Gå til innhold

Utroskap - hvordan oppdaget du det/ble du tatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvordan du oppdaget at din partner var utro? Var det tilfeldig? En følelse? Hendelse? Eller hvordan ble du tatt i utroskap? 

Anonymkode: 676bf...b89

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble aldri tatt.. 

Anonymkode: d180d...ac0

• Liker 6
Skrevet

Helt tilfeldig!
Det var vel et spørsmål han stilte mens vi så på tv som egentlig er helt uskyldig, men som av en eller annen grunn fikk meg til å stusse.
Han skulle skrive en melding, og så lurte han på hva det engelske ordet for et eller annet var (glemt hva).
Jeg sa vel at han fikk google det, eller bare forklare det for vedkommende. Og så slo det meg at han ikke akkurat kommuniserer mye på engelsk med noen, så lurte på hvem det var som spurte.

Det var visst en av de han hadde blitt kjent med på en ferie noen uker tidligere, det. Jeg hadde sett henne på noen snapper han hadde sendt fra ferien, og jeg tenkte i mitt stille at hun sikkert hadde vært en sånn som han kunne likt basert på utseendet, men tenkte ikke mer over det.
Men viste seg at de hadde kost seg ved en anledning på ferien, gitt:(
Tviler på at jeg hadde funnet det ut dersom han ikke hadde stilt det spørsmålet, for han var helt som vanlig i tiden før det. Jeg er veldig sensitiv og var for endringer i humør og sånn, men hos han var alt som vanlig. 

Anonymkode: e0337...6d6

• Liker 14
Skrevet

Jeg ble aldri tatt. Hadde en elsker i to år bak min samboers rygg. Har en annen elsker nå, hans samboer fikk vite det, men vi fortsetter å treffes som før, to års langt forhold hittil, bak andres rygger...

Anonymkode: abd55...13d

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble aldri tatt, og nå er det 13 år siden jeg var utro. 

Da jeg var utro var jeg bestemt på at jeg ville skilles, og jeg brydde meg ikke så mye. Så fant vi tilbake til hverandre, og etter det har jeg aldri vært utro. Jeg fokuserer på forholdet mitt, vi har det godt sammen, og jeg har ikke noe lyst eller behov for andre menn. Sikkert nettopp fordi vi har det godt sammen.

Anonymkode: 306ba...713

• Liker 5
Skrevet

Jeg merket at det var noe som ikke stemte ved at han skjulte mobilen sin mye. En gang så jeg med sidesynet mitt at han skrev inn passordet sitt, så jeg logget meg inn en gang jeg var alene. Da fikk jeg lest meldinger mellom han og ei annen jente, hvor han også innrømme til henne at han også hadde vært utro tidligere. 

Anonymkode: 78b8b...529

• Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen kan greier å overse at partner er utro hvis man bor sammen. Det er superlett å merke. Adferden til den som er utro endrer seg ALLTID og de endrer typiske seksuell adferd fordi de blir "inspirert" av noen andre.

Anonymkode: 23f1a...d44

• Liker 3
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa vel at han fikk google det, eller bare forklare det for vedkommende. Og så slo det meg at han ikke akkurat kommuniserer mye på engelsk med noen, så lurte på hvem det var som spurte.

Tviler på at jeg hadde funnet det ut dersom han ikke hadde stilt det spørsmålet, for han var helt som vanlig i tiden før det. 

Hvordan kom du fra mistanke til bekreftelse? Spurte du ham og han svarte "ja" med en gang?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at noen kan greier å overse at partner er utro hvis man bor sammen. Det er superlett å merke. Adferden til den som er utro endrer seg ALLTID og de endrer typiske seksuell adferd fordi de blir "inspirert" av noen andre.

Samboeren til min elsker har ikke hatt sex sammen på noen år, så umulig å endre seksuell adferd der. 

Anonymkode: abd55...13d

• Liker 4
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Mulig generell adferd endret seg men jeg endret ikke seksuell adferd av å være utro. 

Jeg ble ikke oppdaget, og om jeg ble det så valgte han å ikke konfrontere meg med det eller si noe til meg om at han visste det. Tror han hadde en mistanke da, tror rett og slett han ikke brydde seg nok til å forsøke å finne ut av det og tror han hadde vært utro han og... (Vi slo opp uannsett)

Anonymkode: 33d1b...5b3

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bor sammen med noen som har koblet seg av både mentalt og fysisk, så går det godt an. 

Anonymkode: 14c9f...b37

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om man ikke er koblet på hverandre, og kanskje ikke har sex i det hele tatt omtrent, så er det ikke enkelt å merke. Og noen tror jeg også kan velge å ignorere og undertrykke følelsen litt, de vil egentlig ikke vite.

Når det er sagt så tror jeg det er lett når man er koblet på. Kjenner til et tilfelle av dette. Man kan være så forsiktig man vil, ikke endre rutiner, ikke legge fra seg noen spor, kanskje til og med ikke endre noe seksuelt. Men en som kjenner deg tvers gjennom vil se en endring likevel. De kan merke det bare at du sitter og tenker på en annen.

Anonymkode: c5cc4...fb3

• Liker 3
Skrevet

Hvilke tegn på kroppsspråk skal man se etter, dere over? :sukk:

Anonymkode: 8a8b8...2ee

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, ekkoet skrev:

Hvordan kom du fra mistanke til bekreftelse? Spurte du ham og han svarte "ja" med en gang?

He he, jeg bare spurte, og så stilte jeg noen flere spørsmål. "Å ja,"cncjnfjnw" fra den turen, ja. Dere har kontakt nå, ja. Hyggelig med nye venner. Hva slags kontakt har dere?"
Litt i det leiet der. Jeg så på ansiktsuttrykket hans at det var noe muffens her, så jeg sa bare at jeg fikk en følelse av at det var noe han ikke fortalte meg her. Da svarte han at de hadde fått en god tone da de var på tur og at han ikke visste hva det ble av dem fremover eller om det ville bli noe "seriøst". 

Han benektet først at det hadde skjedd noe fysisk, men det trodde jeg ikke på. Jeg gikk ut på badet og satt der et kvarters tid og samlet tankene mine og gråt en skvett, og så gikk jeg ut og ba ham være 100% ærlig med meg når jeg på nytt spurte om det hadde skjedd noe. Da svarte han som sant er, at jo, det hadde skjedd ting. 

• Liker 6
Skrevet

Eks nummer 1: kondom i lommeboka (passet på for en venn.... 🙄

Eks nummer 2: Kondompapir i jakkelomma. 

Anonymkode: 51751...53e

• Liker 1
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Hun oppdaget en meldig som var utroskap i anmarsj. Jeg fortalte at jeg hadde forelsket meg. Da hun spurte om jeg hadde vært utro før fortalte jeg grovt om eventyrene. Jeg forklarte også at hun aldri hadde truffet disse kvinnene, og heller aldri kom til å gjøre det. (Begge deler er sant). Jeg nektet å oppgi hvem de var, selv om hun insisterte. Hun hadde laget et helvete for dem, bedre at hun tok det ut på meg.

Skrevet

Jeg er litt på den andre siden... jeg er alltid den som folk er utro MED mot dama 🙄 Jeg hater selv utroskap, men har nok vært alt for naiv i å bare anta at de er single når de har begynt å holde på med meg. MEN må sies, noen av dem sa de var single også!! 😡

En gang da han var på besøk, så ringte det plutselig på døra, da hadde dama hans fulgt etter han og sett at han dro på besøk hos meg.... da hun ringte på døra og gråt, så heiv jeg han rett ut.

En annen gang var det en fyr som var på vei til å bli sammen med ei dame (men holdt på meg i hemmelighet på si, jeg visste ingenting om henne) og da de ble sammen, så bare ghostet han meg. Den nye damen har brukt mye tid på å hate og være sjalu på meg, men jeg føler da ikke jeg har gjort noe galt 🙄 dette hatet har pågått i over 5 år, hun oppsøker meg ofte i helgene på byen

En annen fyr hadde faktisk slått opp med dama si og begynte holde på med meg. I hemmelighet ble han sammen med henne igjen, men fortsatte holde på med meg uten at jeg viste noe om at han var sammen med eksen igjen. Plutselig var de sammen på face igjen, uten at han sa noe til meg.... ble fryktelig kleint på jobb da vi var kollegaer 🙄

pga disse hendelsene er det sinnsykt mange jenter som hater meg og jeg er visst kommunenes store hore. Men jeg er ikke løs i det hele tatt og jeg kan ikke fordra utroskap, men jeg har vært alt for naiv... dette har fått meg til å ikke klare helt å stole på menn, så jeg har ikke rørt en mann på over 2 år nå, + for hver gang noen ser meg med en mann så skal de fortelle han hvor hore jeg er. Jeg har bare hatt sex med 5 personer totalt og er i 30 årene 🙄

Anonymkode: 334d4...c45

• Liker 16
Skrevet
1 hour ago, Alterego666 said:

Hun oppdaget en meldig som var utroskap i anmarsj. Jeg fortalte at jeg hadde forelsket meg. Da hun spurte om jeg hadde vært utro før fortalte jeg grovt om eventyrene. Jeg forklarte også at hun aldri hadde truffet disse kvinnene, og heller aldri kom til å gjøre det. (Begge deler er sant). Jeg nektet å oppgi hvem de var, selv om hun insisterte. Hun hadde laget et helvete for dem, bedre at hun tok det ut på meg.

Hvorfor tok hun deg tilbake? 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke tegn på kroppsspråk skal man se etter, dere over? :sukk:

Man blir veldig glad og lykkelig når man er forelska/får sex/ bekreftelse/ oppmerksomhet og får mye energi samtidig som man innerst inne har dårlig samvittighet og gjør alt for partner. Det kan sikkert gi seg utrykk på mange måter! 

Og så når den andre parten feks. får kalde føtter eller trekker seg unna blir man super deppa, da skjer det noe med hormonnivåene i kroppen. Enkelte sabbotere nesten ekteskapet for at den andre parten skal gå. 
Utroskap gir utrykk, men enkelte lever i egen boble med feks baby og ser kun seg selv, kanskje like greit.

Anonymkode: 6765c...28a

• Liker 2
Skrevet

Ble aldri tatt, har hatt flere elskere gjennom årene med de jeg har vært sammen med. Kun han jeg er med nå, jeg har vært trofast.

Anonymkode: 47360...599

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...