Gå til innhold

vasking av tøy

Gjest anneli

Anbefalte innlegg

Gjest anneli

hva gjør dere når dere vasker tøy. sorterer etter mørke og lyse farger er jo greitt, men så er det det som skal på 60 grader....truser, håndkle, oppvaskkluter, sengetøy osv. hiver dere alt i samme vask og lar det stå til, eller sorterer dere her også. Jeg hiver alt i samme... :sjenert: grisete eller ok? tør ikke si det til noen...hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

som oftest tar jeg undertøy for seg selv, og det går gjerne ikke mer enn sengetøy i maskina når jeg vasker det. Men håndklær, oppvaskkluter o.l. går sammen. Har jeg lite av noe så slenger jeg med det omtrent uten problemer. Rent blir det jo alt sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å holde hvite, røde klær for seg selv eller kan det bli litt ymse farger av det.

Truser og sokker vasker jeg på 90 grader,ellers vasker jeg det meste på 40 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten
hva gjør dere når dere vasker tøy. sorterer etter mørke og lyse farger er jo greitt, men så er det det som skal på 60 grader....truser, håndkle, oppvaskkluter, sengetøy osv. hiver dere alt i samme vask og lar det stå til, eller sorterer dere her også. Jeg hiver alt i samme... :sjenert: grisete eller ok? tør ikke si det til noen...hva gjør dere?

Vasker alt sammen på maksimal varme. Har gjort det i all tid og ikke merket at jeg har blitt dårlig av det. Jeg vasker alt på maks (90-95 grader) av kluter håndkleder, sengetøy og annet uansett hva vaskeanvisninger viser. Har ennå tilgode å ha ødelagt noe.

(men jeg vasker sterke farger for seg selv første gangen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...