Gå til innhold

Hvor finner jeg eksamensresultat for alle studenter ved mitt studie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg eksamensresultat for alle studenter som går samme studie som meg? Vet at det blir publisert en oversikt over antall karakterer osv, og syns det er greit å ta en kikk på dem slik at jeg vet hvor jeg ligger og om eksamenen var veldig utfordrende - eller om man bare har gjort det dårlig osv. Får en litt bedre pekepinn om man får oversikt over hva andre på studiet har fått. 

Er det inspera eller StudentWeb?

Anonymkode: c3e13...e5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Studentweb etter sensur, da ser du på eksamen du har tatt. Men du får selvsagt ikke navn eller tilgang til info på eksamen du ikke har tatt. 

Anonymkode: 95362...d68

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Studentweb etter sensur, da ser du på eksamen du har tatt. Men du får selvsagt ikke navn eller tilgang til info på eksamen du ikke har tatt. 

Anonymkode: 95362...d68

Ja, vi har hatt eksamen og tenkte derfor å se på det helhetlige resultatet. Vet at det ikke er navn osv, men har rota rundt på StudentWeb for å finne det lenge - men karer ikke å finne ut hvor jeg skal se etter det.. 

Skrevet

Slik ser det ut hos meg. Når jeg trykker på den grønne grafen får jeg se hva alle andre har fått og hvor mange som fikk hva.

20201105_105945.jpg

Screenshot_20201105-105858_Chrome.jpg

Anonymkode: 4a8c4...b45

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik ser det ut hos meg. Når jeg trykker på den grønne grafen får jeg se hva alle andre har fått og hvor mange som fikk hva.

20201105_105945.jpg

Screenshot_20201105-105858_Chrome.jpg

Ah! Supert!! Tusen takk 😊

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah! Supert!! Tusen takk 😊

Bare hyggelig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...