AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Vi har vært gift i 4 år nå, og sammen i snart 7 år. Sexlivet er så som så, og har egentlig vært det noen år. Det siste året har han ved to anledninger kommentert at han vil kjøpe nye klær til meg. Førstegangen var i julen. Vi ble enige om å ikke kjøpe gaver til hverandre, men jeg endte med å kjøpe en bitteliten ting som jeg vet han ønsket seg. Han hadde ikke kjøpt noe til meg (hadde heller ikke forventet det), og sa at han ville ordne en liten ting. Da sa han at han skulle kjøpe meg undertøy. Jeg er kanskje rar, og tenkte for meg selv at det var en litt egoistisk gave, men lot det gå. Andre gangen var nå nylig. Han påpekte at jeg ikke kledde meg "sexy" nok hjemme, og at han ville kjøpe nye klær til meg. Da ble jeg helt satt ut. Jeg kjøper mye klær selv, og anser ikke meg selv om en slask, eller en som trenger nye klær. Men når jeg kommer hjem etter en lang arbeidsdag, så tar jeg ofte på meg komfortable klær. Skjønner jo at det ikke er sexy, men er det bare jeg som synes at det er litt på kanten? Hvorfor skal jeg måtte "kose meg" på sofaen i ballkjole, når han får gå i det han vil? Anonymkode: f9606...d56 24
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Kler han seg sexy hjemme da, eller forventer han at bare du skal gå sexy kledd? Anonymkode: a0272...af8 42
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Det bestemmer ikke han. Anonymkode: 74882...e3a 14
nelipot Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Kanskje han prøver å tenne gnisten igjen. Spill med? 34
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Skjønner det kan virke urettferdig, men på den annen side så liker han deg jo så godt at han ønsker å se deg i sexy klær. Det må da være mye bedre enn om han hadde driti i hvordan du så ut? Og hvem vet; kanskje dette "så som så"-sexlivet kvikner til om du en og annen gang bruker noe han synes er sexy. Jeg tenker at du burde prøve litt. At dere er likestilt er selvfølgelig selvsagt, men det betyr ikke at det skal være så fordømt likt hele tiden. En annen gang er det han som gjør noe for deg. Anonymkode: 04749...31f 11
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 La ham komme hjem til deg i borat drakt 🤣 Anonymkode: 38703...296 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Hva slags klær ønsker han å se deg i? Er de ønskene realistiske og kan passe i en normal hverdag, eller er det kun til soveromsbruk? Kan dere bli enige om et kompromiss, f.eks. at du kler deg som han ønsker på lørdagskvelden? Og hvis du kler deg slik han ønsker, gjør han hva for deg? Anonymkode: 51dac...ff6 12
~ m a u d e ~ Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 11 minutter siden, nelipot skrev: Kanskje han prøver å tenne gnisten igjen. Spill med? Jeg tenker det samme. Det forholdet du beskriver, trådstarter, er et forhold som går nedenom og hjem. Det virker som om mannen din forsøker, og du bare trenerer. Her må du våkne opp og spørre deg selv hva du virkelig vil. Vil du være en som samarbeider med andre og får til et forhold? Eller vil du være en som sitter og tviholder på egen selvrettferdighet, som ikke fikser samspill? Det finnes en relativt stor andel mennesker med asperger syndrom - altså mennesker med betydelige sosiale utfordringer - som klarer å overvinne hindringene og får til det sosiale livet. Hvorfor skulle ikke det samme kunne gjelde deg? 27
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 2 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev: Jeg tenker det samme. Det forholdet du beskriver, trådstarter, er et forhold som går nedenom og hjem. Det virker som om mannen din forsøker, og du bare trenerer. Her må du våkne opp og spørre deg selv hva du virkelig vil. Vil du være en som samarbeider med andre og får til et forhold? Eller vil du være en som sitter og tviholder på egen selvrettferdighet, som ikke fikser samspill? Det finnes en relativt stor andel mennesker med asperger syndrom - altså mennesker med betydelige sosiale utfordringer - som klarer å overvinne hindringene og får til det sosiale livet. Hvorfor skulle ikke det samme kunne gjelde deg? Litt urimelig eller? Jeg gidder ikke gå rundt pyntet. Anonymkode: de7ba...131 12
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt urimelig eller? Jeg gidder ikke gå rundt pyntet. Anonymkode: de7ba...131 Du er ikke TS. Anonymkode: 5fc47...492 6
Poserose Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 Hvis han forventer at du skal gå med fine klær og han skal gå i joggebukse er det jo helt urimelig. Men jeg kan fint skjønne at han ønsker at dere skal pynte dere litt for hverandre igjen. Kanskje han ønsker å finne tilbake til litt gnist og spenning? Hva med å kjøpe koseklær som kan se litt fine ut? Jeg bruker det nå og da, for å vise at jeg fortsatt legger ned en innsats. 25
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Er det mulig å finne en mellomting som passer begge? Kjoler med litt utringning i kosestoff? Det er både veldig behagelig å gå med, og han kan føle at du pynter deg litt? Anonymkode: 41414...0d0 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 At du vinkler det til at mannen din er egoistisk som kjøper sexy undertøy til deg tar 🥧 Hva slags klær pleier du å bruke? Hvis det er ala grå mus så skjønner jeg at han ønsker å pynte deg litt. Synes du burde sette pris på at han ønsker at du tar deg best mulig ut! Anonymkode: f064a...94f 9
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 Bytt ut kosebuksa med en god og varm strømpebukse. Så blir det litt former i hvertfall. Anonymkode: fc133...8e4 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 Kanskje dere kan pynte dere litt for hverandre i helgene? Han må selvfølgelig også gjøre en innsats. Det finnes jo fine klær som er behagelige 🙂. Nå er det jo nærmest ikke noe sosialt liv pga corona, så da er jo det en fin anledning til å piffe opp samlivet litt, lage god mat og pynte seg litt hjemme i helgene. Anonymkode: 053af...a03 6
NewStart87 Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 Man finner behagelige sexy klær også 8
Jessic_a Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 Kjærlighet er å gi, gi og motta 😊 Her i huset tenker jeg nøye over hva jeg går med når jeg er alene og når jeg er med mannen min. Det finnes mange fine og behagelige klær. Det er også fint å pynte seg litt for hverandre. Hvis ikke for hverandre, hvem ellers pynter du deg for? Gjør en innsats, er mitt tips til deg 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 Haha jeg og en venninne snakket akkurat om dette her om dagen, at det finnes ingenting sexy med oss hjemme lengre 😅 Feks etter at barna har lagt seg, og jeg har tatt en dusj så går jeg rundt i bare trusa - man kan jo tenke at det er sexy, men det er jo absolutt ingenting pirrende med det når man ser det hver dag. I hverdagen ellers så går jeg rundt i treningstights og rosa pusetøfler, eller enda værre - de slitte falske slippersene mine fra et marked i Tyrkia. Hater å gå barfot. Jeg tror dette med å ikke se sexy «nok» ut er ganske vanlig i hverdagen. Men jeg hadde blitt veldig glad om mannen kjøpte noe sexy undertøy til meg. Jeg hadde tenkt at han fortsatt tenner på meg og ønsker litt mer enn en kjapp en mens eldstemann står i dusjen osv 😅 Jeg lurer på om jeg selv kanskje skal gå å kjøpe meg noe sexy undertøy nå 🧐 Anonymkode: f9340...ea1 10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 Hadde blitt kjempeglad jeg,men nå liker jeg å være sexy for mannen min fra før av. Fikser tåneglene og har bestandig noe sexy undertøy/nattkjole/morgenkåpe på ☺️ Og han elsker det 🤩 Anonymkode: b0b71...cc3 6
Runnershigh Skrevet 5. november 2020 #20 Skrevet 5. november 2020 Manne min kommenterte noe av det samme til meg en gang. Der var i forbindelse med ta jeg alltid tok av med kjole/ pentøy etter vi hadde vært i selskap, og heller gikk i kosetøy hjemme på kvelden. Da kan kommentert det, ba jeg han gå å ta på seg dressen sin, og sitte å se på tv og spise potetgull i den resten av kvelden. Han tok poenget 😉😅 43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå