Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og er på tinder. Jeg har både bilder og tekst. På den tiden jeg har vert aktiv der (to år) har jeg sett utallige gifte/samboende/opptatte menn. Jeg vil ikke ha en gift mann. Men av ren nysgjerrighet har jeg sveipet høyre og fått mange titalls matcher på disse mennene. Kun for å vite hvorfor i all verden er de der. 
svarene som går igjen er: 

dødt forhold, praktisk for barna, sexløst forhold, bor sammen for barnas skyld, vil ha mere sex. Altså det handler som oftest om lite eller ikke eksisterende sex, eller bor sammen for barnas skyld.

hvordan har du og mannen din det i deres forhold? Sjansen for at han er på datingsider er høy, viss dere ikke har sex, eller bor sammen for barnas skyld....

dette gjelder også andre datingsider som sukker, møteplassen osv 

jeg har vert singel så lenge, at jeg har vel vert innom de fleste dating sider, så god erfaring med opptatte menn. Har aldri truffet en, gifte menn er turnoff for meg!

Anonymkode: 843c0...692

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, menn er dritt. Det er en grunn til at flere og flere kvinner holder seg single. 

Anonymkode: 56515...c95

• Liker 8
Skrevet

Signerer TS på dette. Har vært på Tinder og Sukker i noen år nå og ser det florerer av menn som søker elskerinne/-r. Jeg har profiltekst som sier klart fra at jeg ikke er interessert i dette, men likevel får jeg flere likes fra disse. Har aldri matchet og chattet med disse, men mulig jeg skal gjøre som deg, TS. Det er jo et interessant studie, om ikke for annet enn å sjekke hvilke tegn man skal se etter og styre unna for fremtiden. 

Til dere mannfolk; er det mange kvinner i forhold som søkere elsker/-e på Tinder? Inntrykket blir stadig mer at spesielt menn på Tinder kun er ute etter sex. Jeg blir bare mer og mer skeptisk av å være seriøs kvinne på Tinder. Kjiiiipe greier...

Anonymkode: 39ff7...18e

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, menn er dritt. Det er en grunn til at flere og flere kvinner holder seg single. 

Hvis man slutter å ha sex er det ofte bare et tidsspørsmål før en av partene begynner å søke det andre steder. Jeg hadde kanskje gjort det hvis han ikke lenger var interessert i sex og avviste meg ofte. Uten sex dør samholdet og nærheten sakte men sikkert. 

• Liker 3
Skrevet

Har også erfart dette, mange som vil ha "en ekstra", men som lever godt i et forhold.

Anonymkode: f558d...225

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett flere gifte kvinner på Badoo og Tinder som søker etter spenning med yngre menn.

Anonymkode: 47d41...45d

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner som bare har funnet ut at hufsa kun er brukende til å pisse med, er også dritt.

Anonymkode: bf18c...206

• Liker 1
Skrevet

Ja det har vert en interresant studie!   Anbefales på det sterkeste😂 jeg har selvsagt spurt samtlige hvorfor de ikke skiller seg, da er det «sammen for barnas skyld» som kommer...

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, youcancallmejune skrev:

Hvis man slutter å ha sex er det ofte bare et tidsspørsmål før en av partene begynner å søke det andre steder. Jeg hadde kanskje gjort det hvis han ikke lenger var interessert i sex og avviste meg ofte. Uten sex dør samholdet og nærheten sakte men sikkert. 

Ser den, men er det ikke da naturlig å avslutte FØR man beveger seg videre??

• Liker 5
Skrevet

Ser den, men er det ikke da naturlig å avslutte FØR man beveger seg videre??

De sterkeste gjør det, de feige blir utro. 

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!!

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjell på å være feig og konfliktsky, nei?

Anonymkode: 2fd3f...1b5

Skrevet

Nei, jeg hadde skilt meg fra han hvis han forsøkte å leke singel.  Det hadde vel de fleste. 

Anonymkode: 57552...ca5

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjell på å være feig og konfliktsky, nei?

Anonymkode: 2fd3f...1b5

Jeg mener de er begge deler, og mere til

• Liker 1
Skrevet

Ja, han er på tinder. Eller var, jeg er ikke sikker akkurat nå. Vi har sex flere ganger i uken, så står ikke på det. Han bruker tinder for å få flere bekjente og skulle det ende i sex, så gjør han nok det. Til nå har det vel bare vært noen dates og en blowjob. 

Anonymkode: 41143...611

Skrevet

Ja, han er på tinder. Eller var, jeg er ikke sikker akkurat nå. Vi har sex flere ganger i uken, så står ikke på det. Han bruker tinder for å få flere bekjente og skulle det ende i sex, så gjør han nok det. Til nå har det vel bare vært noen dates og en blowjob. 

Da har dere et åpent forhold? Der det ok? Skjeldent jeg ser disse åpne forhold mennene, men av og til

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han er ikke mannen/kjæresten/samboeren din?

Anonymkode: 57552...ca5

Skrevet

Ser av og til kvinner som skriver det i profilen. Men det er mange fler profiler uten bilde, og da kan man jo spekulere. 

Uansett, så er det et marked for utroskap, og folk kan like gjerne være på Tinder, som på Victoria Milan, for min del.

Anonymkode: d002a...064

Skrevet

En annen erfaring med disse mennene, de er veldig «på», veldig interesserte og veldig hyggelige. Men ikke så rart, da markedet er knallhardt for dem...😂

Skrevet

Jeg mistenker at mange av de gifte mennene på datingsider, får både sex og det meste annet hjemme. De vil bare leke single og få random sex med ulike kvinner, på toppen av de godene de har hjemme. 

Anonymkode: b2d02...571

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...