Gå til innhold

Knipeøvelser - tips og erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenke meg å prøve dette og se om det har noen effekt. Hva har dere gjort, og hjalp det? Tips mottas med takk 😄

Anonymkode: 6681a...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Anbefales!

På meg hjalp det masse. Bedre sex. 😉 (Og etter barnefødsler sleit jeg også med litt skvettingen - det ble raskt borte.)

Det hjalp også ham med å få multiple.

Jeg har bare knepet og slappet av igjen. Og det har jeg gjort på forelesninger, kjedelige møter, når jeg ser film og ellers når jeg kommer på det. (Eksempel) Musklene har jeg funnet ved å stoppe når jeg tisser. - men dette er ingen god treningsmåte - da blir blæra forvirret.

Nå for tiden tester jeg er Perifit - gøy å spille mobilspill med skjeden. 😊 Skal skrive en anmeldelse på nettsida mi snart.

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, Fioljenta skrev:

Ja! Anbefales!

På meg hjalp det masse. Bedre sex. 😉 (Og etter barnefødsler sleit jeg også med litt skvettingen - det ble raskt borte.)

Det hjalp også ham med å få multiple.

Jeg har bare knepet og slappet av igjen. Og det har jeg gjort på forelesninger, kjedelige møter, når jeg ser film og ellers når jeg kommer på det. (Eksempel) Musklene har jeg funnet ved å stoppe når jeg tisser. - men dette er ingen god treningsmåte - da blir blæra forvirret.

Nå for tiden tester jeg er Perifit - gøy å spille mobilspill med skjeden. 😊 Skal skrive en anmeldelse på nettsida mi snart.

Har lett etter en "device" til min kone som kan gjøre det mer artig å trene med knipeøvelser. 
Når du nevner perifit, og jeg googler den ser jo det ut som noe som virkelig kan gjøre knipingen litt mer artig 😃.
Gleder meg til å se anmeldelsen din, og om du har noen "forhåndstips" så gi gjerne beskjed ☺️. Dette tro jeg kan være tingen for henne.

• 2 uker senere...
Skrevet
På 6.11.2020 den 13.15, Geojak skrev:

Har lett etter en "device" til min kone som kan gjøre det mer artig å trene med knipeøvelser. 
Når du nevner perifit, og jeg googler den ser jo det ut som noe som virkelig kan gjøre knipingen litt mer artig 😃.
Gleder meg til å se anmeldelsen din, og om du har noen "forhåndstips" så gi gjerne beskjed ☺️. Dette tro jeg kan være tingen for henne.

Nå har jeg skrevet en anmeldelse av Perifit. Man trenger ikke en dippedutt for å trene musklene i bekkenbunnen, men det er jo litt gøy likevel. ;-) 

• Liker 2
Skrevet
På 6.11.2020 den 13.15, Geojak skrev:

Tingen for henne? Du mener vel ikke tingen for deg, som tydeligvis ikke er fornøyd med hvor stram hun er? Du kan kjøpe deg sleeve til penis, vet du. 

Anonymkode: 15704...8e0

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tingen for henne? Du mener vel ikke tingen for deg, som tydeligvis ikke er fornøyd med hvor stram hun er? Du kan kjøpe deg sleeve til penis, vet du. 

(Mulig jeg ikke burde legge meg opp i dette, men jeg har skrevet litt pm med Geojak. Mitt inntrykk er at det er hun som egentlig er på jakt - selv om det ikke kommer frem her. Og da blir det noe helt annet. 💜)

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare så det er sagt. Jeg er fornøyd med slik hun er i dag., og det er derfor ikke for min skyld nei.

Min kone ønsker å styrke musklene i underlivet ikke på grunn av å gjøre meg mer til lags, men ganske enkelt fordi hun ønsker å unngå fremtidige problemer med lekkasjer osv. Dessverre er det mange som kan oppleve det om man ikke passer på og holder disse musklene vedlike.
At jeg har sett etter treningsmetoder og evt. hjelpemidler til dette, er ganske enkelt fordi jeg vil hjelpe henne.

• Liker 1
Skrevet

Hvor får man kjøpt denne Perifiten? Den må jeg skaffe meg 🙂

Anonymkode: eb904...648

Skrevet

Takk for tips. Skal bestille meg en sånn perifit i julegave til meg selv 😉👌

Anonymkode: 3ce65...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...