Gjest Melk Skrevet 1. august 2005 #1 Skrevet 1. august 2005 Har hørt denne sangen på radieon mange ganger, og den er jo grei nok. Men nå så jeg videoen. Hun som synger er jo et barn!! Eller mimer hun? Om det er barnet som synger, så har hun jo en fantastisk stemme. men jeg synes det er noget spess å ha på masse sminke, dype utringninger og annet voksent stash når man ser ut som man er 10-13 år. Noen som vet hvor gammel hun er? Samme opplegget går forøvrig for Jojo, som vel er 13-14 år. Leste et intervju en gang, der musikkbransen i USA nå sa at det var om å gjøre å finne stjernene tidligst mulig. Jeg synes det er tragisk å høre småjenter synge om voksenproblemer og vrikke heftig på rumpa foran kamera, men det er nå meg. Flinke til å synge er de begge to.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Hun er svensk og 13 år. Men hoevedpersonjenta i videoen er ikke den samme jenta som synger sangen. Er enig med deg at sangen mistet litt tyngde bak teksten da jeg fant ut at det var en liten jente på 13 år som sang den.
Cr@sh Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Er enig med deg at sangen mistet litt tyngde bak teksten da jeg fant ut at det var en liten jente på 13 år som sang den. ← Ja, du sier noe der...
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2005 #6 Skrevet 1. august 2005 You can't have this candy And keep one foot outside the door, noo ......................................................... I got no time for a hit and run I need more than a little fun ooooo how sweeeeeeet
Gjest LoisLane Skrevet 1. august 2005 #7 Skrevet 1. august 2005 ... I don't want to be your mother...
Arwen Skrevet 1. august 2005 #8 Skrevet 1. august 2005 Takler henne ikke jeg, sangen i seg selv er OK, men orker ikke en veslevoksen 13 åring. Har dumpet innom flere opptredner med henne på tv og hun har alltid voksne dansere og voksne klær, ser skikkelig feil ut. Dessuten har jeg sangen på hjernen
Blueberry Skrevet 1. august 2005 #10 Skrevet 1. august 2005 Tydelig at hun ikke har skrevet sangen selv. Det som irriterer meg mest med sangen er at det tydelig høres at stemmen ikke er særlig utviklet enda. Hvordan i alle dager har hun blitt oppdaget??? Hun synger jo som hvilken som helst annen 13-åring...
exita Skrevet 1. august 2005 #11 Skrevet 1. august 2005 Synes hun synger flott, men videoen blir for voksen til henne, stakkar hun er jo bare en liten unge. Det er vel andre som bestemmer hva hun skal gjøre på videoen.
Sommerfugl Skrevet 2. august 2005 #12 Skrevet 2. august 2005 Sangen er ikke det værste. I videoen er det en liten jente som danser og kysser en mye eldre mann...
Gjest Butterflygirl Skrevet 2. august 2005 #13 Skrevet 2. august 2005 Synes videoen virket veldig voksen. Hun jenta og han fyren...litt for mange klinescener...hvis dette er en barnesanger....fikk sjokk jeg og...sangen er fæl og hun synger forforderlig...unnskyld meg. Tror ikke hun sangeren vet hva kjærlighet er en gang...ikke på den alderen og spes. med tanke på hva skal melding sangen egentlig gir ut.....
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2005 #14 Skrevet 3. august 2005 I have no time for a hit and run... Teksten er så upassende, men det beste ved sangen er de guttene som korer. De er nokså morsomme
Lillesøster Skrevet 3. august 2005 #15 Skrevet 3. august 2005 Etter at jeg fikk vite at hun er 13 år ler jeg hver gang jeg hører teksten. Men sagen synes jeg er fin, hun er jo bare en formidler med en fin og barnslig stemme.
aline Skrevet 3. august 2005 #16 Skrevet 3. august 2005 synes hun har en fin stemme jeg, og at hun bruker den slik at man hører det er ett barn som synger synes jeg også er ok siden hun faktisk ER ett barn. men er enig i at de burde funnet tekster til henne som faktisk passet en trettenåring i noe større grad en det denne gjør. har ikke sett videoen, så den skal jeg ikke uttale meg om.
Gjest TomKrus Skrevet 3. august 2005 #17 Skrevet 3. august 2005 (endret) Det et forhold skal gi en jente i 13-års alderen er sukkerspinn, en hånd å holde i og noen å kjøre karusell med (ikke minst hilsner i Pusur-dagboka). Men neida, 13-åringen er ute etter å realisere seg selv og ikke være sammen med en umoden mammadalt i pubertetsforholdet. Endret 3. august 2005 av TomKrus
Donnie Darko Skrevet 3. august 2005 #18 Skrevet 3. august 2005 Det et forhold skal gi en jente i 13-års alderen er sukkerspinn, en hånd å holde i og noen å kjøre karusell med (ikke minst hilsner i Pusur-dagboka). Men neida, 13-åringen er ute etter å realisere seg selv og ikke være sammen med en umoden mammadalt i pubertetsforholdet. ← haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå