AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Hva tror dere? Føler meg minst like trygg her som i Norge da. Lite smitte her jeg bor. Håper bare det ikke blir full lockdown igjen. Tror dere det kan skje? Hva tenker dere ang forskjell på Norge og Spania da? Ville dere hatt besøk i jula fra en familie som kom fra rødt land? Så klart karantene hjemme/inne først. Lov å bo med familie i karantene? Anonymkode: 5ef5f...bde
tonebelinda Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva tror dere? Føler meg minst like trygg her som i Norge da. Lite smitte her jeg bor. Håper bare det ikke blir full lockdown igjen. Tror dere det kan skje? Hva tenker dere ang forskjell på Norge og Spania da? Ville dere hatt besøk i jula fra en familie som kom fra rødt land? Så klart karantene hjemme/inne først. Lov å bo med familie i karantene? Anonymkode: 5ef5f...bde Jeg ville ikke hatt besøk av noen som kom fra et rødt land, hverken nå eller i jula. 15
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Jeg ville ikke hatt noe med dere å gjøre, nei, selv om dere satt i karantene. Jeg vil ikke støtte oppunder reising mellom land i disse tider. Anonymkode: 0fab3...dbf 14
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Jeg ville absolutt ikke hatt besøk av noen fra et rødt land, uansett hvilken årstid det er. Rødt er rødt. Anonymkode: 364bd...bc2 14
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Absolutt ikke!!!! Du må greie å holde deg i Spania i år og ha jul der. Hva er det med folk? Hvordan ikke forstå rødt er rødt????? Voksne folk og deres egoisme kommer til å gjøre at vi kommer til å slite med dette frem til sikkert 2022/2023....... Anonymkode: 9c72d...ea4 14
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Jeg ville ikke hatt besøk av dere. Hva med å feire jul der dere er? Anonymkode: 50947...f31 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Sorry men nei! Søsteren min bor i USA, hun hadde også lyst til å komme hjem til jul, foreldrene mine har sakt nei 😂 Anonymkode: 53019...de4 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Bor selv i utlandet og skal absolutt ikke reise til Norge i jula. Anonymkode: 477c6...9f2 7
Pås Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Datteren min bor i utlandet, håper inderlig hun kommer hjem til jul... karatene først, selvsagt! 3
Ulven Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Jeg ville ha hatt besøk, og håper jeg får besøk av datteren min som bor i UK. Men vi hadde selvfølgelig lagt inn tiltak slik at en evnt smitte ikke hadde spredd seg til resten av familien. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 Selvsagt kommer du hjem, at grensene stenges for norske statsborgere (gitt at du er det) kan jeg ikke tenke meg skulle skje. Men du må jo ta karantene, og det er nok lurt å ha den så adskilt fra familien som mulig. Anonymkode: 2e25f...2aa 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sorry men nei! Søsteren min bor i USA, hun hadde også lyst til å komme hjem til jul, foreldrene mine har sakt nei 😂 Anonymkode: 53019...de4 Min bror bor også i USA. Han har selv skjønt at han ikke bør reise til Norge i julen. Hva er poenget hvis hele ferien går til å sitte i karantene? Anonymkode: 0b9ab...b17 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 Ifølge de nye reglene, siden dere ikke har bolig i Norge(?) vil dere måtte oppholde dere i karantene på et hotell i minst 7 dager før dere får ,menge dere med resten av familien. Ergo er det ingen vits i å prøve på det. Hvis ikke Trump endelig har fått avblåst hele korona "krisen" til da Anonymkode: 7e0ab...f73 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ifølge de nye reglene, siden dere ikke har bolig i Norge(?) vil dere måtte oppholde dere i karantene på et hotell i minst 7 dager før dere får ,menge dere med resten av familien. Ergo er det ingen vits i å prøve på det. Hvis ikke Trump endelig har fått avblåst hele korona "krisen" til da Anonymkode: 7e0ab...f73 Dersom de har tid og mulighet til å sitte i karantene før de besøker familie ser jeg ikke at det skal være "ingen vits i å prøve på det". Anonymkode: 2d472...74e 2
Djungelvrål Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere? Føler meg minst like trygg her som i Norge da. Lite smitte her jeg bor. Håper bare det ikke blir full lockdown igjen. Tror dere det kan skje? Hva tenker dere ang forskjell på Norge og Spania da? Ville dere hatt besøk i jula fra en familie som kom fra rødt land? Så klart karantene hjemme/inne først. Lov å bo med familie i karantene? Anonymkode: 5ef5f...bde Du skjønner vel selv at du ikke kan bo med familien din i Norge i karantenen?? 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 Karantene kan taes hos familie. Dere hadde vært velkommne her. Så følger dere alle regler, kommer dere inn uten noe om eller men. Dog påse dere også kan etterheve spanias regler når dere skal tilbake. Er vel den derre 72timer før negative testen. Greit å ha klarlagt hvor den skal taes. Anonymkode: 637be...872 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 9 minutter siden, Apocalypte skrev: Du skjønner vel selv at du ikke kan bo med familien din i Norge i karantenen?? Why? I følge regjeringen er det helt innafor. Anonymkode: 637be...872 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Why? I følge regjeringen er det helt innafor. Anonymkode: 637be...872 Hva er poenget da? Da kan jo noen som kommer fra røde land potensielt smitte hundrevis. Anonymkode: 33e14...f97 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Why? I følge regjeringen er det helt innafor. Anonymkode: 637be...872 Nei. https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/-hold-dere-hjemme-ha-minst-mulig-sosial-kontakt/id2783763/ Anonymkode: 0f241...9aa 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #20 Skrevet 5. november 2020 35 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom de har tid og mulighet til å sitte i karantene før de besøker familie ser jeg ikke at det skal være "ingen vits i å prøve på det". Anonymkode: 2d472...74e Er vel de færreste som har mer enn 7 dager fri med tanke på jobb og skole i jula. Karantene i Spania før man ankommer Norge er vel ikke reglen. Anonymkode: 7e0ab...f73 1
Anbefalte innlegg