AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #41 Skrevet 10. november 2020 jeg oppdaga at mannen hadde fokus et annet sted da vi var i en veldig vanskelig fase i forholdet og han skiftet jobb- da begynte han plutselig å trene masse med de på jobb (inkl en dame), var mye borte, var sur og kald mot meg, irritabel, hadde mer energi, festet mye, kommuniserte mindre, satt med telefonen 24/7 og hadde plutselig lagt inn kode på den.. det plinget i ett kjør. Han sov dårlig, våknet om natta og gikk i stua med telefonen.. og ved hans side var jeg, med klump i magen, klump halsen, kvalme, tapt matlyst, vektnedgang, gråt og redsel. Følte alt raste rundt meg. Var nærmest alene om ansvaret hjemme den perioden. Kjenner han inn og ut og merket at her er det noe veldig galt.. mistenkte denne dama fra start, spurte og grov, han ble i forsvar og sint... nektet hele tiden for at det var noe. Han oppførte seg rart halvannet år. Jeg dro ham i terapi.. vi jobbet med ting, og det ble grdvis bedre. Han vedgikk at han slet med seg selv og at trøbbelet vi hadde var hans feil. SÅ fant jeg plutselig meldinger liggende på en ipad vi begge brukte- 1 år etter.. som ikke på noen måte kunne forklares på noen annen måte enn at han hadde vært forelska, hatt en fling og hadde løyet hele tiden.... Han minimerte selvsagt alt, nektet for sex osv, men jeg er jo ikke dum. Vel.. alt dette endra forholdet helt. Vi hadde vært verdens mest forelska og nære. Og jegvar så nedbrutt og ødelagt av all denne påkjenningen at jeg var mottakelig for oppmerksomhet selv.. Og da en fyr jeg likte gjorde fremstøt- så ble jeg forelska selv..! trodde aldri det kunne skje meg. har vært trofast i 17 år.. men vips så involverte jeg meg i han andre, for han blåste vel egentlig liv i meg igjen. ble ikke oppdaget, men er jo mye smartere enn mannen som hadde DEN massive atferdsendringen. Unnskylder ikke det jeg gjorde, men det at han hadde gjort det han hadde var det som la til rette for det. SÅ lenge vi har hatt det fint har jeg aldri en gang sett to ganger på en annen fyr.. skammer meg og synes det er vondt, men samtidig kjentes det som om jeg ikke hadde kommet meg gjennom det uten varmen fra han andre. han helbredet meg mer på få mnd enn psykolegn hadde gjort i 1 år i terapi 😕 Anonymkode: d80ba...07e 8
Sokkar Skrevet 10. november 2020 #42 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg oppdaga at mannen hadde fokus et annet sted da vi var i en veldig vanskelig fase i forholdet og han skiftet jobb- da begynte han plutselig å trene masse med de på jobb (inkl en dame), var mye borte, var sur og kald mot meg, irritabel, hadde mer energi, festet mye, kommuniserte mindre, satt med telefonen 24/7 og hadde plutselig lagt inn kode på den.. det plinget i ett kjør. Han sov dårlig, våknet om natta og gikk i stua med telefonen.. og ved hans side var jeg, med klump i magen, klump halsen, kvalme, tapt matlyst, vektnedgang, gråt og redsel. Følte alt raste rundt meg. Var nærmest alene om ansvaret hjemme den perioden. Kjenner han inn og ut og merket at her er det noe veldig galt.. mistenkte denne dama fra start, spurte og grov, han ble i forsvar og sint... nektet hele tiden for at det var noe. Han oppførte seg rart halvannet år. Jeg dro ham i terapi.. vi jobbet med ting, og det ble grdvis bedre. Han vedgikk at han slet med seg selv og at trøbbelet vi hadde var hans feil. SÅ fant jeg plutselig meldinger liggende på en ipad vi begge brukte- 1 år etter.. som ikke på noen måte kunne forklares på noen annen måte enn at han hadde vært forelska, hatt en fling og hadde løyet hele tiden.... Han minimerte selvsagt alt, nektet for sex osv, men jeg er jo ikke dum. Vel.. alt dette endra forholdet helt. Vi hadde vært verdens mest forelska og nære. Og jegvar så nedbrutt og ødelagt av all denne påkjenningen at jeg var mottakelig for oppmerksomhet selv.. Og da en fyr jeg likte gjorde fremstøt- så ble jeg forelska selv..! trodde aldri det kunne skje meg. har vært trofast i 17 år.. men vips så involverte jeg meg i han andre, for han blåste vel egentlig liv i meg igjen. ble ikke oppdaget, men er jo mye smartere enn mannen som hadde DEN massive atferdsendringen. Unnskylder ikke det jeg gjorde, men det at han hadde gjort det han hadde var det som la til rette for det. SÅ lenge vi har hatt det fint har jeg aldri en gang sett to ganger på en annen fyr.. skammer meg og synes det er vondt, men samtidig kjentes det som om jeg ikke hadde kommet meg gjennom det uten varmen fra han andre. han helbredet meg mer på få mnd enn psykolegn hadde gjort i 1 år i terapi 😕 Anonymkode: d80ba...07e Er ikke for utroskap, men jeg kan forstå at det er mye lettere etter å ha blitt bedratt... Det tar tid å bygge opp respekten og alt for partneren igjen, så utroskapen skjer jo på et tidspunkt der man ikke føler at ekteskapet eller har vært gjensidig...? 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #43 Skrevet 10. november 2020 8 minutter siden, Hippogriff skrev: Det høres litt naivt ut. Det er mange som er notorisk utro, både ons og lengre forhold. Folk er også ofte veldig selvbevisste når de skal skjule noe. En venn av meg vet han blir i veldig godt humør når han har forhold på si, og finner aktivt på andre forklaringer til kona for sitt gode humør. Valide, sanne forklaringer som tilfeldigvis bidrar til det gode humøret sammen med eventyrene hans. Det gjelder vel å ikke etterlate seg for mange spor. Finne valide forklaringer som ligger nærmest mulig sannheten. Slette all elektronisk kontakt forløpende. Ha gode forklaringer på hvor man har vært. Opprettholde de fleste vaner og være mest mulig som normalt, ha andre forklaringer på endringer enn utroskap (avledning). Mer sminke er vel et eksempel på ting som ikke trenger være lurt. Må spørre deg om det samme som jeg har spurt kompisen min over om: Har du tenkt over at partneren din kanskje kan tenke seg et åpent forhold? Et forhold er en slags kontrakt, som man kan be om å få reforhandlet dersom man føler for det. Jeg tror jeg heller ville valgt å ta en dialog på det enn å ha langvarige forhold bak ryggen til en partner. Men klart, det er en risiko det også, for partner kan jo reagere veldig negativt på en slik dialog også selv om man ikke rent faktisk har gjort noe "galt". Takk for svar. Og at du ikke dømmer meg. Det er flere grunner til at jeg plutselig en dag falt for fristelsen. Jeg skulle aldri være utro. Men så skjedde det. Kort fortalt, min mann ser meg ikke skikkelig. Jeg får aldri bekreftelser fra han. Jeg er en veldig usikker person. Han vet jeg savner og trenger dette. Men gjør dessverre ikke noe med det. Så da ble det slik. Jeg elsker min mann. Vi har barn sammen. Jeg vil ikke ødelegge det gode vi har sammen. Han er en god mann. Men tydeligvis naiv og ikke redd for å miste meg. Vil ikke såre han eller ødelegge ekteskapet og familien. Men utroskspen har gitt meg det jeg sårt trengte. Har blitt mer tilfreds og glad i meg selv. Merkelig nok. Han hadde aldri gått med på åpent forhold. Jeg vet at han ikke har behov for flere enn meg. Jeg har mer sexlyst enn han. Av og til tenker jeg om han vet noe. Hadde det vært meg, hadde jeg blitt mistenksom. Han vet jeg liker og trenger p flørte siden han ikke gir meg komplimenter. Og det godtar han visst. Jeg må nok bli flinkere til å slette mer spor. Ha klart hva jeg skal si, hvis han spør om noe. Begrense sminke og slik. Han tror min økende sexlyst har noe med alderen å gjøre. Jeg er snart 40. Han er 15 år eldre enn meg. Så har tydeligvis ikke samme behov. Noen andre råd og tips? Vet at jeg bør stoppe mens leken er god. Men ikke så lett. Kanskje bedre med ONS enn elskere? Mindre fare for følelser og slik. Det som jeg synes er rart et at jeg takler det sp bra og ikke har veldig dårlig samvittighet. Her en kveld kom jeg hjem etter sex med en elsker, og så min mann i øynene uten problem. Mulig jeg er skadet? Kanskje det er fordi jeg er skuffet over at han aldri sier noe fint til meg? Og ikke vil prøve mer nytt i sexlivet vårt? Anonymkode: bcb6c...2a3 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #44 Skrevet 10. november 2020 Sofagriser og folk som reiser lite med jobben er dømt til å bli avslørt. Vanskelig å fullføre sidesprang uten å løfte røva fra sofaen. Anonymkode: 044c7...765 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #45 Skrevet 10. november 2020 1 gang: Tegn: han var drittsekk mot meg for å få meg til å slå opp. Jeg fant det ut pga at han hadde skrøtet til en kompis som da fortalte det til meg. (vi ble sammen igjen) 2 gang: Tegn: Var drittsekk mot meg for å få meg til å slå opp. Misset fergen når han var på tur. Sovnet på nachspill. Sov hos "broren" etter fest. Måtte stadig lufte seg. Mobilen med seg over alt. Satt en halvtime på do, online... Fikk stadig vekk meldinger som han flyttet seg vekk for å lese/besvare. Fant ut pga at hun han var utro med røpte seg med når de startet forholdet. Hun trodde det var slutt mellom oss på det tidspunktet, så hun visste jo ikke at jeg ikke skulle vite det..... Anonymkode: e68e2...620 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #46 Skrevet 10. november 2020 Jeg var den som var utro. Ingenting var blitt oppdaget, men jeg fortalte det selv. Anonymkode: 70942...c47 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #47 Skrevet 10. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Og at du ikke dømmer meg. Det er flere grunner til at jeg plutselig en dag falt for fristelsen. Jeg skulle aldri være utro. Men så skjedde det. Kort fortalt, min mann ser meg ikke skikkelig. Jeg får aldri bekreftelser fra han. Jeg er en veldig usikker person. Han vet jeg savner og trenger dette. Men gjør dessverre ikke noe med det. Så da ble det slik. Jeg elsker min mann. Vi har barn sammen. Jeg vil ikke ødelegge det gode vi har sammen. Han er en god mann. Men tydeligvis naiv og ikke redd for å miste meg. Vil ikke såre han eller ødelegge ekteskapet og familien. Men utroskspen har gitt meg det jeg sårt trengte. Har blitt mer tilfreds og glad i meg selv. Merkelig nok. Han hadde aldri gått med på åpent forhold. Jeg vet at han ikke har behov for flere enn meg. Jeg har mer sexlyst enn han. Av og til tenker jeg om han vet noe. Hadde det vært meg, hadde jeg blitt mistenksom. Han vet jeg liker og trenger p flørte siden han ikke gir meg komplimenter. Og det godtar han visst. Jeg må nok bli flinkere til å slette mer spor. Ha klart hva jeg skal si, hvis han spør om noe. Begrense sminke og slik. Han tror min økende sexlyst har noe med alderen å gjøre. Jeg er snart 40. Han er 15 år eldre enn meg. Så har tydeligvis ikke samme behov. Noen andre råd og tips? Vet at jeg bør stoppe mens leken er god. Men ikke så lett. Kanskje bedre med ONS enn elskere? Mindre fare for følelser og slik. Det som jeg synes er rart et at jeg takler det sp bra og ikke har veldig dårlig samvittighet. Her en kveld kom jeg hjem etter sex med en elsker, og så min mann i øynene uten problem. Mulig jeg er skadet? Kanskje det er fordi jeg er skuffet over at han aldri sier noe fint til meg? Og ikke vil prøve mer nytt i sexlivet vårt? Anonymkode: bcb6c...2a3 Kjenner meg igjen som mann, og forstår deg godt. Det er bare så utrolig befriende å ha en man kan rømme til fra stresset i hverdagen. Egoistisk selvsagt, men ubeskrivelig deilig og bekymringsløst der og da. Håper det går bra med deg, og at han ikke finner det ut før dere går fra hverandre, for det tror jeg kommer til å skje. Anonymkode: 044c7...765 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #48 Skrevet 10. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen som mann, og forstår deg godt. Det er bare så utrolig befriende å ha en man kan rømme til fra stresset i hverdagen. Egoistisk selvsagt, men ubeskrivelig deilig og bekymringsløst der og da. Håper det går bra med deg, og at han ikke finner det ut før dere går fra hverandre, for det tror jeg kommer til å skje. Anonymkode: 044c7...765 Ja, er livredd for det. Men er ikke lett å stoppe. Hvordan ble det for deg da? Anonymkode: bcb6c...2a3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #49 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er livredd for det. Men er ikke lett å stoppe. Hvordan ble det for deg da? Anonymkode: bcb6c...2a3 Det gikk ikke så bra, men bruddet var uunngåelig uansett. Anonymkode: 044c7...765
Gjest Alterego666 Skrevet 10. november 2020 #50 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så hvis dere menn fikk en slik kone, ville dere tenkt utroskap? Anonymkode: bcb6c...2a3 Ikke av det alene, men dersom det inngikk i et bilde med flere endringer er det mulig. Jeg er uansett ikke mistenksom av natur, og hun er en fri kvinne.
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2020 #51 Skrevet 10. november 2020 Oppdaget det ved at hun fikk veldige smerter nedentil og en gang kom jeg på henne på badet der hun drev på der nede og smurte på salve. En annen gang fikk jeg vite fra foreldrene til noen venner av meg at dama holdt på med ting som ikke var bra og konfronterte henne med det etterpå. Så har jeg oppdaget at damer jeg har datet også ikke bare har vært i forhold, men noen har også hatt elskere de ikke ville slippe selv om de ønsket en relasjon til meg.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #52 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvis dere menn fikk en slik kone, ville dere tenkt utroskap? Anonymkode: bcb6c...2a3 De fleste menn har vel bare vært glad for kåt kone og ikke lagt noe mer i det... Anonymkode: 6765c...28a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #53 Skrevet 10. november 2020 På 5.11.2020 den 20.55, Million skrev: Jeg hadde en kjæreste da jeg var i tidlig 20-årene. Vi var egentlig ikke "that close", og ble enige om å dra på sommerferie hver for oss. På min ferietur til Mallorca ble jeg allerede på flyplassen jaktet på av en høy og kjekk storsjarmør, som jeg bare rett og slett falt for. Vi kom fra samme by. Vi var sammen hele ferien og hadde naturligvis sex også. Da vi kom hjem, tilbragte jeg første helgen hos han. Så kom mandagen og jeg skulle på jobb igjen i Oslo sentrum. Midt på ettermiddagen kom kjæresten min spaserende inn, og sa han ville vente på meg til jeg var ferdig på jobb for dagen, så vi kunne gå ut og spise sammen, ta en burger eller noe. Han var kommet hjem fra interrail dagen før. På turen bort til burgerrestauranten ble jeg stadig mere uvel. Jeg visste jo hva jeg måtte gjøre. Det var aldri på tale å ikke fortelle hva jeg hadde gjort, jeg skulle bekjenne mine synder. Og så skulle jeg gjøre det slutt, for min nye kjæreste satt og ventet på meg hjemme.... Da vi kom på restauranten, måtte jeg nesten umiddelbart unnskylde meg og løpe på toalettet i full fart. Der spydde jeg både vel og lenge. Dårlig samvittighet kan gi sånne utslag. Jeg fikk gjort det slutt den dagen, selv om kjæresten (eks nå) sa at han var villig til å slå en strek over det og fortsette som kjærester. Jeg svarte at det kunne jeg ikke, fordi dette