estella Skrevet 1. august 2005 #1 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg er helt ødelagt. Endelig kryper jeg til korset og setter meg ned for å gjøre det jeg skulle ha gjort for lenge siden, nemlig skriver ut det jeg føler. Det er tross alt det som har vært livet mitt siden jeg var liten, å skrive. Det er vel det som har gjort meg til den jeg er i dag også. Det somhar sørget for at jeg er hvor jeg er i dag. Jeg er ei helt vanlig jente som de fleste andre på 20 år. Slik ser det i alle fall ut. Om man ser bort fra det at jeg ødelegger meg selv. Jeg gjør det med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 1. august 2005 #2 Del Skrevet 1. august 2005 huffda, trist å lese men, gratulerer med dagbok! håper du får glede av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 19. august 2005 #3 Del Skrevet 19. august 2005 Er du her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. august 2005 #4 Del Skrevet 20. august 2005 Her var noe nytt.... Skal du væra iværtfall... og lykke til........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå