AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 https://www.jernia.no/kjøkken/matlaging/gryte-og-kasserolle/fiskars-grytesett-party-3-deler/p/58014861?gclid=CjwKCAiA4o79BRBvEiwAjteoYAvgdJygj6omZ_hGoAL156AClQKWgd-tDLLKid2FJDYi5fbMAGC-ExoCaf8QAvD_BwE Jeg har disse her. Noen jeg kjenner mener at alle gryter (som ikke har plastikk på seg) kan gå i ovnen. Jeg mener at det kjennes ut som plastikk på lokket (selve håndtaket), men usikker på hva det matte-gråblå utenpå gryten er. Noen som vet om disse går i ovnen. Står ikke at de kan det, jeg tviler alltid da 😅 Anonymkode: 189e2...528
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Etter et kjapt søk så står det at de kan det på 150 grader. Men jeg har aldri prøvd selv, og ville nok ikke ha gjort det heller. Anonymkode: 0a5cd...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter et kjapt søk så står det at de kan det på 150 grader. Men jeg har aldri prøvd selv, og ville nok ikke ha gjort det heller. Anonymkode: 0a5cd...bfb Har ikke selv hatt lykke med søket. Men nei, jeg føler heller ikke for å prøve det 😅 Anonymkode: 189e2...528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå