Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen kvinner her som dater eller er i et forhold med en mann som er lavere enn seg selv? Jeg begynner å få bli veldig betatt av en mann som er ca 170, og jeg er ca 175. Han er sånn jeg foreløpig kjenner han et menneske jeg ønsker å bli bedre kjent med, men jeg sliter litt med at han er lavere enn meg, og skammer meg over at jeg i det hele tatt plages av dette. Ønsker gjerne å høre fra mennesker i ""slike"" forhold sånn at jeg kan normalisere det mer i hodet mitt🤷‍♀️

Anonymkode: d03b7...77c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er 166 og jeg er 172. Vi er gift. 

Jeg har støtt på få utfordringer. Den eneste er at han syntes det var ekkelt til å begynne med - at jeg skulle tenke negativt om det. Men det har jeg aldri gjort. Det tok faktisk noen uker før jeg la merke til det. 

Så det går helt fint. Men det er jo litt komisk og kysse nedover. Men det går bra det også. Det er ikke turn off. 

Han er pen i ansikter, veldig sexy, og veldig snill. Han kler sin høyde godt. Og ingen har sagt noe negativt om oss, eller han. 

Men om du plages, sjekk ut kjendispar der mannen er lavere. Det kan kanskje hjelpe deg litt å bli bedre vant til det?

Det er jo ok å tenke som deg, for vi blir jo litt opplært til at menn skal være høye og mørke. Det er bare tullete. Vi kan kjøpes oss ei gardintrapp om det er noe mannen ikke rekker opp til for oss (for det er faktisk ei greie, det er jeg som må rekke opp til ting). Og så kan du sikkert ikke tyvlåne t-skjorter, gensere eller sko, for de er mindre enn dine ting. Kanskje? Jeg har kjøpt meg ei egen pluss size skjorte da han ikke hadde det, haha :) 

Det går bra dette. Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 80712...2f2

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med en som var lavere enn meg før. Syntes det var rart først og så ble det vanlig.

Da han gikk noen år etterpå  klarte han ikke egentlig å forklare hvorfor, jeg tror det at jeg ikke var lavere enn ham var en del av det. 

Anonymkode: be62a...e45

Skrevet

Hadde ikke alle disse høydeshame trådene vært her, hadde du egentlig brydd deg? Altså, han jeg er forelsket i er sykt høy i forhold til meg, men jeg bryr meg null, hadde han vært lavere, brydd meg null. Kjærlighet er kjærlighet ❤️

Anonymkode: a2df7...f21

Skrevet

Jeg dater en fyr nå som er litt lavere enn meg. Jeg tenkte litt på det før første date, for jeg hadde sett bildene hans på Instagram og jeg så at han var mye lavere enn kompisene sine. Men så fort jeg møtte ham så forsvant den tanken ut av hodet mitt! Han er en av de flotteste mennene jeg har sett, han har de nydeligste øynene, er så sexy med velfrisert skjegg og bart, og han er skikkelig sjarmerende. I tillegg er han så sinnsykt kul, morsom og ikke minst snill! Jeg er SÅ glad for at jeg sa ja til den daten, og ikke hørte på meg selv når jeg tvilte litt!

Anonymkode: a2379...cd2

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet er kjærlighet ❤️

Såklart, men ikke alle menn takler å være lavere enn dama si. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der tror jeg først og fremst er noe damer sier for å rettferdiggjøre at de vil ha høye menn

Anonymkode: df2ad...333

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det burde de, være stolt over en høy flott dame som elsker dem høyere enn alt ❤️ Meninger er kun meninger og de som kritiserer gjør det stort sett av sjalusi. være seg kvinner eller menn :)

Skrevet

Har opplevd det samme selv. Det går som regel bra i starten mens alt fortsatt er nytt og "nyheter". Men når hverdagen kommer blir det annerledes. Men det gjelder selvsagt ikke alle. Hvis du har liker å date og har god tid, så kjør på. Jeg var over 30 og kastet bort 1,5 år. Vil ikke at andre skal oppleve det samme bare fordi det er "politisk korrekt".

