AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Ser flere nevner det. Men hva er det? Anonymkode: 08277...4a7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Mer komfortabelt og praktisk, enn trendy og fjongt. Anonymkode: e486a...32e 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Spørs hvor du bor. Er det snakk om hjemmeværende mødre på bygda eller karrieremødre i byen? Anonymkode: 3d546...1ed 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mer komfortabelt og praktisk, enn trendy og fjongt. Anonymkode: e486a...32e Helt uenig. I alderen 35+ vil jeg si at det et de barnløse som har sluppet seg mest ut i kroppen og kler seg i komfortable klær som dekker flesket. Anonymkode: 3d546...1ed 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig. I alderen 35+ vil jeg si at det et de barnløse som har sluppet seg mest ut i kroppen og kler seg i komfortable klær som dekker flesket. Anonymkode: 3d546...1ed Å? Anonymkode: 59c7b...481 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Mye hjemmekontor om dagen, så når jeg leverer i barnehagen blir det ofte tights, løs bukse, hettegenser/stor genser og regnjakke. Skulle i et møte på jobben i forrige uke, og hadde sminket meg og tatt på litt mer ordentlig tøy. Fikk kommentar fra en ansatt i barnehagen om at jeg så veldig fresh ut😅 Anonymkode: 783cd...453 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs hvor du bor. Er det snakk om hjemmeværende mødre på bygda eller karrieremødre i byen? Anonymkode: 3d546...1ed Er alle mødre på bygda hjemmeværende forresten? Ingen som gidder å jobbe? Anonymkode: 634d6...982 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er alle mødre på bygda hjemmeværende forresten? Ingen som gidder å jobbe? Anonymkode: 634d6...982 Ikke så mange arbeidsplasser på bøgda som i byen da. Så damene er vel oftere hjemmeværende der eller driver med noe dill. Anonymkode: 3d546...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er alle mødre på bygda hjemmeværende forresten? Ingen som gidder å jobbe? Anonymkode: 634d6...982 Nyere forskning viser at mødre på bygda ikke har kommet lenger enn 1907, derfor er de fleste hjemmeværende. Anonymkode: 97915...f9d 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke så mange arbeidsplasser på bøgda som i byen da. Så damene er vel oftere hjemmeværende der eller driver med noe dill. Anonymkode: 3d546...1ed Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 865c1...fe7 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig. I alderen 35+ vil jeg si at det et de barnløse som har sluppet seg mest ut i kroppen og kler seg i komfortable klær som dekker flesket. Anonymkode: 3d546...1ed For noe tull. Anonymkode: 87a94...523 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For noe tull. Anonymkode: 87a94...523 Jaha? Anonymkode: 3d546...1ed
atropos Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 😂 dame på bygda her, 36, 3 barn og i full jobb.(passer ikke så godt i stereotypen deres ser jeg) Her er det vanlig å gå med turbukse ala fjellreven og ullgenser fra typ Kari traa eller Ulvang rav. Hooka joggesko er veldig vanlig. når det ikke er vinter er det vanlig med jeans, løs T-skjorte/genser og cardigan. Håret er ofte langt og i bun. Jeg har halvlang bob. 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 Jeg gir blanke blaffen i stilen min så lenge jeg er påkledd 😁 Som regel de svarte buksene fra cubus som er med en slags kant oppe og nede og en eller annen gammel t-skjorte og fleece genser utapå. Blir vel ulltøy underst snart. Og ankelsokker, med ullsokker utapå om vinteren. Anonymkode: 8a3a4...b5b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #15 Skrevet 6. november 2020 Praktisk og komfortabelt. Som i sneakers, jeans, og basic topp. Jeg kler meg finere på jobb, men når jeg skal hente/levere i bhg, og da må trille en stor tung vogn, og bli klemt av en unge som gjerne er i vått og gjørmete regntøy, kan jeg ikke ha på meg "finklær" akkurat. Opp og ned fra gulvet for å leke, små hender og et fjes fullt i pastasaus som vil ha kooos, bleier og vann, sutling i kjøkkenvasken, klatring hit og dit på lekeplassen, osv, gjør at klesstilen gjerne bærer preg av at man ikke vil gå med klær man er redd for, man må kunne bevege seg ganske greit, og klærene må være lette å rengjøre. Anonymkode: 91e8a...cb0 4
Gjest Føsleguri Skrevet 6. november 2020 #16 Skrevet 6. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke så mange arbeidsplasser på bøgda som i byen da. Så damene er vel oftere hjemmeværende der eller driver med noe dill. Anonymkode: 3d546...1ed Herregud, for et nedlatende syn på de som ikke bor i byer. Det er på bygda verdiene skapes. Jeg bor på bygda og jeg kjenner ingen som er hjemmeværende.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #17 Skrevet 6. november 2020 Du store tid! De er klar over at mestesparten av det som vert produsert av ekte varer og tenester ikkje skjer i eit kontor i ein by? Ergo så har vi meir enn nok arbeidsplassar på bygda, sjølv om kanskje ikkje alle er av typen som medfører behov for pen drakt. Eg bur på bygda - og eg kjenner ingen heimeverande mor. Absolutt ingen! Når det kjem til antrekk på småbarnsmødre så må vel det variere like mykje som elles i befolkninga - altså det er kjem an på kva jobb ein har. Personleg så har eg ofte jobbmøter i Oslo og Stavanger, og har aldri nokon gong opplevd at min stil står noko tilbake for stilen til dei innfødte. Vi (iallefall eg og min gjeng) følger like mykje med på fashion som andre. Anonymkode: ce249...7d9 2
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. november 2020 #18 Skrevet 6. november 2020 I disse tider: joggebukse eller jeans, genser, joggesko. Mascara. Godt jeg er naturlig vakker.
Morpheus Skrevet 6. november 2020 #19 Skrevet 6. november 2020 Komfortable klær, gjerne joggebukse og en hettegenser med oppgulp og matrester på.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 25 minutter siden, Morpheus skrev: Komfortable klær, gjerne joggebukse og en hettegenser med oppgulp og matrester på. Hjemme med baby den første måneden, kanskje. Anonymkode: 3d546...1ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå