Billa Skrevet 22. september 2002 #1 Del Skrevet 22. september 2002 Er på utkikk etter Vebjørn Sand bilder, men er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt noen? :o Gjerne på nettet..... Takker for svar! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. september 2002 #2 Del Skrevet 22. september 2002 Big har noen Vebjørn Sand bilder. Det er selvsagt bare kopier da, men de ser bra ut. Tipper at du må opp i ganske mange tusen for et originalt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 22. september 2002 #3 Del Skrevet 22. september 2002 Vebjørn Sand-plakater selges i så å si alle møbelkjeder; Skeidar, Møbelringen osv. Ønsker du et grafisk trykk eller et oljemaleri så kan du søke på nettet etter forhandlere; f. eks dalesgalleri.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 28. september 2002 #4 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg er selv en ivrig kunstsamler og handler mye kunst på www.fineart.no - her kan man virkelig gjøre noen skikkelige kupp. De har bare kunst av anerkjente kunstnere - tror ikke jeg har sett noe av Vebjørn Sand i det siste, men det er verdt å følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 30. september 2002 #5 Del Skrevet 30. september 2002 Heisann, er også interessert i Sand bilder, så jeg gjorde et søk i google... Sjekk denne linken: http://www.kunstsamleren.no/sider/index.html Ellers hvis du bor i Oslo finnes det galleri på Grunerløkka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 2. oktober 2002 #6 Del Skrevet 2. oktober 2002 www.vebjorn-sand.com Jeg innehar også en stor forkjærlighet for v.Sands bilder, og er den lykkelige eier av følgende originaler: "To pingviner" " Arnesteinen" "Isslottet" Alle ovennevnte bilder er resultat av ekspedisjonen han hadde til Dronning Mauds land. Ellers så er kunstneren Øyvind Myhre en utrolig dyktig kunstner, som jeg også har en forkjærlighet for. www.oyvind-myhre.com Morticia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 2. oktober 2002 #7 Del Skrevet 2. oktober 2002 Så utsilt et bilde av Vebjørn Sand en gang som het "Svevende Par" eller noe slikt. Det har ikke lykkes meg å finne dette igjen. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan få tak i det? Hadde vært kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 2. oktober 2002 #8 Del Skrevet 2. oktober 2002 Elefantina: det bildet hadde de hos BIG for et par år siden. KJøpte der der. Men skal du ha orginal får du lete på vebjørn sands sider eller besøke atelieret kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 2. oktober 2002 #9 Del Skrevet 2. oktober 2002 Prøv denne.. :D http://www.alny-glass.no/Produktliste.asp?...Vebjørn%20Sand?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 10. oktober 2002 #10 Del Skrevet 10. oktober 2002 Tusen takk! Bildet er bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. oktober 2002 #11 Del Skrevet 10. oktober 2002 Åh jeg har "to pingviner". Det bildet er så fint! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå