AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #61 Skrevet 14. november 2020 Det skjedde i et langvarig forhold. Vi har barn sammen. Han passet på telefonen sin, slo av lyden, tastet mye på den og snudde den bort fra meg hver gang jeg kom i nærheten. Fra tidligere av visste jeg at det var nyttesløst å få han til å innrømme noe. Derfor så jeg over skulderen hans da han skrev inn koden, og sjekket telefonen etter at han hadde lagt seg. Jeg fikk sjokk av alt innholdet, hadde aldri trodd at det skulle være så ille som det faktisk var. Sexprat, sending av intime bilder og mimring om sex med en drøss med damer, fysisk utroskap med flere, innynding og komplimenter til mange, fysisk utroskap mot henne som han var sammen med før meg (selv om forholdet ikke varte lenge) osv. Det var så drøyt at jeg fikk ikke sove den natta. Det forholdet er nå historie. Anonymkode: a2c72...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #62 Skrevet 14. november 2020 Jeg merket det på kroppsspråk, konfronterte typen og fikk unnvikende svar og flakkende blikk som var bevis nok. Senere innrømte han alt, han kunne ikke fatte at jeg hadde skjønt noe. Han hadde ikke forandret noe i hvor ofte han var sammen med denne damen eller hvordan ( de begynte som venner).Vi var alle i samme vennegjeng, mer eller mindre. Mannen hennes og jeg var litt mer i utkanten. De avslørte seg for meg begge to med hvordan de var mot hverandre i kroppsspråket, små blikk og litt for kjente med å berøre hverandre. Anonymkode: 04893...556 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #63 Skrevet 14. november 2020 På 5.11.2020 den 13.19, AnonymBruker skrev: Samboeren til min elsker har ikke hatt sex sammen på noen år, så umulig å endre seksuell adferd der. Anonymkode: abd55...13d Det kan godt være din elsker lyver deg huden full for å få sympati. En jeg drev å snakka med sa det samme.. Kjente kona hans. Og hun fortalte om hvor mye sex de hadde i felleskap med andre. Han nekta ikke akkorat. Sluttet å kommunisere nå.. Følte meg så jævla kjip Anonymkode: 3f490...1a8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #64 Skrevet 17. november 2020 På 5.11.2020 den 13.11, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at noen kan greier å overse at partner er utro hvis man bor sammen. Det er superlett å merke. Adferden til den som er utro endrer seg ALLTID og de endrer typiske seksuell adferd fordi de blir "inspirert" av noen andre. Anonymkode: 23f1a...d44 Er ikke sikkert alle endrer seg? Anonymkode: 440af...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå