AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Drømte om min «fremtiden mann» visstnok , vi hadde en liten jente sammen. Var veldig lykkelig i drømmen ... Han var født i 1993.. og virket ganske chill.. Aldri opplevd at jeg har husket så detaljert om en drøm før.. alt virket så ekte. Så savner jeg både han og den lille jenta vi hadde😅 Synd at det bare var en drøm... hva tror dere dette betyr ? Anonymkode: 4244e...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drømte om min «fremtiden mann» visstnok , vi hadde en liten jente sammen. Var veldig lykkelig i drømmen ... Han var født i 1993.. og virket ganske chill.. Aldri opplevd at jeg har husket så detaljert om en drøm før.. alt virket så ekte. Så savner jeg både han og den lille jenta vi hadde😅 Synd at det bare var en drøm... hva tror dere dette betyr ? Anonymkode: 4244e...c1f Tror det betyr at du har lyst på familie. Anonymkode: 0ef49...351
Yuumi Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Det går ikke an å drømme om mennesker man aldri har sett :0) https://sites.bu.edu/ombs/tag/dreams/ 3
Måneskinn Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Men så du ansiktet til han? (også ref til @Yuumi, spennende link) Eller bare følte du han og nærværet hans? For det har jeg drømt om for ikke så lenge siden og, men så ikke noe klart ansikt. Så jeg tror at du kan drømme sånne ting, enten fordi du ønsker det - eller noen av oss får jo gjerne beskjeder gjennom drømmer, så kanskje han er på vei til deg?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 6 timer siden, Yuumi skrev: Det går ikke an å drømme om mennesker man aldri har sett :0) https://sites.bu.edu/ombs/tag/dreams/ Jo det går an Anonymkode: b3f22...648 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo det går an Anonymkode: b3f22...648 Nei. Du har sett den personen en eller annen plass. Du kan ikke lage ditt helt egent designet fjes i drømmen. Anonymkode: edae5...b82 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Drømte om min «fremtiden mann» visstnok , vi hadde en liten jente sammen. Var veldig lykkelig i drømmen ... Han var født i 1993.. og virket ganske chill.. Aldri opplevd at jeg har husket så detaljert om en drøm før.. alt virket så ekte. Så savner jeg både han og den lille jenta vi hadde😅 Synd at det bare var en drøm... hva tror dere dette betyr ? Anonymkode: 4244e...c1f Alle personer som er i drømmene våre, er noen vi en gang har sett. Kanskje det var noen tilfeldige i butikken. Men man klarer ikke å «lage» en egen person i hodet en bakgrunnshistorie til han, det kan man fint drømme om og fantasere mye om 😄 Anonymkode: 7588e...920 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du har sett den personen en eller annen plass. Du kan ikke lage ditt helt egent designet fjes i drømmen. Anonymkode: edae5...b82 Du lager ikke alltid det du ser i drømmer, man kan møte andre der og så kan de lage hva de tenker også. Anonymkode: ad0f3...fd3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du har sett den personen en eller annen plass. Du kan ikke lage ditt helt egent designet fjes i drømmen. Anonymkode: edae5...b82 Joda, man kan faktisk det Anonymkode: b3f22...648
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, man kan faktisk det Anonymkode: b3f22...648 Det jeg mener er ikke at man designer det, men man kan drømme om noen man ikke har truffet enda. Jeg har hatt drømmer om mennesker jeg har truffet senere på ferie i andre land som aldri har vært i Norge. Så det er et eller annet uforklarlig fenomen som faktisk kan inntreffe. Anonymkode: b3f22...648
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Drømte om min «fremtiden mann» visstnok , vi hadde en liten jente sammen. Var veldig lykkelig i drømmen ... Han var født i 1993.. og virket ganske chill.. Aldri opplevd at jeg har husket så detaljert om en drøm før.. alt virket så ekte. Så savner jeg både han og den lille jenta vi hadde😅 Synd at det bare var en drøm... hva tror dere dette betyr ? Anonymkode: 4244e...c1f Det betyr at du ønsker deg en mann, som helst er født rundt 1993, og som alt er idyllisk med. Sier ikke det seg selv? Anonymkode: 98431...c88 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 Sett at jeg drømmer om ei dame som jeg har det rimelig heftig med i senga. Det blir knallbra, jeg våkner våt og svett, med en god følelse, for drømmen var detaljert og full av liv. Det tyder på at jeg er kåt. Rett og slett, verken mer eller mindre. Det blir noe av det samme. Anonymkode: 98431...c88 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det jeg mener er ikke at man designer det, men man kan drømme om noen man ikke har truffet enda. Jeg har hatt drømmer om mennesker jeg har truffet senere på ferie i andre land som aldri har vært i Norge. Så det er et eller annet uforklarlig fenomen som faktisk kan inntreffe. Anonymkode: b3f22...648 Uforklarlig er det ikke, men om det er forståelig for alle er jo en annen sak. Anonymkode: ad0f3...fd3
Peanut Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 Av og til kan jeg sette sammen ansikter og resten av en kropp til å bli noe som neppe eksisterer i virkeligheten 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå