om noen kan dominere henne og vise henne alle kinks de måtte ha 🤷🏻♀️ Et sted må man gå frem for å møte likesinnede. Man går jo ikke all in med pisk, bondage og gagball ved første treff. Møt noen, bli kjent, test ut.. Anonymkode: 0e66d...acc Og internett, for så å hoppe rett i lek, er ikke tingen. Og jo, dessverre er det mange som går "all inn" på første møte. Og mange av dem, prøver ikke mer etter det. Fordi det seff gikk over grensene deres, som de ikke hadde snakket om 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #11 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, SlemUlv skrev: Nei, nei. Møte fremmede menn, for å teste ut bdsm, er ikke en trygg måte å teste bdsm på. Enig, bdsm er idioti uten å kjenne hverandre og hverandres grenser, trygghet og tilit, de som Gjør dette på første date kan ikke være velbevart, man kan møte på hva og hvem som helst. La "domMann 42" binde deg fast i senga si og stole på at han er tankeleser og skjønner hva som går og ikke? Eh Anonymkode: ee8b3...c76 3
Herlighet Skrevet 6. november 2020 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2020 Takk for innspill og tanker! Grunnen til at jeg spør her inne, er nettopp fordi jeg ikke har følt meg trygg på å hoppe på en fyr på tinder. Men da vet man i alle fall at det er noen med samme interesse, så kanskje det er ett sted å begynne? Jeg hadde ikke turt å gå all inn første kvelden, uansett, med en tinderdate. Jeg har vært i ett forhold noen år og aldri vært i nærheten av det miljøet, noe sted. Jeg er nyskjerrig og vet ikke hvordan man går frem, for å finne noen som kunne vært en aktuell partner. Kanskje det overhodet ikke er noe for meg. Noen av dere som har erfaringer med Fetlife? 1
Stoltskeiv Skrevet 6. november 2020 #13 Skrevet 6. november 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Likevel så gjør stort sett alle single det. Tror du glemmer det faktum at når man er singel så er det problematisk å eksperimentere med noen man er sammen med.. 😂 Anonymkode: a05ac...b09 Men det trenger ikke bety at man må utforske med fremmede. BDSM er ikke noe å utforske med noen man ikke kjenner. Da skal man være over 100% trygg. Det er man ikke med en fremmed person. Personen som man utforsker dette med kan utnytte dominanten til det fulle for og så skylde på at det er sånn leken er. Jeg tørr å påstå at det er skumlere å utforske BDSM enn sex med fremmede personer. BDSM går ut på så mye mer. Det kan være så lett å miste alt og den andre sitter med all makta. Gå inn på fetlife og bli kjent med folk og gå på eventer. Bli kjent og ikke hopp rett i det. Endret 6. november 2020 av Traktorlesba96 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #14 Skrevet 6. november 2020 Lag deg en bruker på fetlife, beskriv hva du er ute etter, meld deg inn i noen norske grupper (evt lokale grupper hvis det finnes). Du kommer garantert til å få meldinger fra menn som kun er ute etter et ligg, som er egoistiske dominante som kun er ute etter å få sin vilje. Dette er som på alle datingsider og apper, du må sile ut hvem som er verdt å skrive videre med, hvem som har mer enn sex mellom ørene. Ta deg veldig god tid, ikke møt noen før du føler deg helt sikker, ikke la deg overtale til noe du ikke ønsker. Har hatt mange gode samtaler med både menn og par der inne, ikke truffet noen enda, men det går mot det etter hvert. Anonymkode: 0e66d...acc 3
Katten.2.0 Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 Enhver sunn relasjon som involverer BDSM krever god kommunikasjon, trygghet, gjensidig respekt og avklarte grenser. Man kan fint ha som mål å finne seg en fremmed for å utforske dette med, men da bør man belage seg på å bruke lang tid til å både lette etter en passende en og enda viktigere: Prate med vedkommende slik at man oppnår alt jeg skrev i første avsnitt. Det å bli kjent, få tryggheten og kommunikasjonen på plass burde være første prioritet. Deretter det seksuelle. Spesielt bør man holde seg unna 'dominante' som kjører på med nybegynnere uten å kommunisere godt og lenge først. Disse har en tendens til å kamuflere sin hang til overgrep som BDSM. 4
Herlighet Skrevet 6. november 2020 Forfatter #16 Skrevet 6. november 2020 Takk for fornuftige innspill, det gjorde meg litt klokere. Jeg har absolutt ikke dårlig tid, men greit å få noen tips om hvor man eventuelt begynner. Akkurat laga profil på fetlife, så får vi se hvordan det går 1
SlemUlv Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 4 timer siden, Herlighet skrev: Noen av dere som har erfaringer med Fetlife? Jeg er aktiv bruker av fetlife. Det er IKKE en dating side, men et sosialt nettverk, med MASSE god informasjon. Der kan du finne møter med likesinnede, på event (trenger ikke være i forening). Der kan du finne grupper for dine interesser, hvor du fint kan stille spørsmål og få masse forskjellige svar, fra folk som har erfaring Det er masse skriverier, masse bilder osv. Det er en slags facebook, for kinky folk 3
Dominas leketøy Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kanskje litt vanskelig å spørre gutta i vennegjengen om noen kan dominere henne og vise henne alle kinks de måtte ha 🤷🏻♀️ Et sted må man gå frem for å møte likesinnede. Man går jo ikke all in med pisk, bondage og gagball ved første treff. Møt noen, bli kjent, test ut.. Anonymkode: 0e66d...acc Anbefaler å bli medlem på et nettsamfunn for likesinnede...... gå på much og bli med i miljøet.... Tror det er en bra måte å finne ut hva mann ønsker. Selv har jeg bare gode erfaring fra fetlife. Endret 6. november 2020 av Dominas leketøy 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå