Gå til innhold

Tør ikke be han tilfredstille meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo venter barn .. sexlivet er ikke dårlig . Og vi gjør det hver dag eller annenhver dag. I begynnelsen synes jeg han kom fort. Og nøt den lille tiden vi hadde. Iblant fikk jeg orgasme. Men nå nyter jeg det men oppnår ikke orgasme for jeg føler han ikke gjør det jeg trenger for å komme. Det er mer som han skal fullføre sitt . Om han vet at jeg ikke kommer vet jeg ikke. Og jeg er redd for å snakke for mye om sex. Men jeg er veldig seksuell av meg osv. Men tør virkelig ikke og vil bare han skal nyte sexen. Det er blitt viktigere for meg :( skjønner ikke hva som feiler meg? Vet jo at det er ikke sånn det skal være. Redd for han skal bli sjokkert og avtent kanskje? Også hater jeg kroppen min..har stygg hengemage jeg vil bare gjemme. Kler meg aldri i sexy undertøy..det er bare så tragisk :(

Anonymkode: 23835...197

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt så hadde han ikke hatt sex med deg hvis du ikke var nydelig. Og det er jeg sikker på at du er. Ikke ver så hard mot deg selv! Pen kvinnekropp har du garantert :) husk at det er fåtall som har modellkropp.

For det andre så kan du begynne å spør han om han ønsker at du skal gjøre noe for han. På den måten kan samtalen ta en liten vending og dere snakker om hva han kan gjøre for deg. 

For det tredje kan du begynne å ta på deg selv mens dere har sex. Nei, det betyr ikke at han ikke tilfredsstiller deg, det betyr bare at du digger sexen og hjelper til ;)

For det fjerde kan du føre hendene hans til din kropp og vise han hva du ønsker, uten å snakke. 

:)

Anonymkode: 4b474...7bb

• Liker 3
Skrevet

2 valg, lev med det eller snakk med han om det. Vi kan ikke gjøre det for deg. Bare si at du nyter det han gjør, styr han litt og ta litt kontroll. 

Anonymkode: 2b5ce...c4c

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Først av alt så hadde han ikke hatt sex med deg hvis du ikke var nydelig. Og det er jeg sikker på at du er. Ikke ver så hard mot deg selv! Pen kvinnekropp har du garantert :) husk at det er fåtall som har modellkropp.

For det andre så kan du begynne å spør han om han ønsker at du skal gjøre noe for han. På den måten kan samtalen ta en liten vending og dere snakker om hva han kan gjøre for deg. 

For det tredje kan du begynne å ta på deg selv mens dere har sex. Nei, det betyr ikke at han ikke tilfredsstiller deg, det betyr bare at du digger sexen og hjelper til ;)

For det fjerde kan du føre hendene hans til din kropp og vise han hva du ønsker, uten å snakke. 

:)

Anonymkode: 4b474...7bb

Takk. Jeg tror problemet her at jeg ikke synes jeg er tiltrekkende. Haddd jeg vært en mann hadde jeg aldri hatt sex med meg? Høres det rart ut? Han vet jeg er usikker på meg og gjemmer meg helst under dynen og han har klaget på det at jeg ikke tar av meg klærne helt. Jeg er så lei meg selv 

Skrevet

Okei.. Her må du jobbe med selvbildet ditt. 

Selv er jeg ganske stor og tjukk, men IKKE EN MANN jeg har hatt sex med har kommentert utseendet mitt. Fått høre andre ting som gjør at det blir bra. Pene øyne, pent smil, god til å suge og ri. 

Akkurat nå må du lære å gi litt mer faen. Øv deg i speilet og le av deg selv mens du prøver å kle av deg fordi det føles så kleint. HAN LIKER DEG SOM DU ER! Han hadde jo ikke valgt å få barn med deg hadde han ikke likt deg. 

Hengemage og pupper som disser spiller ingen trille når menn får sex så knar de der de vil. Kanskje det er det at du virker litt prippen og sjenert og dermed vil han ikke gjøre "for mye" som kan "plage" deg. 

Men seriøst, øv deg på å stå naken foran speilet. Finn de tingene du liker ved deg selv, pene øyne, pent smil, sjarm, glatt hud her og der, puppene eller rumpa er stor, bla, bla, bla.. Husk at ved selvtillit i senga og under sex så blir sexen mye bedre. Lik og nyt når han tar på deg. Si fine ting til han under sexen. "å fy f*** du er deilig/kjekk/digg/utrolig" 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Okei.. Her må du jobbe med selvbildet ditt. 

Selv er jeg ganske stor og tjukk, men IKKE EN MANN jeg har hatt sex med har kommentert utseendet mitt. Fått høre andre ting som gjør at det blir bra. Pene øyne, pent smil, god til å suge og ri. 

Akkurat nå må du lære å gi litt mer faen. Øv deg i speilet og le av deg selv mens du prøver å kle av deg fordi det føles så kleint. HAN LIKER DEG SOM DU ER! Han hadde jo ikke valgt å få barn med deg hadde han ikke likt deg. 

Hengemage og pupper som disser spiller ingen trille når menn får sex så knar de der de vil. Kanskje det er det at du virker litt prippen og sjenert og dermed vil han ikke gjøre "for mye" som kan "plage" deg. 

Men seriøst, øv deg på å stå naken foran speilet. Finn de tingene du liker ved deg selv, pene øyne, pent smil, sjarm, glatt hud her og der, puppene eller rumpa er stor, bla, bla, bla.. Husk at ved selvtillit i senga og under sex så blir sexen mye bedre. Lik og nyt når han tar på deg. Si fine ting til han under sexen. "å fy f*** du er deilig/kjekk/digg/utrolig" 

Gode tips.... Må også legge til han har six pack og den fine kroppen. Urettferdig synes jeg haha. Men han trodde da mine pupper var falske i begynnelsen... Og det tok jeg som komplimang nesten

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode tips.... Må også legge til han har six pack og den fine kroppen. Urettferdig synes jeg haha. Men han trodde da mine pupper var falske i begynnelsen... Og det tok jeg som komplimang nesten

Det burde du ta som et kompliment, og du.. Om han har six pack eller ei har nada å si for din nytelse. DEt viktigste er at han kan triks for å få deg til å komme. Og litt av trikset ditt burde være selvtillit. Og da ville jeg stolt på at han likte puppene dine iallefall, med den kommentaren der, vis de frem og by på de 😁 til han såklart.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville jobbet med kommunikasjon først og fremst.

Sex blir hundre ganger bedre når man snakker og fleiper om det, og det blir naturlig å fortelle og vise den andre hva man vil og liker best.

Anonymkode: 7be71...48a

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg og sambo venter barn .. sexlivet er ikke dårlig . Og vi gjør det hver dag eller annenhver dag. I begynnelsen synes jeg han kom fort. Og nøt den lille tiden vi hadde. Iblant fikk jeg orgasme. Men nå nyter jeg det men oppnår ikke orgasme for jeg føler han ikke gjør det jeg trenger for å komme. Det er mer som han skal fullføre sitt . Om han vet at jeg ikke kommer vet jeg ikke. Og jeg er redd for å snakke for mye om sex. Men jeg er veldig seksuell av meg osv. Men tør virkelig ikke og vil bare han skal nyte sexen. Det er blitt viktigere for meg :( skjønner ikke hva som feiler meg? Vet jo at det er ikke sånn det skal være. Redd for han skal bli sjokkert og avtent kanskje? Også hater jeg kroppen min..har stygg hengemage jeg vil bare gjemme. Kler meg aldri i sexy undertøy..det er bare så tragisk :(

Sex daglig bør bety god tenning på hverandre. Gå naken i hjemmet når du er alene, slik at det blir mer naturlig for deg å være naken å se egen kropp. Fortell han hva du trenger og be han gjøre det før han slipper til, bruk gjerne dildo og andre leker som sikkert tenner han å se i bruk. Sex skal være mer enn utløsning. 

Skrevet

Ta ansvar for egen nytelse og orgasme hvis han ikke gjør det. Hvis du ikke er komfortabel med å prate med han om at du også ønsker orgasme (som burde være en selvfølge) får du fikse det selv og håpe han tar hintet

Anonymkode: 33c72...84a

Skrevet

Jeg måtte bare svare på denne, for kjente meg så igjen 🧡 Du må nesten bare "kvinne" deg opp og snakke med han! Hva har du å tape egentlig? For å snakke om meg selv, så har det forundret meg at man samtidig kan være samboer, vente barn OG ha jevnlig sex, men SNAKKE, det er skummelt🥴 Jeg turde til slutt, og har aldri angret på det👍

Anonymkode: 987c8...9a3

Skrevet

Invester i en womanizer så må han jobbe for å erstatte den.

Anonymkode: 7be71...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...