Anonymkode: d8f2e...129

Skrevet

Jeg er 160 cm og samboer er 155, per definisjon kortvokst, men jeg kunne ikke vært mer stolt av min lille, kompakte mann ❤ liten kropp stort hjerte 

Anonymkode: 8e7be...ee7

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der tror jeg først og fremst er noe damer sier for å rettferdiggjøre at de vil ha høye menn

Anonymkode: df2ad...333

Ja, klart. Var derfor jeg data 2 lave menn på rad, inkludert han på 160. 

• Liker 1
Skrevet

Lave menn som takler høyere damer med glans er jo kule! Det er sexy og rocka. En sånn mann blir ekstra hot i mine øyne 😍. Hvis han skjemmes over høyden sin, er det ikke noe gøy, men en mann på 170 som takler at jeg går i høyhælte sko og rager nesten et hode over ham - supersexy ❤️❤️❤️. Det er jo maskulint og mandig! Lav høyde behøver overhodet ikke bety mindre maskulin.

Anonymkode: 6e154...915

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Er det noen kvinner her som dater eller er i et forhold med en mann som er lavere enn seg selv? Jeg begynner å få bli veldig betatt av en mann som er ca 170, og jeg er ca 175. Han er sånn jeg foreløpig kjenner han et menneske jeg ønsker å bli bedre kjent med, men jeg sliter litt med at han er lavere enn meg, og skammer meg over at jeg i det hele tatt plages av dette. Ønsker gjerne å høre fra mennesker i ""slike"" forhold sånn at jeg kan normalisere det mer i hodet mitt🤷‍♀️

Jeg er ca 174. Typen er ca 170

Skrevet

Det er nesten litt sånn kinky og rått, som når det er veldig stor aldersforskjell eller forskjell i etnisitet, eller den ene er veldig pen og den andre såkalt stygg. Alt sånt tenner meg. Når et par ikke er helt som alle andre, blir det ekstra hot. Kanskje jeg fetisjerer forskjeller litt, men det er ihvertfall tusen ganger bedre enn å skamme seg over at mannen er lavere.

Anonymkode: 6e154...915

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det burde de, være stolt over en høy flott dame som elsker dem høyere enn alt ❤️ Meninger er kun meninger og de som kritiserer gjør det stort sett av sjalusi. være seg kvinner eller menn :)

Kanskje de burde det, men hjertet mitt har ikke godt av å bli dumpa over ting jeg ikke kan forandre. Kjæresten er 14 cm høyere enn meg, så da kan han ihverfall ikke klage over høyden min. 

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det da jeg hadde følt meg stor og klumpete siden jeg har brede skuldre og store bryst. Jeg er 172 og mannen min er 185.

Anonymkode: 6e295...5ae

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 169, typen min er 163...vi har vært sammen 6 år nå...

Plagdes litt i starten for å være ærlig, men ikke nå lenger. Tenker ikke over det i det hele tatt siden er så trygg på meg selv som person. 

Anonymkode: 51323...eeb

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 174, min samboer er 168. Vært sammen i snart 9 år 😄 Jeg bruker (heldigvis) normalt ikke høyhælte sko, blir aldri vant med å gå ved siden av han med de.. haha! 

Anonymkode: 0ad52...18e

Skrevet

Dette må du jo kjenne på selv, TS. Hvis du er tiltrukket av ham og dere fungerer bra sammen, er det jo ingenting som tilsier at dere ikke kan være sammen. 

Personlig finner jeg ikke menn som er lavere enn meg for fysisk tiltrekkende, det har jeg aldri gjort. Det er den eneste visuelle preferansen jeg har, uten at det betyr at jeg syns det er noe i veien med lavere menn av den grunn. 

Anonymkode: 6ef89...e72

Skrevet

jeg var sammen med en mann som var 5 cm lavere enn meg i 18 år, og kjenner flere andre par der hun er den høyeste. Og det er virkelig ikke noe problem.

Jeg er også der at jeg stort sett syns høyere menn er mest tiltrekkende, men når det matcher på andre områder så glemmer man sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...