Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene Tror jeg at et genuint  ønske  om å bli gravid vært det som har vekker en enorm lyst..

Nå prøver vi med prøverør... akkurat under hormomstimuleringen hadde jeg stor lyst- men nå i ettertid så har jeg bare ikke lyst.. andre som har det slik?

Anonymkode: 1b73f...00e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var omvendt på meg 😂...har enda stor sex lyst men grunnet forstørret eggstokk har jeg ikke lov 

Anonymkode: f703e...1d6

Skrevet

Tror kanskje jeg har det likt. Usikker på hva som gjør det, men.. null sexlysst i alle fall. Vi er i prøverørsprosess for andre gang.

Hadde stor lysst når vi prøvde på barn det første året, syntes det var spennende. Etter at vi fant ut at vi nok ikke kan få barn på egenhånd, sank lysten. Så var det hormoner (lav lyst), graviditet (lav lyst), barseltid (lav lyst), og så en ny runde (flere måneder) med hormonstimulering osv..... Håper den kommer tilbake. Er jo ikke gøy å føle seg aseksuell. Håper at det bedrer seg etter småbarnsfasen, og at det ikke er mannen/forholdet som er problemet :( 

Anonymkode: 5d9c7...3a8

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

De siste årene Tror jeg at et genuint  ønske  om å bli gravid vært det som har vekker en enorm lyst..

Nå prøver vi med prøverør... akkurat under hormomstimuleringen hadde jeg stor lyst- men nå i ettertid så har jeg bare ikke lyst.. andre som har det slik?

Anonymkode: 1b73f...00e

Alt jeg vil si er gjør ditt beste.. Vi røyk, pga icsi .. 

Anonymkode: 8118c...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...