Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renselse hadde roa seg som det skulle og tok seg opp i sta som jeg ble fortalt at den skal gjøre. Men nå kom det en ganske stor blodklump på størrelse med en plomme. Er det meninga at det skal det? Kan ikke huske at jordmor nevnte noe om store klumper med koagulert blod når renselsen tar seg opp igjen

Anonymkode: b7633...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt små klumper med koagulert blod de siste dagene hvertfall, ser ikke på det som unormalt. 15 dager siden fødsel. 

Anonymkode: cc20a...8d9

• Liker 1
Skrevet

Hos meg ramlet det ut et koagel på størrelse med en tennisball. Skulle ønske noen hadde fortalt meg på forhånd at slikt kunne skje. Var heldigvis på badet og satt meg på do da det skjedde. Blødde kraftig en liten stund etterpå.

Anonymkode: 82b77...e88

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed at dersom det kom blodklump på størrelse med en plomme eller større så måtte jeg kontakte fødestedet, dette sto også på en av arkene med informasjon jeg fikk med meg hjem. Er sikkert ikke noe farlig men skader ikke å ringe dem å høre :) 

Skrevet

Ring føden og hør. Hadde lignende, og det var morkakerester. Greit å være føre var. 

Fikk også beskjed om at jeg kunne få ferskt blod med litt økning etter et par uker, men om det kommer mye, og det ikke gir seg skulle jeg ringe. 

Anonymkode: d2c4c...fdb

Skrevet

Det er ganske vanlig, ja. Så lenge klumpen ikke er større enn knyttneve, skal det visstnok ikke være noe å bekymre seg for (altså, lettere sagt enn gjort, da, når man plutselig "legger egg" omtrent.. 😛 )

Anonymkode: 35245...024

• Liker 3
Skrevet

Synes å huske at det har noe.med at såret /arr fra morkaken løsnet? Fikk beskjed om at kunne komme en større blødning etter 10-14 dager. 

Anonymkode: 8075c...7ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...