Gå til innhold

Salatkylling holdbarhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg lagde meg salat med ferdig stekt kyllingkjøtt som man får kjøp på butikken. Salaten sto i romtemperatur i ca tre timer før jeg spiste den. Kan det være farlig? Jeg er gravid og ekstra hysterisk pga. listeria. 

Anonymkode: d5d9e...ea8

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg lagde meg salat med ferdig stekt kyllingkjøtt som man får kjøp på butikken. Salaten sto i romtemperatur i ca tre timer før jeg spiste den. Kan det være farlig? Jeg er gravid og ekstra hysterisk pga. listeria. 

Da må du jo lære deg litt mathygiene.

Skjerp deg.

Anonymkode: 30c38...79e

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du jo lære deg litt mathygiene.

Skjerp deg.

Anonymkode: 30c38...79e

Takk for svar. 

Skrevet

Det er sannsynigvis ikke farlig i det hele tatt. Kjøttet var stekt, og det er jo ikke lenger enn en salat ville ligget om du skulle hatt den til lunsj på jobb? Du kan nok slappe helt av!

Skrevet

Åh nei kjære deg, ikke bekymre deg! Dette er virkelig ikke noe å bruke en tanke på engang. Går veldig fint :)

Skrevet
11 timer siden, Camillapb skrev:

Åh nei kjære deg, ikke bekymre deg! Dette er virkelig ikke noe å bruke en tanke på engang. Går veldig fint :)

Tusen takk for svar❤️

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, Brunhilde skrev:

Det er sannsynigvis ikke farlig i det hele tatt. Kjøttet var stekt, og det er jo ikke lenger enn en salat ville ligget om du skulle hatt den til lunsj på jobb? Du kan nok slappe helt av!

Takk for svar❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...