AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg veier i dag 107 kg. Jeg er 1.80 høy. Skal ned til under 100 innen 1. januar. Hvem heier på meg? Anonymkode: d0826...0f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #2 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg! Dette klarer du 👏 Anonymkode: d8ae0...b4a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #3 Del Skrevet 5. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg! Dette klarer du 👏 Anonymkode: d8ae0...b4a Takk 😁 holder dere oppdatert underveis. /TS Anonymkode: d0826...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rights Skrevet 5. november 2020 #4 Del Skrevet 5. november 2020 Det burde gå riktig så fint, om du bare gjør noen små justeringer i kostholdet / aktivitetsnivå. You go girl 💃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #5 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg synes det er en god ide å gå ned i vekt, men jeg synes også du burde tenke mer langsiktig. Du trenger å gå ned 26 kilo før du kan regnes som normalvektig, og det bør du å sette av et år til. Deretter er det å passe vekta resten av livet. Du trenger å tenke positivt, men du kan ikke tenke deg ned i vekt, du må også tenke strategisk og handle rasjonelt. Hva er planen din? Jeg kan ikke heie på deg før jeg vet planen din. Anonymkode: 4b585...179 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2020 #6 Del Skrevet 5. november 2020 Jeg heier på deg. Jeg anbefaler "vi som skal ned..." og diskusjonstråden. Det er mye støtte og motivasjon i å gjøre det sammen. I tillegg er det en del som har nådd sine mål og har mange gode råd å komme med. 😊 Anonymkode: 0bcce...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2020 #7 Del Skrevet 6. november 2020 Hipp hurra... Dette kan du klare. Først er det disse 7 kiloene også er det bare å fortsette fra januar. Jeg kan anbefale å bli med på denne. Har hatt hun som arrangerer som coach og hun har virkelig snudd forholdet til meg selv og mat på hodet. En ting er å gå ned kiloene, men en like viktig brikke i dette med å bygge seg selv opp og jobbe med seg selv. Det er like viktig og kanskje den vanskeligste jobben. Når man gjør dette blir kiloene lettere å ta av også. Eller dette er min erfaring da. Blir spennende å følge. Er jo mange tråder her inne som er motiverende å følge også, som nevnt over. Anonymkode: 8d84f...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå