AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Hei dere, Jeg har nylig gjennomført en konisering (fjerning av livmorhalstapp), og fått beskjed om å avstå fra sex i fire uker. Har googlet meg grønn uten å finne svar på om dette kun gjelder penetrering, eller om orgasme er ok? Noen her som vet? Anonymkode: e9808...b97
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Klitorisorgasme bør gå bra. Det er vel helst penetrering med evt slag mot livmorhalsen og fremmede bakterier du skal styre unna. Anonymkode: 7eea8...825
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Det er vel bakteriene som ikke skal inn det såret du har inni deg. Er derfor du ikke skal bade eller bruke tamponger heller. Anonymkode: 5648d...fee
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Takk for svar! Tenkte kanskje det var noen her med erfaring/helsefaglig bakgrunn, da jeg synes det er litt ubehagelig å spørre legen min direkte om dette. Jeg tror også det er for å hindre infeksjoner, men lurte på om krampene kan være negativt mht at man heller ikke skal drive med fysisk aktivitet etter inngrepet.. Anonymkode: e9808...b97
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Har hatt to koniseringer, og har hatt orgasmer uten penetrering. Spurte ikke om det, men årsaken til at du skal avstå fra penetrering osv er jo bakteriene og at det er sår der som skal gro 🙂 gikk fint for min del. Er helsepersonell selv, og logikken i det Ut fra hva jeg vet gjorde at jeg gjorde det 🙂 Anonymkode: a6e47...96d
Hr. Aktiv Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Hvis ikke muskeltrekningene dine vil skade når du får orgasme da? Vet ikke bare en tanke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå