Snøfall Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Jeg rotfylte for 2 dager siden. Er det noe man kan få vondt i halsen av? Tenker på om halsen er irritert eller noe etter behandling. Men den var ikke vond i går, og det burde den vel vært hvis det var tannlegebesøket som var årsak til vondten? Vil ikke la være å teste meg for corona, men vil ikke være hysterisk heller hvis det kanskje bare er at tannlegen har irritert munn/hals.
Pterinochilus Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Tror ikke du skal få vondt i halsen av å rotfylle så du burde absolutt ta en koronatest. 2
Whistler Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Hvis vondt i halsen er et coronasymptom, bør du ta kontakt med en lege og få gjennomført en test. Hvis vondt i halsen ikke er på listen over coronasymptomer kan du helt sikkert la det være.
Hollie321 Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Sår hals er absolutt på listen over test symptom, snakk med coronatelefonen
UnderCover Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 2 timer siden, Snøfall skrev: Jeg rotfylte for 2 dager siden. Er det noe man kan få vondt i halsen av? Tenker på om halsen er irritert eller noe etter behandling. Men den var ikke vond i går, og det burde den vel vært hvis det var tannlegebesøket som var årsak til vondten? Vil ikke la være å teste meg for corona, men vil ikke være hysterisk heller hvis det kanskje bare er at tannlegen har irritert munn/hals. Vel, jeg har hatt en operasjon i munnen, og jeg har hatt ubehag i hals, og smerter og irritasjon ved svelging, men er ikke smittet. Har også opplevd samme ubehag i halsen etter rotfylling, og selv etter fjerning av tannstein. I følge tannleger og kirurger er dette helt normalt. Nå for tiden derimot, så burde du tatt test om du er usikker og ikke har opplevd det tidligere.
Anbefalte innlegg