Gå til innhold

Skryt av deg selv - hvilke ting gjør du for å bedre situasjonen /redusere smittespredning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smått og stort du gjør. Skryt av egen innsats!!

Jeg begynner med meg selv.

- Har blitt kjørt til jobb og hentet hjem skjermer og kontorstol for å ha et ok hjemmekontor. 

- Brukt munnbind på legekontoret, butikk og kollektivtransport når jeg har vært nødt til å gå dit.

- drukket kaffe med venninne utendørs.

- ringt venner som er single og bor alene og støttet dem når det begynner å rakne mentalt for dem

- skryter masse av barns håndvask og munnbindbruk for å forsterke deres atferd 

- påpekt på jobb når smittevernet ikke var godt nok.

Har du noe du vil dele? Testing, håndvask, bli hjemme fra fest? Skryt av det du gjør!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet

-Jeg har møtt venner fire ganger siden dette begynte, to ganger ute, to ganger på kafé.

-Jeg drar ikke hjem til Norge selv om jeg savner familie og venner, selv ikke i jula

-Jeg jobber hjemmefra og sitter for det meste inne

-Jeg bruker munnbind overalt innendørs

-Jeg har nesten ikke reist noe sted, unntatt et par lokale turer da det var mindre smitte tidligere i høst

Skrevet
Akkurat nå, Linny111 skrev:

-Jeg har møtt venner fire ganger siden dette begynte, to ganger ute, to ganger på kafé.

-Jeg drar ikke hjem til Norge selv om jeg savner familie og venner, selv ikke i jula

-Jeg jobber hjemmefra og sitter for det meste inne

-Jeg bruker munnbind overalt innendørs

-Jeg har nesten ikke reist noe sted, unntatt et par lokale turer da det var mindre smitte tidligere i høst

Herlig 🙌👏

• Opprett ny...