AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Sliter med å gå opp i vekt, kunne tenkt meg noen kg mer på kroppen. Noen som har klart det og vil dele noen tips? 😊 Anonymkode: 79f3d...7be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Spis oftere, spis mer, fremfor alt mer kaloritett mat. Anonymkode: dce6c...d13 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Næringsdrikker fra apoteket. Spis mye nøtter, tørket frukt og bruk mye olje i matlagingen. Drikke kalorier, feks melk, juice, smoothie osv. Spise deg stappmett og småspis nøtter mellom måltidene. Å spise seg litt for mett ved hvert måltid vil utvide magesekken din litt, slik at det blir plass til mer. Du kan også spise godteri osv. Anonymkode: c548a...15d 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Tren styrke og få i deg 80 gram proteiner hver dag, fordelt på 4 måltider. Anonymkode: de8c1...21e 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tren styrke og få i deg 80 gram proteiner hver dag, fordelt på 4 måltider. Anonymkode: de8c1...21e Jeg gikk opp i vekt av dette, og fikk også kiloene veldig mye bedre fordelt, enn bare ved å legge på meg fett. Anonymkode: de8c1...21e 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Sliter med å gå opp i vekt, kunne tenkt meg noen kg mer på kroppen. Noen som har klart det og vil dele noen tips? 😊 Anonymkode: 79f3d...7be Kutt sukker og fett Lite mel og brød Masse grønnsaker og frukt - ferskvarer framfor bearbeidet mat Masse vann Tren minst 30 minutter fem dager i uken Trappene, aldri heisen Til sengs seneste 23:00 Anonymkode: e499c...2fe
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kutt sukker og fett Lite mel og brød Masse grønnsaker og frukt - ferskvarer framfor bearbeidet mat Masse vann Tren minst 30 minutter fem dager i uken Trappene, aldri heisen Til sengs seneste 23:00 Anonymkode: e499c...2fe Dette er ikke så dumt som det kan se ut ved første øyekast! Det er råd man gir til folk som (sier de) vil ned i vekt, men de ender opp med å legge på seg, isteden. Så ja, lat som du skal ned i vekt, så blir du drittlei og full av trass, og alt du vil er å spise og ligge på sofaen. Anonymkode: dce6c...d13 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Tren styrke og få i deg 80 gram proteiner hver dag, fordelt på 4 måltider. Anonymkode: de8c1...21e Og 80 gram proteiner i løpet av en dag tilsvarer for eksempel? Er litt grønn på dette 🙈 Ts Anonymkode: 79f3d...7be
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Og 80 gram proteiner i løpet av en dag tilsvarer for eksempel? Er litt grønn på dette 🙈 Ts Anonymkode: 79f3d...7be https://www.kk.no/helse/hvor-mye-protein-trenger-du-egentlig/68561630 Liste over ting med 10 gram protein i denne artikkelen. Problemet med å spise mye protein, er at det er veldig mettende. Jeg slet med å gå opp i vekt når jeg spiste mye protein. Hadde holdt meg til 1 gram pr kilo kroppsvekt. Jeg vil anbefale å laste ned My fitness pal, logge alt du spiser. Det er lettere å gå opp i vekt dersom man vet hva man må justere. Hvis du trener mye, legger du også inn trening i appen. Tren mye styrke, reduser kardio (for en periode). Spis mye avokado, nøtter, ost. Drikk sjokomelk, helmelk, smoothier. Bruk mye smør og oljer. Jeg klarte det, men det tok tid. Anonymkode: 70ad0...eb4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2020 #10 Skrevet 7. november 2020 Enkleste er å drikke seg til ekstra kalorier. På apoteket har de næringsdrikker med mye kalorier, men de koster jo en del om man skal holde på lenge. Det finnes også pulver å blande ut i melk, juice, te osv som vil gi ekstra kalorier. Å spise ekstra er ikke alltid så lett, for man er ofte tynn fordi man ikke er særlig god på å føle seg overmett. Tenk heller på å supplere alle måltider med f eks et stort glass helmelk. Får du i deg 1,5 - 2 liter helmelk hver dag ekstra, så utgjør det noen kalorier. Anonymkode: 8ba98...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå