AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg ser at det er blitt vanlig/inn å ta leppestift utenfor leppene, for at det ska se ut som man har større lepper. Dette kan funke på bilder, men dersom du går sånn: vær oppmerksom på at i virkeligheten så ser ikke leppene større ut. Det er BARE på bilder, og i rett vinkel. Live ser det bare ut som en sminketabbe. På samme måte som at en mørk strek på kinnet kan løfte kinnbein på bilder, men live ser det bare ut som en skitten strek. Anonymkode: 335fd...410 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Del Skrevet 5. november 2020 Tips: ta med speil og gå ut i dagslys... kanskje litt vanskeligere nå i mørketiden men Anonymkode: 36095...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 5. november 2020 #3 Del Skrevet 5. november 2020 La folk sminke seg som de vil 😊 Vær sikker på at det er noen som reagerer måten du sminker deg på eller ser ut med sminke (om du bruker sminke, om ikke så er det helt sikkert noe annet). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Del Skrevet 5. november 2020 Det har blitt in med lip liners igjen, ofte mørke også. Synes ikke alltid det er så vellykka. Anonymkode: 91997...07e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kunstnerfluen Skrevet 5. november 2020 #5 Del Skrevet 5. november 2020 7 timer siden, Kenelz skrev: La folk sminke seg som de vil 😊 Vær sikker på at det er noen som reagerer måten du sminker deg på eller ser ut med sminke (om du bruker sminke, om ikke så er det helt sikkert noe annet). Enig men er jo greit å vite fra andre at man ikke kan "lure" andre om man gjør disse sminke knepene for å oppnå større lepper osv. Skulle ønske noen kunne ha sagt til meg da jeg var 15-16 år at brunkrem i tryne ser jævlig ut og at alle vet det er sminke for fingrene mine var kritt hvite. hahaha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenelz Skrevet 5. november 2020 #6 Del Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, kunstnerfluen said: Enig men er jo greit å vite fra andre at man ikke kan "lure" andre om man gjør disse sminke knepene for å oppnå større lepper osv. Skulle ønske noen kunne ha sagt til meg da jeg var 15-16 år at brunkrem i tryne ser jævlig ut og at alle vet det er sminke for fingrene mine var kritt hvite. hahaha Bryr meg i grunn ikke om de prøver å «lure» så lenge dem er fornøyde. Alle går gjennom en eller annen slags type «flau» fase, spesielt når det kommer til sminke - hos meg var det overdrevet bruk av eyeliner og oransje brunkrem. Tar ikke skade av det 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kunstnerfluen Skrevet 5. november 2020 #7 Del Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Kenelz skrev: Bryr meg i grunn ikke om de prøver å «lure» så lenge dem er fornøyde. Alle går gjennom en eller annen slags type «flau» fase, spesielt når det kommer til sminke - hos meg var det overdrevet bruk av eyeliner og oransje brunkrem. Tar ikke skade av det 😊 Joda, men er forskjell på å si det direkte til en person og skrive det her på forumet. Tenker det er ok å gi beskjed her på forumet om at andre ser at disse knepene ikke kan lure for da kan det være at en som leser og gjør akkurat disse knepene, tenker at de skal prøve noe nytt neste gang eller se seg ute med et speil før de går. Er jo helt enig at om noen er fornøyd med at andre kan se det er "lureri" og de er klar over det selv men fornøyd, at de skal kunne få gå sånn selvom. Jeg vet at mange som ser meg på gaten tenker jeg har gjort en sminke tabbe, når det egentlig er bevist. Dette er fordi jeg liker å ta masse svart øyenskygge for liker gother stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå