Gå til innhold

Fysisk kontakt når man ikke vil mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mulig dette er en upopulær mening. Men jeg synes man skal være forsiktig med hvem man har nærkontakt og sex med, fordi man lett kan såre noen hvis de blir glad i deg og det ikke er gjensidig. Jeg vet at hver enkelt er ansvarlig selv for hva man gjør. Men jeg mener at man alltid bør tenke over om det man gjør, kan føre til at andre blir såret. Så jeg tenker man bør være forsiktig med sex og nærhet til folk man ikke er interessert i mer med, og at man har litt ansvar hvis noen blir såret fordi man har for eksempel har hatt følelsesløs sex fra den ene personens side. 

Anonymkode: 56c75...754

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel intet nytt under solen !!!!!! 

Anonymkode: 86599...8fe

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel intet nytt under solen !!!!!! 

Anonymkode: 86599...8fe

Jeg føler kulturen i dag er ganske seksuelt fri, og det er jo bra på en måte med mindre skam, men jeg synes at dette aspektet også er viktig. 

Skrevet

Sex er jo strengt tatt bare å putte en penis inni et hull, det er ikke slik at man må følelser. Følelser er forøvrig bare hormoner som skal trigge forplantning.

Jeg er forøvrig enig i at sex er best med en man elsker, men det er individuelt hva man synes om den saken.

Anonymkode: f637a...bd3

• Liker 1
Skrevet

Man bør ikke ha sex med en person uten å avklare grenser og romantiske følelser, enig. Det er forferdelig galt å ha sex med noen som tydelig har følelser for en om man selv vet at følelsene ikke er der. Å bruke noen for sex er forkastelig. Ingen respekt for slike folk.

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig dette er en upopulær mening. Men jeg synes man skal være forsiktig med hvem man har nærkontakt og sex med, fordi man lett kan såre noen hvis de blir glad i deg og det ikke er gjensidig. Jeg vet at hver enkelt er ansvarlig selv for hva man gjør. Men jeg mener at man alltid bør tenke over om det man gjør, kan føre til at andre blir såret. Så jeg tenker man bør være forsiktig med sex og nærhet til folk man ikke er interessert i mer med, og at man har litt ansvar hvis noen blir såret fordi man har for eksempel har hatt følelsesløs sex fra den ene personens side. 

Skjønner det sånn at du har blitt såret. Kvinne?

Jeg har sex om jeg ønsker uavhengig om det blir noe mer eller ikke.

Anonymkode: 0060c...9d4

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det sånn at du har blitt såret. Kvinne?

Jeg har sex om jeg ønsker uavhengig om det blir noe mer eller ikke.

Anonymkode: 0060c...9d4

Jeg er kvinne ja. Har opplevd å bli litt såret, men jeg er ganske forsiktig med sånt fordi jeg vet jeg kan bli såret. Men vi er forskjellige, og derfor synes jeg det er veldig viktig å ta hensyn til hverandre. 

Skrevet

Jeg får irriterende lett følelser for kvinner jeg har sex med, men har likevel sex med de jeg vet det ikke blir noe mer med. Jeg tar det som trening i å styre egne følelser, og går sjelden i kjelleren pga en avvisning.

Mulig man blir avstumpet i lengden, men det er absolutt verdt det.

Anonymkode: e1f21...8ed

Skrevet

Eller så bør man avstå fra fysisk kontakt om man blir lett såret, inntil "hensikten" er avklart fra motsatt part. 

Skrevet

Så lenge man ikke lyver på seg følelser, kan man jo gjøre som man vil. Vi kan ikke sitte og si at det ikke er greit å ha sex hvis man ikke har følelser. Det bestemmer folk selv. Men det er realt å være ærlig om det. Ikke si at du har følelser hvis du ikke har. Hvis du ikke vet/har funnet helt ut av følelsene, så vær ærlig på det også. Det er helt fair. 

Anonymkode: 4ad52...1e3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man ikke lyver på seg følelser, kan man jo gjøre som man vil. Vi kan ikke sitte og si at det ikke er greit å ha sex hvis man ikke har følelser. Det bestemmer folk selv. Men det er realt å være ærlig om det. Ikke si at du har følelser hvis du ikke har. Hvis du ikke vet/har funnet helt ut av følelsene, så vær ærlig på det også. Det er helt fair. 

Anonymkode: 4ad52...1e3

Sier ikke at det ikke er greit, men synes man likevel har et ansvar for å gjøre det man kan for at ikke den andre skal bli såret. Både i form av ærlighet, og det å tenke på å avbryte hvis man tror den andre kan bli såret. 

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Sex er jo strengt tatt bare å putte en penis inni et hull, det er ikke slik at man må følelser. Følelser er forøvrig bare hormoner som skal trigge forplantning.

Jeg er forøvrig enig i at sex er best med en man elsker, men det er individuelt hva man synes om den saken.

Anonymkode: f637a...bd3

Oi, så lite seksuelt opplyst du var da 😂 Jeg har sex uten at det er noen penis involvert jeg 😍

Anonymkode: 66247...f81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...