AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg er veldig opp og ned hva jeg føler om det. Har truffet en fantastisk mann, men han er 16 år eldre enn meg. Akkurat nå, som jeg er 37 og han 53 tenker jeg ingenting på det. Men tenker litt frem i tid.. Når jeg f. eks. er 57 år da, å han 73 år. Hvordan vil aldersforskjellen virke da? Erfaringer fra noen som kanskje har gått med samme tenker, men gått for det? Ang. barn osv. er vi på samme plass. Vi er begge ferdige der. Men jeg har fortsatt småbarn. Anonymkode: cc7f5...ca5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Er du den samme personen som opplevde at eksene hans advarte deg mot ham? Anonymkode: 1da2a...ef0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Du tenker ingenting på det nå når han er 53? Har du barn? Ønsker du deg barn? Jeg ville aldri i verden prøvd å få barn med en så gammel mann, av veldig mange årsaker. Dessuten er det jo litt stusselig med en så gammel mann når du ikke engang er 40 år selv. Har du ikke draget på jevnaldrende menn? Anonymkode: cd385...223 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du tenker ingenting på det nå når han er 53? Har du barn? Ønsker du deg barn? Jeg ville aldri i verden prøvd å få barn med en så gammel mann, av veldig mange årsaker. Dessuten er det jo litt stusselig med en så gammel mann når du ikke engang er 40 år selv. Har du ikke draget på jevnaldrende menn? Anonymkode: cd385...223 Hun skriver at de begge er ferdige med barn. Det handler ikke om ha draget på jevnaldrende menn, man kan jo ikke velge hvem man faller for. Anonymkode: 07971...bf1 13
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 VIRKE ? Det er da som det er! Vil du ha en gamling eller en på egen alder. Altså!!!!!!!!!! Anonymkode: 781ef...ca3 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Det er 16 års aldersforskjell mellom meg og mannen. Jeg er 47 og han er 31. Anonymkode: 3d590...b98 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Jeg er 32. Min samboer er 49. Vil ikke ha noen andre enn ham. Begge er ferdige med barn. Anonymkode: a6c32...925 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Du trenger jo ikke være sammen med han for alltid SÅ ikke tenk på det du! lev nå! Anonymkode: 618b9...920 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tenker ingenting på det nå når han er 53? Har du barn? Ønsker du deg barn? Jeg ville aldri i verden prøvd å få barn med en så gammel mann, av veldig mange årsaker. Dessuten er det jo litt stusselig med en så gammel mann når du ikke engang er 40 år selv. Har du ikke draget på jevnaldrende menn? Anonymkode: cd385...223 Vanligvis enklere å ha draget på unge menn. Menn stiger tradisjonelt i verdi på kjønnsmarkedet med alderen. Anonymkode: 9e060...058 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Hvis han gjør deg lykkelig❤️ Anonymkode: 7c870...af3 6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Vanligvis enklere å ha draget på unge menn. Menn stiger tradisjonelt i verdi på kjønnsmarkedet med alderen. Anonymkode: 9e060...058 Nei, det gjør de virkelig ikke. De blir ikke mer seksuelt attraktive, men kanskje mer attraktive for kvinner som ikke klarer forsørge seg selv og som er desperate etter å dyrke materialismen sin. Menn synker i seksuell verdi fra de er i slutten av 30-årene, akkurat som kvinner. Dette fordi menn over 40 år ikke har like sunn sæd som unge menn. Å få barn med menn over 40 fører til svakere barn enn dersom mannen er under 35. Anonymkode: cd385...223 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Jeg er sammen med en som er 17 år eldre enn meg. Jeg er 23, han er 40. Tenker mye på fremtiden sånn som deg, men samtidig har jeg det så uendelig bra sammen med han, og det er vel det som teller. Jeg får vel bare skaffe meg en hund de siste årene jeg eventuelt må være alene😂 Men du bør jo absolutt gå i deg selv og tenke på dine ønsker for fremtiden. Vil du ha en å bli gammel ‘sammen’ med, eller er det greit at han eldres 16 år før deg? Jeg hoppet litt inn i mitt forhold med begge bena før jeg virkelig fikk tenkt gjennom det, og nå er det litt for sent å snu. Følelsene sitter dypt, og jeg ville ikke ha byttet han ut med noen andre. Jeg er klar for å kanskje måtte leve de siste årene mine alene, for jeg synes det er verdt det når jeg får tilbringe masse tid med et menneske jeg virkelig liker. Håper du finner ut av det! Anonymkode: d54be...570 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig opp og ned hva jeg føler om det. Har truffet en fantastisk mann, men han er 16 år eldre enn meg. Akkurat nå, som jeg er 37 og han 53 tenker jeg ingenting på det. Men tenker litt frem i tid.. Når jeg f. eks. er 57 år da, å han 73 år. Hvordan vil aldersforskjellen virke da? Erfaringer fra noen som kanskje har gått med samme tenker, men gått for det? Ang. barn osv. er vi på samme plass. Vi er begge ferdige der. Men jeg har fortsatt småbarn. Anonymkode: cc7f5...ca5 Bortsett fra at han vil være i besteforeldregenerasjon.. o du i luddergenerasjon/evt kleint for hans tidl. barn generasjon så.. vel sikkert ok, for dre. Vi andre. du hore, han mindre begavet! Anonymkode: 781ef...ca3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 16 års aldersforskjell her også. Han er sprekere enn meg selv om jeg er yngst. Vi har vært sammen i 18 år i år og har felles barn. Når alt annet klaffer så er det dumt å bry seg om noen tall. Anonymkode: c6dda...07e 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 16 års aldersforskjell her også. Han er sprekere enn meg selv om jeg er yngst. Vi har vært sammen i 18 år i år og har felles barn. Når alt annet klaffer så er det dumt å bry seg om noen tall. Anonymkode: c6dda...07e Stakkars mann med 16 år yngre dame som ikke kan delta i hans allerede aktive liv... huff da ❤️ Anonymkode: 781ef...ca3
Brunello Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 For meg er så stor aldersforskjell helt uaktuell. Ser på det som viktig at man følger hverandre rimelig likt i «livssyklus». Har en mann en kone som er 16 år yngre, vil det si at man statistisk ikke får en eneste dag som pensjonister sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Brunello skrev: For meg er så stor aldersforskjell helt uaktuell. Ser på det som viktig at man følger hverandre rimelig likt i «livssyklus». Har en mann en kone som er 16 år yngre, vil det si at man statistisk ikke får en eneste dag som pensjonister sammen. Statistisk? Altså gubbe på 67.. og ... vell usjhhhh Anonymkode: 781ef...ca3
Brunello Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Statistisk? Altså gubbe på 67.. og ... vell usjhhhh Anonymkode: 781ef...ca3 Hva er det du ikke forstod?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, Brunello skrev: Hva er det du ikke forstod? Var det noe jeg ikke forsto, bortsett fra min egen preferanse, noe som var poenget med innlegget mitt? ❤️ , svar på innlegget ditt.. bestefar som døde for tre år siden osv.. må jeg gå i detaljer her? Anonymkode: 781ef...ca3
candykiss Skrevet 6. november 2020 #20 Skrevet 6. november 2020 Er 16 år mellom kjæresten min og meg. Jeg er 35 og han 51. Jeg merker ikke noe særlig til aldersforskjellen. Han er verdens beste å ville ikke ha byttet han ut for alt i verden❤️ Vi blir alle uansett eldre å blir ikke mindre glad i han selv om han kommer til og eldes før meg på forskjellige plan. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå