AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Hei! Jeg har tenkt til å male gangen, men klarer ikke helt å se for meg hvilke farger som kan passe. Har dere noen ideer? Har hvitt tak, hvite dører, sorte/mørk grå fliser og et skap med brune dører og skuffefronter. Det kommer lite lys inn utenfra (har noen små ruter i inngangsdøra, men ingen vinduer), men er godt opplyst med lamper. Anonymkode: 34733...95d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har tenkt til å male gangen, men klarer ikke helt å se for meg hvilke farger som kan passe. Har dere noen ideer? Har hvitt tak, hvite dører, sorte/mørk grå fliser og et skap med brune dører og skuffefronter. Det kommer lite lys inn utenfra (har noen små ruter i inngangsdøra, men ingen vinduer), men er godt opplyst med lamper. Anonymkode: 34733...95d Hvilken hvitnyanse har du på tak og dører? Det har en del å si for hvilke farger som blir pene sammen. Samme med brunfargen, egentlig. https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/hvitt-er-ikke-bare-hvitt/ Vil du ha mørke eller lyse farger? Kan se for meg en litt mørk grønnfarge med litt glans (avhengig av glansen i møblene), men også jordfarger! Anonymkode: 4ca39...830
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Mørk blå har vi valgt, har ellers nøyaktig samme farger som du og lite naturlig lys, men det ble skikkelig fint. Det rare er at gangen virker mye større nå enn før. Farge Anonymkode: a389e...c25
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken hvitnyanse har du på tak og dører? Det har en del å si for hvilke farger som blir pene sammen. Samme med brunfargen, egentlig. https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/hvitt-er-ikke-bare-hvitt/ Vil du ha mørke eller lyse farger? Kan se for meg en litt mørk grønnfarge med litt glans (avhengig av glansen i møblene), men også jordfarger! Anonymkode: 4ca39...830 Har fargekoden på malingsspannene i kjelleren. Det er den hvitfargen som mer eller mindre er standard i blant annet ferdighus, i følge familiens byggmester. Brunfargen på skapet er ganske lik fargen på denne benkeplaten. Vi er åpne for både lyse og mørke farger. Veggene er lys grå, faller mot hvitt på dagtid, nå, og vi synes det er litt kjedelig. Skapet er ikke høyglans, men det er heller ikke matt. TS Anonymkode: 34733...95d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Mørk blå har vi valgt, har ellers nøyaktig samme farger som du og lite naturlig lys, men det ble skikkelig fint. Det rare er at gangen virker mye større nå enn før. Farge Anonymkode: a389e...c25 Takk! TS Anonymkode: 34733...95d
Kokeshi Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Organic red er nydelig med detaljer i klassisk hvit.
Hmmmmmm Skrevet 8. november 2020 #7 Skrevet 8. november 2020 Hva med Northern mystikk fra Jotun. Den syns jeg virker veldig spennende. Men da i matt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå