Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest elinola
Skrevet

Tenkte jeg skulle bestille meg en kåpe, lurer litt på om jeg skal satse på str 36 eller 38. Har en kåpe kjøpt i en av butikkene som passer meg perfekt, den er i str 36. Men , jeg tenker at kanskje klærne i katalogen er mindre, mener å ha hørt noe om dette...

Hvor høy er du som passer til str 36? Eller 38? Jeg er 165cm...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det kommer jo mer an på bredden enn på høyden....Hvis du er bred over skuldrene, ville jeg nok satset på den største størrelsen. Jeg bruker gjerne en størrelse større i ytterplagg enn ellers, nettopp for å få plass til skuldrene.

Du kan alltid bytte hvis den ikke passer.

Skrevet

Jeg tror jeg er en ganske normal 38, og jeg kjøper str 38 fra HM og de sitter som et skudd. Syns iallfall ikke de er små i str.

Skrevet

Har hørt at katalogklærne er større i størrelsen enn de i butikken.. Men vet ikke om det er sant..

Skrevet

Jeg ville kjøpt den størrelsen jeg bruker i en kåpe.

Men hvis jeg skulle kjøpe genser/topp e.l. derfra ville jeg gått opp en størrelse eller to, ihvertfall hvis du bruker tørketrommel aktivt. Alle mine H&M-klær krymper i vask/trommel, så i går kjøpte jeg 38 i en hettegenser, jeg er vanligvis en 34/36-størrelse

Skrevet

Bruk størrelsesguiden i katalogen, let fram målbandet og mål deg for å se hva som passer best.

Skrevet

katalogen består av forskjellige merker, noen er mindre i størrelsen enn andre mener jeg å huske... ville sikret og tatt en størrelse større, den kan jo byttes.

Gjest gjest1
Skrevet

Synes ikke HM Rowells er små i størrelsene. Jeg hadde bestilt den mindre. For store kåper ser ikke så bra ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...