betydde at jeg aldri kunne stole på han noengang. Og hvis HAN var utro, hva kunne jeg da si? Ingenting, for jeg hadde jo gjort det selv! Så det var nyttesløst. Jeg fortalte ham ikke at jeg hadde en ny kjæreste som satt og ventet på meg, og som jeg skulle til senere samme kveld. Råtten var jeg. Dette er over 30 år siden, og jeg har aldri noensinne vært utro hverken før eller siden. Det var en så forferdelig følelse av dårlig samvittighet at jeg aldri ville gjort noe liknende. Dårlig gjort er det. Men hvordan endte det med den nye kjæresten? Anonymkode: f8f30...53e
Milky Skrevet 10. november 2020 #54 Skrevet 10. november 2020 Har vært utro mot 2 av mine ekser. Utro mot eks nr 1 med eks nr 2. han fant aldri ut av det. Utro mot eks nr 2 med en random kar. Han fant ut av det fordi jeg fortalte om det og vi slo opp. Ikke vært utro med nåværende og ingen planer om det heller. Ingen av de har vært utro mot meg så langt jeg vet
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #55 Skrevet 10. november 2020 Fant tilfeldigvis en pk kondomer (der 3 kondomer var brukt) i toalettvesken hans. Han ble sint på meg og blånektet selvfølgelig, og kom med verdens dårligste unnskylding om hvorfor han hadde kjøpt kondomer. Vi hadde vært sammen i nesten 8 år og jeg hadde brukt spiral hele tiden😒 Anonymkode: df1c1...747 1
Million Skrevet 10. november 2020 #56 Skrevet 10. november 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan endte det med den nye kjæresten? Anonymkode: f8f30...53e Det var et seriøst forhold som varte i rundt ett år. Så ble det slutt, og vi var noen måneder fra hverandre, før vi ble sammen på nytt en stund. Så gjorde jeg det slutt. Og det var enden på den visa Dette var før jeg flyttet hjemmefra, så vi bodde aldri sammen. Jeg var 20-21 år da.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2020 #57 Skrevet 10. november 2020 2 timer siden, Million skrev: Det var et seriøst forhold som varte i rundt ett år. Så ble det slutt, og vi var noen måneder fra hverandre, før vi ble sammen på nytt en stund. Så gjorde jeg det slutt. Og det var enden på den visa Dette var før jeg flyttet hjemmefra, så vi bodde aldri sammen. Jeg var 20-21 år da. Jeg spurte fordi det var nesten som en begynnelse på en kiosk roman, så tenkte at det var litt for godt til å være sant at dere var gift enda 10-20-30 år etter 🙈 Anonymkode: f8f30...53e
Million Skrevet 10. november 2020 #58 Skrevet 10. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte fordi det var nesten som en begynnelse på en kiosk roman, så tenkte at det var litt for godt til å være sant at dere var gift enda 10-20-30 år etter 🙈 Anonymkode: f8f30...53e Hehe, nei, jeg var nok forelska den gangen, men den store kjærligheten viste han seg å ikke være 😆 Og dette var på slutten av 1980-tallet, faktisk, så det begynner å bli noen år siden.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #59 Skrevet 11. november 2020 På 10.11.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev: Noen som fikk mer sexlyst etter å ha vært utro? Ønsket mer sex med partner? Og ville prøve mer nytt? Anonymkode: bcb6c...2a3 Sexlivet endret seg ikke her. Anonymkode: 36a41...0ad
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #60 Skrevet 12. november 2020 Ho pulte på seg klamydia. Prøvde å skylde på meg, å sku ha det til at jeg hadde vært utro. Så tok jeg en klamydiatest, å den var negativ. Da va ho nødt å tilstå. Et år senere var jeg "utro" da vi skulle gå hverandre. Men så ble vi ikke å gjøre det alikevell. Da fortelte jeg at jeg hadde hatt sex med noen andre. Ville ikke være en løgner. Det verste med hennes utroskap var at hun prøvde å lyge det på meg. Anonymkode: a5919...baa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå