Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert ikke riktig forum å spørre på, men prøver likevel.

De siste nettene har jeg våknet til samme tid, og når jeg da prøver å sove igjen går jeg inn i astral projecting. Jeg har gjort det før og hatt det "morsomt" med det. Nå har jeg nettopp blitt singel og ønsker ikke at det skal skje, fordi sinnet mitt er litt mørkere. Det som skjer er at jeg "våkner" reiser meg opp, klarer bare å åpne det ene øyet, når jeg bare klarer å åpne det ene øyet skjønner jeg at jeg ikke er i kroppen min. Jeg kan gå litt rundt i leiligheten, av og til ser jeg mennesker utenfor vinduet og jeg har også møtt på noen inne i leiligheten. Av og til hører jeg lyder å går å sjekker hva det er, tenker jeg skal spise litt osv. Når jeg innser at jeg ikke er "våken" og at jeg ønsker tilbake til kroppen blir jeg svosj tilbake til sofaen hvor jeg sover. Så "våkner" jeg igjen reiser meg opp og klarer bare å åpne det ene øyet. Sånn går det gang på gang på gang, jeg klarer ikke å våkne og komme tilbake til kroppen selv om jeg egentlig ikke sover. Jeg har prøvd en "stopp, la meg komme tilbake i kroppen" tankegang, jeg har prøvd å hyle (har fungert før), har lest at andre for eksempel tenker på at de må tisse, men det fungerer ikke for meg for jeg har tidligere trodd jeg har vært tilbake i kroppen og gått på do for så å finne ut av at jeg ikke var tilbake i kroppen og tisset på meg. 
Dette er veldig ubehagelig akkurat nå, er det noen som har tips til å våkne og komme tilbake til kroppen?

Jeg har lest at det vanligvis varer va 60 minutter hver gang, og det stemmer nok med meg og. 60 minutter med det samme om igjen og om igjen.

Anonymkode: 53b87...34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir helt utslitt av dette. Når jeg først våkner er jeg fremdeles trøtt, men jeg tør ikke å prøve å sove fordi jeg er redd det skal skje igjen. 

Skrevet

Kanskje du må lære å slappe av mer? Det kan hende at det er sånn for deg at det er noe du skal lære som kan være å stole på at du vil en gang klare å komme tilbake til kroppen. At du ikke klarer det med en gang, kan det vvære fordi det er noe du er nødt til å se eller oppleve under AP som du er nødt til å vite til det fysiske livet her? Det kan være noe som ligger til noe i utviklingen din for å komme videre til neste steg, eller jeg vet ikke.

Anonymkode: ed11c...077

Skrevet

Har ingenting med Astral Projecting å gjøre, det finnes ingen beviser på at det faktisk er noe som er reelt engang.

Det du beskriver er ganske enkelt søvnparalyse og det er ganske vanlig. 

Anonymkode: b3410...66b

• Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har ingenting med Astral Projecting å gjøre, det finnes ingen beviser på at det faktisk er noe som er reelt engang.

Det du beskriver er ganske enkelt søvnparalyse og det er ganske vanlig. 

Anonymkode: b3410...66b

Søvnparalyse er delvis lammelse av ens egen kropp. Det er en annen side av Astral projecting som er ut av kroppen.

Skrevet

Du har tillatt noen adgang til din kropp. Det løser du ved å si høyt til deg selv: Min kropp er mitt tempel. Ingen har adgang til den andre enn meg selv. Kroppen min er trygg og i balanse fra dette øyeblikk. Deretter tar du dypt innpust og puster godt ut. Gjenta når du føler behov for det. 

Litt av problemet her er at å leke seg med slike ting er at man ikke har full kontroll på hva man holder på med. Enhver energi som befinner seg på ditt vibrasjonsnivå vil få adgang. For å hindre det må du si hyt at det kun er din sjel som har adgang til deg og din kropp. Din sjel, er den større del av din sjel som befinner seg rett utenfor din egen kropp overfor hodet ditt. 

Astralreiser er risikable da du egentlig risikerer å kutte din egen navlestreng for godt og forlate din fysiske kropp. Det er ingen som anbefaler noen i 3dje dimensjon å foreta astralreiser. Og selv om du måtte mene at du befinner deg i høyere dimensjoner (som 5, 12 etc) er dette ikke tilfellet da vi er på vei til den 5 dimensjon først nå i desember. 

Det eneste positive nå er at du nå vet at det finnes uendelig mye mer rundt oss enn vi tror. Men først og fremst nå må du jobbe med deg selv og det du frykter.

Anonymkode: 92bf0...813

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har tillatt noen adgang til din kropp. Det løser du ved å si høyt til deg selv: Min kropp er mitt tempel. Ingen har adgang til den andre enn meg selv. Kroppen min er trygg og i balanse fra dette øyeblikk. Deretter tar du dypt innpust og puster godt ut. Gjenta når du føler behov for det. 

Litt av problemet her er at å leke seg med slike ting er at man ikke har full kontroll på hva man holder på med. Enhver energi som befinner seg på ditt vibrasjonsnivå vil få adgang. For å hindre det må du si hyt at det kun er din sjel som har adgang til deg og din kropp. Din sjel, er den større del av din sjel som befinner seg rett utenfor din egen kropp overfor hodet ditt. 

Astralreiser er risikable da du egentlig risikerer å kutte din egen navlestreng for godt og forlate din fysiske kropp. Det er ingen som anbefaler noen i 3dje dimensjon å foreta astralreiser. Og selv om du måtte mene at du befinner deg i høyere dimensjoner (som 5, 12 etc) er dette ikke tilfellet da vi er på vei til den 5 dimensjon først nå i desember. 

Det eneste positive nå er at du nå vet at det finnes uendelig mye mer rundt oss enn vi tror. Men først og fremst nå må du jobbe med deg selv og det du frykter.

Anonymkode: 92bf0...813

Jeg har ikke lekt meg med vilje, det har skjedd naturlig men jeg har ikke vært redd tidligere. Jeg skulle ønske å sette opp skjult kamera, for når jeg våkner er det ofte noe rart rundt meg, slikkepott var det for 2 dager siden. Ting flytter seg, og jeg vet ikke om jeg i tillegg av å til går i søvne eller hva som skjer. Du mener noen går inn i kroppen min kl 3 hver natt, men jeg klarer ikke helt å forstå det når kroppen min ikke rører seg... Og om noen skulle bruke meg så må det vel være en mening med det? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du må lære å slappe av mer? Det kan hende at det er sånn for deg at det er noe du skal lære som kan være å stole på at du vil en gang klare å komme tilbake til kroppen. At du ikke klarer det med en gang, kan det vvære fordi det er noe du er nødt til å se eller oppleve under AP som du er nødt til å vite til det fysiske livet her? Det kan være noe som ligger til noe i utviklingen din for å komme videre til neste steg, eller jeg vet ikke.

Jeg har også tenkt at det er noe viktig informasjon som befinner seg der, bare jeg tørr å utforske... Akkurat nå er jeg ikke komfortabel med å utforske. Det er ikke hver gang jeg er stresset og MÅ komme tilbake med en gang, i natt utnyttet jeg det ved å få en energi til å tilfredsstille meg seksuelt for eksempel. Det er annerledes hver gang jeg «våkner» opp. Som oftest tror jeg at jeg er våken og at det er jeg og kroppen som beveger oss, helt til det skjer noe rart. Jeg vet at jeg vil komme tilbake til kroppen, jeg tror jeg stresser av og til fordi jeg blir så sliten av dette og egentlig trenger en god nattesøvn. Tenker og det må være en grunn til at jeg ikke klarer å åpne høyre øye... Samme øyet hver gang, sjelen/energien min skumrer bare med 1 øye.

Skrevet

Ikke sov på sofaen og ikke sov på ryggen. slike opplevelser skjer hyppigere da, har jeg hørt. Kan anbefale å søke råd på det engelske Reddit, der diskuteres det i det vide og brede om astral projection.

Apropos, har hørt at hvis man sovner med hendene i kors så kan man få mareritt og føle sterkt at noen tar på deg (hjernen tror det er noen andres hender). Kroppen liker ikke at hendene er låst om natten (vi kunne jo ramle ned fra treet).

Anonymkode: a2c74...87f

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sov på sofaen og ikke sov på ryggen. slike opplevelser skjer hyppigere da, har jeg hørt. Kan anbefale å søke råd på det engelske Reddit, der diskuteres det i det vide og brede om astral projection.

Apropos, har hørt at hvis man sovner med hendene i kors så kan man få mareritt og føle sterkt at noen tar på deg (hjernen tror det er noen andres hender). Kroppen liker ikke at hendene er låst om natten (vi kunne jo ramle ned fra treet).

Hmm, klarer ikke å sove på soverommet nå siden han nettopp har flyttet ut. Sover dog aldri på rygg, det er på siden når dette skjer . Tror heller ikke armene er i kors, tror det bare er den ene foran den andre... takk for tips ang Reddit!

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ikke riktig forum å spørre på, men prøver likevel.

De siste nettene har jeg våknet til samme tid, og når jeg da prøver å sove igjen går jeg inn i astral projecting. Jeg har gjort det før og hatt det "morsomt" med det. Nå har jeg nettopp blitt singel og ønsker ikke at det skal skje, fordi sinnet mitt er litt mørkere. Det som skjer er at jeg "våkner" reiser meg opp, klarer bare å åpne det ene øyet, når jeg bare klarer å åpne det ene øyet skjønner jeg at jeg ikke er i kroppen min. Jeg kan gå litt rundt i leiligheten, av og til ser jeg mennesker utenfor vinduet og jeg har også møtt på noen inne i leiligheten. Av og til hører jeg lyder å går å sjekker hva det er, tenker jeg skal spise litt osv. Når jeg innser at jeg ikke er "våken" og at jeg ønsker tilbake til kroppen blir jeg svosj tilbake til sofaen hvor jeg sover. Så "våkner" jeg igjen reiser meg opp og klarer bare å åpne det ene øyet. Sånn går det gang på gang på gang, jeg klarer ikke å våkne og komme tilbake til kroppen selv om jeg egentlig ikke sover. Jeg har prøvd en "stopp, la meg komme tilbake i kroppen" tankegang, jeg har prøvd å hyle (har fungert før), har lest at andre for eksempel tenker på at de må tisse, men det fungerer ikke for meg for jeg har tidligere trodd jeg har vært tilbake i kroppen og gått på do for så å finne ut av at jeg ikke var tilbake i kroppen og tisset på meg. 
Dette er veldig ubehagelig akkurat nå, er det noen som har tips til å våkne og komme tilbake til kroppen?

Jeg har lest at det vanligvis varer va 60 minutter hver gang, og det stemmer nok med meg og. 60 minutter med det samme om igjen og om igjen.

Dette høres ut som søvnparalyse hvor du har bestemt deg for at det du opplever passer beskrivelsen til "astral projecting", dermed tror du at det er det som skjer. Når du likevel har lest så mye om dette ikke-eksisterende fenomenet, hvorfor leser du deg ikke opp på forklaringer som er litt mer virkelighetsnære i samme slengen?

Jeg finner det rart at personer som deg finner slike forklaringer og årsaker inne på lugubre nettsteder, deretter er dere bombasta bestemt på at "this is it!". Hva med å utforske litt ekstra, finne flere forklaringer og deretter gjøre seg opp en mening?..Tro meg, jeg har lest mye rart i min livstid men å slå meg til ro med noe slikt hadde aldri falt meg inn i mine villeste fantasier. 

Du : " Jeg har litt vondt i hodet, lurer på hva det kan være..."

*søker opp på google*
*finner mange normale nettsider med tusenvis av forskjellige årsaker til hodevondt, men jeg velger meg en luguber nettside hvor det står at vondt i hodet kan være ett symptom på at djevelen har inntatt min organisme*

Du : "Her ja! Dette er forklaringen. Nå må jeg finne noen som kan hjelpe meg å utdrive djevelen"

Vi har ett utmerket helsevesen her i Norge, jeg foreslår du tar deg en tur til legen istedenfor. Ha en god kveld videre! :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg pleier å knipe øynene hardt igjen for å tvinge meg selv til å våkne (fra mareritt). Kanskje det virker for deg også?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske å sette opp skjult kamera, for når jeg våkner er det ofte noe rart rundt meg, 

Jammen da gjør du det. Sett opp telefonen din. Få den til å ta et bilde hvert minutt feks. 

Anonymkode: fdaad...8bc

Skrevet
På 5.11.2020 den 19.40, Blondine94 skrev:

Dette høres ut som søvnparalyse hvor du har bestemt deg for at det du opplever passer beskrivelsen til "astral projecting", dermed tror du at det er det som skjer. Når du likevel har lest så mye om dette ikke-eksisterende fenomenet, hvorfor leser du deg ikke opp på forklaringer som er litt mer virkelighetsnære i samme slengen?

Jeg finner det rart at personer som deg finner slike forklaringer og årsaker inne på lugubre nettsteder, deretter er dere bombasta bestemt på at "this is it!". Hva med å utforske litt ekstra, finne flere forklaringer og deretter gjøre seg opp en mening?..Tro meg, jeg har lest mye rart i min livstid men å slå meg til ro med noe slikt hadde aldri falt meg inn i mine villeste fantasier. 

Du : " Jeg har litt vondt i hodet, lurer på hva det kan være..."

*søker opp på google*
*finner mange normale nettsider med tusenvis av forskjellige årsaker til hodevondt, men jeg velger meg en luguber nettside hvor det står at vondt i hodet kan være ett symptom på at djevelen har inntatt min organisme*

Du : "Her ja! Dette er forklaringen. Nå må jeg finne noen som kan hjelpe meg å utdrive djevelen"

Vi har ett utmerket helsevesen her i Norge, jeg foreslår du tar deg en tur til legen istedenfor. Ha en god kveld videre! :)

Kall det hva du vil. Grunnen til at jeg ikke kaller det søvnparalyse er fordi kroppen min ikke blir lammet. Astral Projecting kan være at sjelen tar en tur ut av kroppen, eller det kan være en beskrivelse  på en slik drøm- det kommer an på øyet som ser. Send meg gjerne en link med info om hva som skjer med meg hver natt kl 3.

Skrevet

Jeg sier bønnen Fader vår, da får jeg alltid kontroll og kan bevege meg fritt eller våkner hvis jeg vil det. :) Må kanskje øve litt først, si den hver kveld før du sovner. Da er det mye lettere å huske den og si den automatisk i "drømmen" når du merker at du ikke har kontroll. 

Anonymkode: 8c622...0ba

• 4 år senere...
Skrevet

Du beskriver astralreise. Det kan være spennende og gøy, men også farlig. Man føler et kraftig sug i magen når man reiser ut av kroppen. Her kan man akseptere det som skjer og fly videre, ofte opplever man angst og ubehag her, da venter du til du er klar til å gå videre. Alltid pass på å holde fast i forbindelsen til din fysiske kropp, sånn at du kan gå tilbake viss du møter entiteter som ikke vil deg vel. Forbindelsen kan ofte være en snor du holder fast i, eller en god tanke om noen du er glad i. Man er veldig sårbar i denne tilstanden, da man er åpen for påvirkning fra entiteter som har onde hensikter og som vil stjele godhet og energi fra deg. Ikke lek med dette om du ikke vet hva du driver på med. Onde vesener kan få tilgang til sjelen din og stjele fra deg. Dette skjedde med en god venn. Han ble alkoholiker etter å ha eksperimentert med kontakt, og det er en svakhet som har gitt disse ondskapene tilgang til å spise og stjele fra sjelen hans.  Husk at de lyger og at de kan innta form og stemme fra noen du stoler på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...