Gjest SumoBryter Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Luktet nettopp på en parfymeflaske som jeg ryddet vekk fordi den lå på feil plass som vanlig. Mmmm.... Davidoff er vinneren for meg, Oscar de la Renta er også kjempe god. Det er det min mann lukter av.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #2 Skrevet 1. august 2005 Davidoff, er den laget av David Hasselhoff? ;D (utrolig lite morsom vits hvis det faktisk stemmer) (utrolig lite morsom vits i det hele tatt)
Kafka Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Jeg bruker for øyeblikket denne Lukter er jo så forskjellig fra menneske til menneske. Man må finne noen som passer en selv svært godt. Gucci syns jeg ofte er gode, men det må være et år siden sist nå. Hva som passer fra år til år kan endre seg det også syns jeg. Jeg har en lillesøster som lukter nydelig, men den skal hun få beholde selv hehe..
Arkana Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Umulig å si siden samme parfyme kan lukte vidt forskjellig fra mann til mann. På min samboer er favorittene: Between Sheets fra Van Gils, Boss Elements Aqua og Lagerfeld. :-D
Veslegullet Skrevet 1. august 2005 #5 Skrevet 1. august 2005 min favoritt er og blir jean paul.... *drømme, drømme...*
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. august 2005 #7 Skrevet 2. august 2005 Gamle, ufrivillig konservative menn som meg bruker Lagerfeld av gammel vane.
Gjest SumoBryter Skrevet 2. august 2005 #8 Skrevet 2. august 2005 Davidoff, er den laget av David Hasselhoff? ;D (utrolig lite morsom vits hvis det faktisk stemmer) (utrolig lite morsom vits i det hele tatt) ← Ja, det er en av vitsene jeg også tenkte på med Davidoff, en annen har noe å gjøre med at mannen min er halvt jødisk.. oi stygg vits....
Trampe Skrevet 2. august 2005 #10 Skrevet 2. august 2005 Mannen har vært innom Jean Paul, Between Sheets, Higher og Eternity - men den som er parfymen over alle parfymer er Roma av Laura Biagiotti. Den er FANTASTISK GOD!!!!!
^me^ Skrevet 4. august 2005 #11 Skrevet 4. august 2005 min samboer fikk acqua de gio - giorgio armani. den lukter heeelt fantastisk!!!
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #14 Skrevet 5. august 2005 Mange digger JPG Le Male, for meg lukter den slesk, ekkel, middelaldrende selger... Egentlig liker jeg Aqua di Gio, men naboen i gangen her bader visst i den, såpass at det lukter i gangen et kvarter etter at han har forlatt bygningen. På sambo liker jeg friske, sporty dufter som Dior Higher Energy (som jeg har kjøpt til ham). I utgangspunktet er jeg egentlig glad i krydrete parfymer, men det blir helt feil i forhold til hans type.
Gjest SumoBryter Skrevet 5. august 2005 #15 Skrevet 5. august 2005 Min elskling bruker Paul Smith London, og jeg syns den lukter helt fantastisk godt på han :kys_2: ← Denne må jeg dra og prøve en dag... Ser ut som Aqua di Gio?? Også er populært, må prøve den også. (ehm.. ikke på meg selv da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå