AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg skal signere dokumenter med håndskrift på pc, hvordan kan jeg gjøre det? når jeg lagrer dokumentet så havnet jeg innpå office. Kan jeg gjøre det der? Anonymkode: 27dc4...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dropi Skrevet 5. november 2020 #2 Del Skrevet 5. november 2020 Da jeg skulle signer med håndskrift, så signerte jeg på et papir som vanlig. Deretter tok jeg bilde av det med PCen inne på programmet som krevde signatur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Del Skrevet 5. november 2020 ser det er noe her, men finner det ikke selv på min Anonymkode: 27dc4...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Del Skrevet 5. november 2020 hvorfor ikke signere det med BankID? Anonymkode: 106a3...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg har laget signatur her! Får opp i PDF blant annet. Anonymkode: 9d5e9...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Del Skrevet 5. november 2020 signerte på telefonen med håndskrit i ett dokument, kanskje det går Anonymkode: 8a08d...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Del Skrevet 5. november 2020 hvor signerer jeg på word for å være konkret? med håndskrift Anonymkode: 27dc4...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Del Skrevet 5. november 2020 hjelp Anonymkode: 27dc4...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Del Skrevet 5. november 2020 http://www.datamaskin.biz/Software/word-processing-software/176996.html Anonymkode: 71bbe...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Del Skrevet 5. november 2020 jeg har gitt opp, jeg forstår ingenting hvordan det er mulig for å gjøre dette. Anonymkode: 27dc4...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økonomi Skrevet 6. november 2020 #11 Del Skrevet 6. november 2020 Det finnes flere tjenester som lar deg gjøre dette. Du kan laste ned Adobe PDF, her er det 7 dagers gratis prøvetiv som gjør at du enkelt kan signere. 1. Gjør om dokumentet til PDF 2. Åpn opp PDF dokumentet 3. Rediger 4. Klikk på blyanten, signer. Hvis det er et dokument som du ønsker å signere digitalt så kan du gjøre dette ved å bruke bank-brikke. Da blir dokumentet lastet opp i en portal. Begge parter signerer med bankbrikke. Dokumentet vil da ha en gyldig signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå