AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg har tvbord fra Jysk som jeg vil kjøpe bein til for at det skal se estetisk penere ut og løfte bordet. Bordet holder en tv på rundt 6 kg i tillegg til bøker etc, det er med andre ord noe tyngde. Tenkte å kjøpe bordbein fra Ikea som disse og bruke drill for å feste beina. Er det noen som har gjort dette før? Redd for at beina ikke vil tåle tyngden av bordet, TV-en etc. Noen med erfaring? Anonymkode: f3e7f...18c
Whistler Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Hva med et bilde av det aktuelle bordet?
Pappi Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Det er ikke beina som blir det svake leddet her. Hvis noe ryker så er det den plata på bordet som beina skrus fast i.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Jeg bruker disse beina på tv-skap. Det vil si, jeg har ett veggskap fra IKEA, som er 39 cm dybde, og 80 cm høyde, som er fylt med bøker, fotoalbum og spill-konsoller, og så TV på toppen. Aner ikke vekten. Beina tåler det helt fint, og står kjempestødig Men om benken din tåler å få fordelt vekten kun på fire hjørnepunkter kan være noe annet. Anonymkode: 91c58...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå