AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? Hvor mye smågodt? Hvor mange potetgull poser? Hvor mye gatekjøkkenmat? Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? Hvor mye brus drikker du? Anonymkode: ec2f1...a99
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Sjokolade: 1-3 i uken Smågodt: ca annenhver uke Potetgull: 1-2 ganger i måneden Gatekjøkken: aldri Fast food: 1 gang i måneden ca Brus: aldri Anonymkode: 927ae...efc
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Sjokolade: har ikke oversikten, kan fort spise tre 200 grams plater på ei uke. Smågodt: stadig vekk, sikkert 2-3 ganger i uka. Potetgull: 1-2 ganger i måneden. Gatekjøkken: aldri. Fast food: aldri. Brus: Pepsi Max hver dag. Trener forøvrig daglig, ligger rett under 20 på BMI. Anonymkode: 35c2d...91d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? Kanskje en liten en om jeg har mensen den uken. Hvor mye smågodt? 0 (kanskje litt til jul?) Hvor mange potetgull poser? 1 i kvartalet Hvor mye gatekjøkkenmat?Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? 1 gang i måneden kanskje (ofte mindre, mer om vi er på ferie). Er ikke dette det samme? Hvor mye brus drikker du? Vanskelig å si, drikker mest vann med kullsyre. Sukkerfri brus av og til som blandevann eller når det er noe spesielt. Så ikke hver uke i allefall. Anonymkode: 783d3...d7e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 Jeg spise 1/4 pose potetgull og kanskje en sjokolade av typen snickers, daim og lignende. Anonymkode: 458c5...06a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? 0 Hvor mye smågodt? 0, eventuelt et vepsebol som lørdagsgodt Hvor mange potetgull poser? kanskje som lørdagsgodt Hvor mye gatekjøkkenmat? 0 Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? 0 Hvor mye brus drikker du? 0 Anonymkode: 7dd81...33b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? Antall? Kommer vel an på størrelsen. Anslår 200-300 gram, i året. Hvor mye smågodt? 0 (smågodt er for småbarn). Hvor mange potetgull poser? 1 eller 2, per år. Hvor mye gatekjøkkenmat? Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? 0 (Lager mat hjemme, eller spiser på ordentlig restaurant). Hvor mye brus drikker du? 0 (fullstendig likegyldig til brus). Anonymkode: ea409...7c3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? 3 - 4 små i året Hvor mye smågodt? 2 - 3 ganger i året Hvor mange potetgull poser? 2 i uka Hvor mye gatekjøkkenmat? Aldri Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? Aldri Hvor mye brus drikker du? Pepsi Max i helgene Anonymkode: c28c7...5f4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Junk: tilnærmet lik aldri. Aldri gatekjøkkenmat eller fastfood-restauranter. Vi lager hjemmelaget pizza, og det er noe helt annet enn fett-og-saltbombene man får på junk-steder. Spiser kun snop om lørdagskvelden, og da er det som regel kun sjokolade, men til gjengjeld litt mye, da, 100-150 g vil jeg anta. Brus = pepsi max, og kun om lørdagskvelden (0,5 - 1 liter), og søndagsmiddagen (sikkert samme mengde der). Smågodt og chips spiser jeg kanskje 3-4 ganger i året. Anonymkode: d3425...1be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange sjokolader? Hvor mye smågodt? Hvor mange potetgull poser? Hvor mye gatekjøkkenmat? Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? Hvor mye brus drikker du? Anonymkode: ec2f1...a99 Sjokolade: Aldri Smågodt: Aldri Potetgullposer: Som oftest 0. Spiser chips kanskje 2-3 ganger i året Gatekjøkken: Aldri Fastfood: Hmm. Jeg bestiller ofte sushi eller falaffelrull på restaurant. Om det regnes som fastfood så kanskje 2 ganger i måneden. Hvor mye brus: ingenting. Anonymkode: f8f0a...7ec
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 sjokolade: en gang i måneden ca smågodt: en gang i måneden ca potetgull: 1 pose i uka fastfood: et par ganger i måneden brus: 1-2 storflasker cola zero i uka trener aldri, bmi 20 Anonymkode: b4076...466
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange sjokolader? Kanskje en liten en om jeg har mensen den uken. Hvor mye smågodt? 0 (kanskje litt til jul?) Hvor mange potetgull poser? 1 i kvartalet Hvor mye gatekjøkkenmat?Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? 1 gang i måneden kanskje (ofte mindre, mer om vi er på ferie). Er ikke dette det samme? Hvor mye brus drikker du? Vanskelig å si, drikker mest vann med kullsyre. Sukkerfri brus av og til som blandevann eller når det er noe spesielt. Så ikke hver uke i allefall. Anonymkode: 783d3...d7e Ops, glemte at jeg har smågodt i påskeegget 🐣 Jeg har ikke spist smågodt i år (kommer ikke til å kjøpe det før etter korona muligens aldri igjen siden folk er så grisete). Anonymkode: 783d3...d7e
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 0 Lager alt fra bunnen og spiser kun frukt og rå honning som søtt. Anonymkode: ddda4...075
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? Etter at jeg sluttet å snuse har det blitt sjokolade 3-5 ganger i uken. Klarte endelig å holde det til 1-2 ganger i uken da jeg ble gravid, og nå har jeg konstant lyst på sjokolade Så er tilbake til 3-5 ganger i uken. Hvor mye smågodt? Veldig sjelden. Kanskje 2-4 ganger i året. Hvor mange potetgull poser? Kanskje 3 i året Hvor mye gatekjøkkenmat? Maks 1 gang i mnd Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? Mindre enn én gang i året Hvor mye brus drikker du? Veldig lite. Jeg elsker vann, så drikker stort sett bare det, med unntak av ett glass melk eller juice til frokosten. Jeg føler meg skikkelig usunn på grunn av den sjokoladen altså. Jeg skal så godt som slutte å spise sjokolade, men det er søren meg avhengighetsskapende det også. 😔 Anonymkode: 74339...abe 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange sjokolader? Hvor mye smågodt? Hvor mange potetgull poser? Hvor mye gatekjøkkenmat? Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? Hvor mye brus drikker du? Anonymkode: ec2f1...a99 En til to sjokolader i uka, maks. Smågodt aldri Kanskje en halv pose potetgull i uka. Gatekjøkkenmat kanskje 2-3 ganger i året Fast-food bestiller jeg en gang, kanskje to ganger i uka, sushi, indisk eller kinamat. Brus drikker jeg ca annenhver dag Anonymkode: a9c1d...f6a
Jytte Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 Er svak for mørk sjokolade, og når jeg ikke bare tar en bit eller to og begynner å overdrive til å spise en hel plate, da legger jeg vekk sjokolade på hylla en stund. Chips: Ingenting, av og til nøtter. Smågodt: Hvis ifa er med der, så noen av og til. Men er svak for is, så det kan jeg ikke ha i hus hele tiden. Men et måltid blir da erstattet med iskrem.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 Hvor mange sjokolader? Snakker du om hele 200-grams plater? Jeg spiser 6-9 biter i uka, kun i helg. Aldri en hel eller halv plate. Hvor mye smågodt? En pose med 100gr varer to-tre uker. Hvor mange potetgull poser? Deler kanskje en med mannen. Hvor mye gatekjøkkenmat? Aldri. Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? Bestiller kanskje hjem en gang i måneden. Hvor mye brus drikker du? Deler en halvannen liter med mannen i helga. Har av og til en halvliter om jeg føler meg dårlig og kvalm, men den varer gjerne noen dager. Anonymkode: eff1e...85d
Eirill Skrevet 8. november 2020 #19 Skrevet 8. november 2020 (endret) Jeg spiser altfor mye usunn mat og jeg har ikke oversikten. Spiser mest sjokolade og annet snop og smågodt. Også er jeg veldig glad i popcorn og ostepop. Spiser gatekjøkken mat Ca. En gang i uka. Endret 8. november 2020 av Eirill 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2020 #20 Skrevet 8. november 2020 Hvor mange sjokolader? kanskje 1 Hvor mye smågodt? 200-400 gr Hvor mange potetgull poser? spiser ikke så mye potetgull Hvor mye gatekjøkkenmat? kanskje 1 gang Hvor ofte er du på fastfood-restaurant? sjelden Hvor mye brus drikker du? ca 1 l lettbrus om dagen Anonymkode: 6cf85...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå