AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg er samboer med en kjempefin mann. Endelig har jeg truffet en som virkelig vil meg godt, og også barna mine. Jeg elsker han utrolig høyt. Problemet er at jeg har traumer pga overgrep for mange år siden. Dette er noe som skjedde i min tidlige ungdom, men som fortsatt henger igjen. Jeg kan fint ha sex, men takler ikke at noe er borti puppene mine. Han blir jo selvsagt frustrert fordi jeg alltid vil ha på meg bh, men det er så ubehagelig. Han tror det er fordi jeg ikke ønsker intimitet. Sover heller ikke uten, og kan til og med få ubehag av å dusje uten.. Han vet ikke hvorfor jeg synes dette er så ubehagelig, vet ingenting om overgrepet (det er det ingen som gjør). Han som utførte det var en venn av familien/foreldrene mine. Hvordan kan jeg komme over dette? Det gikk ganske greit i mange år, helt til jeg for en stund siden fikk en venneforespørsel fra han på fb. 22-åringen etter det han gjorde. Jeg har ikke lyst at noen skal vite om dette, så jeg ønsker ikke å fortelle samboeren min om det som skjedde. Kjenner at jeg skammer meg over det, og vil ikke at han skal se annerledes på meg.. Anonymkode: 01523...557
Hoppestokk Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Huff, føler med deg ❤️ For meg har den eneste løsningen vært å være åpen og ærlig. Du trenger ikke si noe om hvem og hva, bare at dette er vanskelig grunnet tidligere erfaringer. Det føles nok helt umulig å fortelle han om dette, men jeg lover deg at det vil fjerne en stor vekt fra skuldrene dine. Dersom det er vanskelig å si det rett ut, kan du prøve å sende en tekstmelding eller skrive det på en papirlapp. Jeg har ofte tatt slike sensitive opplysninger på tekstmelding når jeg vet at det er en stund til neste gang vi treffes, slik at vi begge to får tid til å prosessere situasjonen før vi blir tvunget til å se hverandre i øynene. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Vet nøyaktig hvordan du føler det. Har blitt misbrukt selv, gjentatte ganger., i tillegg voldtatt av såkalt venn i voksen alder. Men om du skal kunne få et godt sexliv, noe som faktisk er mulig. MÅ du være ærlig med partner. JA vi føler skam, men det er ikke vår skyld. Vi var barn som ble brukt/ venn som ble misbrukt. Om partner vet, unngår han det du ikke liker. Vi får litt sære ting vi liker vi som har opplevd misbruk, men kjærlighet kan hjelpe oss. Bare vær ærlig, du er uskyldig. Vet det er tøft å si. Men du kan klare det. Sender en stor klem ❤️ Anonymkode: c87c2...0b6 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Du kommer aldri over det med mindre du begynner snakke om det høyt til de nærmeste...som f.eks samboeren din... Anonymkode: 828af...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå