AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Del Skrevet 5. november 2020 Noen med erfaringer som har store bryst? Står at baby skal være i kyssehøyde og knær skal være høyere enn rumpa, men dette går jo ikke pga puppene mine. Så nå bruker vi sela litt lengre ned slik at hun får føttene opp rett under brystene, men blir usikker på om det bli en bra stilling for babyen? Har ergobaby bæresele men baby hater den.. Føler hun blir sittende ganske likt som i sela. Anonymkode: d4fd5...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Del Skrevet 5. november 2020 Hadde begge de to men ingen funket egentlig.. har også store bryster kan ha vært det er gravid igjen nå og med kommende barn skal jeg bruke god tid på å prøve ulike bæreseler før jeg kjøper Anonymkode: a0c3a...b3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #3 Del Skrevet 6. november 2020 Vi har close caboo, men ser ikke helt hva den har med store bryster å gjøre. Problemet vil jo være det samme med alt av bæretøy, vil jeg tro. Babyen skal opp i "hodekyssehøyde" med alle typer seler og bæretøy, så det er et generelt bære-problem. Jeg ville da ventet til babyen var litt større, og fikk rett stilling. Om de har hodet for lavt, kan det gå ut over pusten. Spesielt om de blir "kvalt" av store pupper som de da får rett i ansiktet i tillegg. Anonymkode: 07c38...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #4 Del Skrevet 6. november 2020 Jeg har ikke erfaring med store bryst, men kanskje du finner noen råd her? Anonymkode: 1ac1f...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå