Gå til innhold

Jeg skal ned syv kilo før 1. januar!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier i dag 107 kg. Jeg er 1.80 høy. Skal ned til under 100 innen 1. januar. Hvem heier på meg?

Anonymkode: d0826...0f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg! Dette klarer du 👏

Anonymkode: d8ae0...b4a

Takk 😁 holder dere oppdatert underveis.

/TS

Anonymkode: d0826...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde gå riktig så fint, om du bare gjør noen små justeringer i kostholdet / aktivitetsnivå. You go girl 💃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god ide å gå ned i vekt, men jeg synes også du burde tenke mer langsiktig. Du trenger å gå ned 26 kilo før du kan regnes som normalvektig, og det bør du å sette av et år til. Deretter er det å passe vekta resten av livet. Du trenger å tenke positivt, men du kan ikke tenke deg ned i vekt, du må også tenke strategisk og handle rasjonelt. Hva er planen din? Jeg kan ikke heie på deg før jeg vet planen din.

Anonymkode: 4b585...179

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg. 

Jeg anbefaler "vi som skal ned..." og diskusjonstråden. Det er mye støtte og motivasjon i å gjøre det sammen. I tillegg er det en del som har nådd sine mål og har mange gode råd å komme med. 😊 

Anonymkode: 0bcce...8ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra... Dette kan du klare. Først er det disse 7 kiloene også er det bare å fortsette fra januar. :)

Jeg kan anbefale å bli med på denne. Har hatt hun som arrangerer som coach og hun har virkelig snudd forholdet til meg selv og mat på hodet. 

En ting er å gå ned kiloene, men en like viktig brikke i dette med å bygge seg selv opp og jobbe med seg selv. Det er like viktig og kanskje den vanskeligste jobben. Når man gjør dette blir kiloene lettere å ta av også. Eller dette er min erfaring da. Blir spennende å følge. Er jo mange tråder her inne som er motiverende å følge også, som nevnt over. 

Anonymkode: 8d84f...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...