AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 iPhone XR eller iPhone Se? Og hvorfor? Anonymkode: bde48...e1d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Xr Større skjerm og større batteri. Ellers er de i praksis helt like. Jeg har store hender og liker store telefoner. Prosessorene er såpass kraftige på begge telefoner at de vil vare i mange år. Jeg synes ikke det er så viktig med fysisk hjem-knapp og fingeravtrykk-lesing. Så hvis du synes det er viktig og liker små telefoner burde du gå for SE. Den er også litt billigere. Bortsett fra størrelsen, batteritiden og hjem-knappen er disse telefonene så like at du burde prøve de ut i butikken før du bestemmer deg. Anonymkode: 4c577...a7c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 Jeg trenger en mobil med mye minne. GB. Hvem er best da? Anonymkode: bde48...e1d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger en mobil med mye minne. GB. Hvem er best da? Anonymkode: bde48...e1d De finnes vel alle med 256 gb minne. Anonymkode: 038ca...e1c
I Grosny Skrevet 8. november 2020 #5 Skrevet 8. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger en mobil med mye minne. GB. Hvem er best da? Anonymkode: bde48...e1d Mange Samsung kan man sette inn minnekort i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå