Gå til innhold

Operere brokk . Hvor lenge hjemme var barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer ?

Det er også far sin helg,, kan barnet dra til han etter på? Rettere sagt dagen etterpå

Anonymkode: 59fc5...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags brokk og hvor gammel er barnet? Opererte lyskebrokk som 6 måneder gammel baby og kjørte bil 4 timer samme dag (hjem fra sykehuset). Gikk veldig fint det. 

Anonymkode: a85f1...171

Skrevet

Han er 10. Brokken er i navlen .

Skrevet

Han kan nok fint dra til faren sin men han må nok slappe av noen dager. Ikke trening eller lignende. 

Anonymkode: a85f1...171

Skrevet

Har ikke erfaringer med navlebrokk, men sønnen min var 2 når han ble opperert for lyskebrokk, han var en dårlig form de timene på sykehuset, men vi dro hjem på ettermiddagen, og når vi kom hjem var han e mye bedre form. Og lekte og hadde det fint hjemme. Trur han ble dårlig form av å være på sykehuset. Han satt Kun i fanget, og fargela/tegnet. Og spiste ikke eller noe. Så jeg så mørkt på å ta han med hjem, men når vi kom hjem, uten skumle mennesker, og sine egne leker, så ble han nesten seg selv igjen. Kun litt vondt i lysken ved trykk mot såret.

Men som nevnt rett over. Kan ikke se at han ikke kan dra til pappan? Pappan kan ta like godt varepå han som deg håper jeg? Ei rolig helg med TV og data blir det nok uansett om han er hos deg eller pappan. Sofasliting er det denne helga går til. Ikke leke ute, og trening.

Anonymkode: eb127...06d

Skrevet

Jo, jeg vil at han skal dra til faren. Faren kommer hit til familie, slik at han slipper å reise 2 timer ut.

Derfor jeg spør mtp hva jeg kan forvente 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...