KvinneguidenBruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Smått og stort du gjør. Skryt av egen innsats!! Jeg begynner med meg selv. - Har blitt kjørt til jobb og hentet hjem skjermer og kontorstol for å ha et ok hjemmekontor. - Brukt munnbind på legekontoret, butikk og kollektivtransport når jeg har vært nødt til å gå dit. - drukket kaffe med venninne utendørs. - ringt venner som er single og bor alene og støttet dem når det begynner å rakne mentalt for dem - skryter masse av barns håndvask og munnbindbruk for å forsterke deres atferd - påpekt på jobb når smittevernet ikke var godt nok. Har du noe du vil dele? Testing, håndvask, bli hjemme fra fest? Skryt av det du gjør! 1
Gjest Linny111 Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 -Jeg har møtt venner fire ganger siden dette begynte, to ganger ute, to ganger på kafé. -Jeg drar ikke hjem til Norge selv om jeg savner familie og venner, selv ikke i jula -Jeg jobber hjemmefra og sitter for det meste inne -Jeg bruker munnbind overalt innendørs -Jeg har nesten ikke reist noe sted, unntatt et par lokale turer da det var mindre smitte tidligere i høst
KvinneguidenBruker Skrevet 5. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, Linny111 skrev: -Jeg har møtt venner fire ganger siden dette begynte, to ganger ute, to ganger på kafé. -Jeg drar ikke hjem til Norge selv om jeg savner familie og venner, selv ikke i jula -Jeg jobber hjemmefra og sitter for det meste inne -Jeg bruker munnbind overalt innendørs -Jeg har nesten ikke reist noe sted, unntatt et par lokale turer da det var mindre smitte tidligere i høst Herlig 🙌👏
Anbefalte innlegg